Pak...aa...ko tässä ei muuta ku hatuttaa!
https://www.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI
Tää on välillä niin ikävää.
5
77
Vastaukset
- Neiti.
Mikä sua hatuttaa?
Ollakko vai ei olla?
Mut oikeesti jos olet hän niin ei mulla mitään hätää ole ;D Mut silti kysymys on?- Neiti.
KUOKKA kirjoitti:
Ollakko vai ei olla?
Mut oikeesti jos olet hän niin ei mulla mitään hätää ole ;D Mut silti kysymys on?Olla tietysti. :) Ei ole hätää, ei sulla ainakaan. Mulle tuli vessahätä, pakko mennä, meen samalla tekemään muuta. Anteeksi liika informaatio. Toivon että sulla hyvä olla ja jos ainä olet hän niin olisi kiva halata. Mua itse asiassa pelottaa että toiveajattelen liikaa, että hän ei olekaan kiinnostunut minusta, vaan jostain toisesta. Olisi mukava saada jotain konkreettista tietoa, niin uskaltaisi uskoa enemmän. Liian kauan pelkkien vihjeiden varassa syö uskoa.
Neiti. kirjoitti:
Olla tietysti. :) Ei ole hätää, ei sulla ainakaan. Mulle tuli vessahätä, pakko mennä, meen samalla tekemään muuta. Anteeksi liika informaatio. Toivon että sulla hyvä olla ja jos ainä olet hän niin olisi kiva halata. Mua itse asiassa pelottaa että toiveajattelen liikaa, että hän ei olekaan kiinnostunut minusta, vaan jostain toisesta. Olisi mukava saada jotain konkreettista tietoa, niin uskaltaisi uskoa enemmän. Liian kauan pelkkien vihjeiden varassa syö uskoa.
Niin aika vaikeaa tanne vinkkejä laittaa jotain tekstissä on.
Sekoitaan noita muita, käkikello, pakastin, jääkaappi, kissa, koirra, orava,
sika, olisko noissa jokin vinkki... kissan koppi, koirran koppi, jätesäkki, ämpäri ypäri, sikinsokin, perhohosia otassa.
Oikein Hyvää Yötä Neidille ... halata olisi tosiaan kiva ... jos ja kun olisit ;D
- ...
Pystyt parempaan "Kuokka"! ;PP Sä oot vahva ja älykäs, pärjäät kyllä! ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on525650- 555625
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1034449En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163863Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443763Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313472Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53280Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682926- 252709
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris482569