Pak...aa...ko tässä ei muuta ku hatuttaa!
https://www.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI
Tää on välillä niin ikävää.
5
85
Vastaukset
- Neiti.
Mikä sua hatuttaa?
Ollakko vai ei olla?
Mut oikeesti jos olet hän niin ei mulla mitään hätää ole ;D Mut silti kysymys on?- Neiti.
KUOKKA kirjoitti:
Ollakko vai ei olla?
Mut oikeesti jos olet hän niin ei mulla mitään hätää ole ;D Mut silti kysymys on?Olla tietysti. :) Ei ole hätää, ei sulla ainakaan. Mulle tuli vessahätä, pakko mennä, meen samalla tekemään muuta. Anteeksi liika informaatio. Toivon että sulla hyvä olla ja jos ainä olet hän niin olisi kiva halata. Mua itse asiassa pelottaa että toiveajattelen liikaa, että hän ei olekaan kiinnostunut minusta, vaan jostain toisesta. Olisi mukava saada jotain konkreettista tietoa, niin uskaltaisi uskoa enemmän. Liian kauan pelkkien vihjeiden varassa syö uskoa.
Neiti. kirjoitti:
Olla tietysti. :) Ei ole hätää, ei sulla ainakaan. Mulle tuli vessahätä, pakko mennä, meen samalla tekemään muuta. Anteeksi liika informaatio. Toivon että sulla hyvä olla ja jos ainä olet hän niin olisi kiva halata. Mua itse asiassa pelottaa että toiveajattelen liikaa, että hän ei olekaan kiinnostunut minusta, vaan jostain toisesta. Olisi mukava saada jotain konkreettista tietoa, niin uskaltaisi uskoa enemmän. Liian kauan pelkkien vihjeiden varassa syö uskoa.
Niin aika vaikeaa tanne vinkkejä laittaa jotain tekstissä on.
Sekoitaan noita muita, käkikello, pakastin, jääkaappi, kissa, koirra, orava,
sika, olisko noissa jokin vinkki... kissan koppi, koirran koppi, jätesäkki, ämpäri ypäri, sikinsokin, perhohosia otassa.
Oikein Hyvää Yötä Neidille ... halata olisi tosiaan kiva ... jos ja kun olisit ;D
- ...
Pystyt parempaan "Kuokka"! ;PP Sä oot vahva ja älykäs, pärjäät kyllä! ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740