olen ihmetellyt että minkä takia aikuisen miehen täytyy ruveta keksimäön tälläisiä äänen muunteluja kun ei muuten herätä pelkoa vastustajissa. Tämä Heleniushan nimenomaan tunnettiin tälläisenä pulskana pehmo poikana joka valittaa kovasti. Ihmiset on erillaisia, ei siinä mitään ei kaikki voi koviä jätkiä. On toi vaan niin läpinäkyvää että imagon kohottamiseksi ruvetaan puhumaan jollain mörkö äänellä.
zekataa Roopen pelottelu ääni:
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2014081318570615_jp.shtml
Miksi Robert Helenius yrittää puhua pelottavasti?
21
4081
Vastaukset
- ei ääni kaada
ei se itse voi mitään tuolle äänelle mutta ilmeisesti nauttii sen tuomasta
lisätehosteesta. - bätmän
Äänijänne halvaantunut ja hermo katkennut. Näin löytyi kuukkelilla.
- Dick Barona
väitäm - että ei ole katkennut äänijänne. Kyseess on huonohko halpa plagiointi yritys erään steel ringin nyrkkeilijän selityksestä (kyrvän takajänne katkennut) depyytin perumiseen.
kun ei taidot riitä niin kasvatetaan parta ja möristään: pätee nyrkkeilyyn ja metallimusiikkiin. - Boksari
Tässä mistään jänteistä ole kysymys. Isku tuli aatamin omenaan ja kova. Onneksi muuten meni noin päin, voisi käydä niinkin että ääni olisi falsetissa ja Robbe sirkuttaisi kuin lintu.
- redsfds
En tiedä mistä on kyse, mutta ei tuolla kyllä vastustajaa pelotella. Jos sillä jotain tehdään niin kosiskellaan katsojia. En tosin tiedä, että kosiskellaanko heitä hurskaisen showhun vai katsomaan Heleniuksen seuraavaa ottelua.
Ottakaa ny edes asioista selville ennen kuin kirjoittelette tyhmiä!
- Boksari
Niin kipsu72, mistähän asioista pitäis ottaa selville? Paitsi olla joten kuten selvänä, eiks je?
- muita tehosteita
Mikä jalkapallo tuo on? kattokaa nyt kun toimittaja pitää "jalkapalloa"
sormillaan? Oikeata jalkapalloa ei tuollainen kaveri pidä noin. (ks. 22 sek. kohdalla). Eikä
moni muukaan.
Taitaa olla tavallinen rantapallo. Ja miksi tuo Helenius on nykyään
noin vihasen näkönen? Parta kuin viikingillä ja näyttää hevimerkkiä lopuks.
Odotin, että Helenius olisi otellut tuossa Tatlin illassa mutta ei.
Mikä olisi ollut parempaa pr,ää illalle. Ei taida mies olla ottelukunnossa. - Veikkaisin
muita tehosteita kirjoitti:
Mikä jalkapallo tuo on? kattokaa nyt kun toimittaja pitää "jalkapalloa"
sormillaan? Oikeata jalkapalloa ei tuollainen kaveri pidä noin. (ks. 22 sek. kohdalla). Eikä
moni muukaan.
Taitaa olla tavallinen rantapallo. Ja miksi tuo Helenius on nykyään
noin vihasen näkönen? Parta kuin viikingillä ja näyttää hevimerkkiä lopuks.
Odotin, että Helenius olisi otellut tuossa Tatlin illassa mutta ei.
Mikä olisi ollut parempaa pr,ää illalle. Ei taida mies olla ottelukunnossa.Sponsorit ja järjestäjät vaativat show-elkeitä, jotta tulisi katsojia. Paras olisi jos vetäisi jotain Halme-tyyppistä showta, jolloin vihaajat maksaisivat lipuista että vastustaja vetäisi turpaan. Miettikää nyt mitä yleisömääriä Halme veti vaikka taidot oli mitä oli (joo varmaan löi kovaa roinan voimin, mutta siihen se jäi).
- softball
Tuo on jonkinlainen pehmopallo.
- kumipallona luokses
Kyllä oli "kova jätkä". Oikeata jalkapalloa nuo ei olis saanu potkasemallakaan
noin kauas.
- reenaaja.
Se on kova mies, se reenaa ammatikseen.
- Karl
Tuota pallonlyöntipätkää on katsonut jo yli 2 miljoonaa ihmistä
- ottakaa selvää
Siitä ottaa selvää, että Heleniuksen ääni on muuttunut vamman seurauksena. Ei "yritä" puhua möreällä äänellä tai muunna ääntään millään muullakaan tavoin.
hölmöt. - alkaako selvitä
Ei ole muuttunut ääni eikä mitään vammaa ole tullut kun ei ole otellut. Eikä ahvenainmaalla o sparrikavereita eikä saliakaan. Pallo oli feikki johan sen näkee puusilmällä kännissä.
ps. kertyyhän niitä katseluita kun isä-ukko kattoo repetillä kaiken aikaa, näillä feikkivideoilla on aina oma, hyvin epäilyttävä faniryhmänsä jonka harrastukset eivät ole terveimmästä päästä.- Huvittunut
Ootko sä ihan pelle? :D Jalkapalloa kyllä pystyy pitämään tollein kädessä, siinä mitään feikkiä ole. Robben ääni on oikeasti tuommonen, eikä tuossa ole mitään feikkiä, että tällä videolla on noin monta katsojaa, hauska video, itse ainakin hymähtelen. Haluisinpa tietää ketä sä fanitat niin kovasti kerta robben faneilla ei oo harrastukset terveimmästä päästä? Itse harrastan lentopalloa ja salibandyä, kyllä ne ihan terveellisiä on...
- jeppe
Huvittunut kirjoitti:
Ootko sä ihan pelle? :D Jalkapalloa kyllä pystyy pitämään tollein kädessä, siinä mitään feikkiä ole. Robben ääni on oikeasti tuommonen, eikä tuossa ole mitään feikkiä, että tällä videolla on noin monta katsojaa, hauska video, itse ainakin hymähtelen. Haluisinpa tietää ketä sä fanitat niin kovasti kerta robben faneilla ei oo harrastukset terveimmästä päästä? Itse harrastan lentopalloa ja salibandyä, kyllä ne ihan terveellisiä on...
Ammattinyrkkeilijä Robert Heleniuksen, 30, kurkku kipeytyi ja ääni katosi tyystin kuukauden päivät sitten. Aluksi epäiltiin, että Heleniuksen kurkkuun olisi iskenyt kiukkuinen tulehdus. Tarkemmissa tutkimuksissa selvisikin paljon vakavampi vamma, jonka nyrkkeilijämestari oli saanut harjoituksissa lujan iskun seurauksena.Viimeisin Heleniukselle tehty diagnoosi kertoo sen ikävän tosiasian, että ammattinyrkkeilijän vasen äänijänne on halvaantunut ja hermo katkennnut.
Öö.. mikä tos on oikee vaikeeta käsittää.. miten tänne saitille päätyy aina nii tynnyris kasvanutta porukkaa ettei ees lehtee oo eläissään lukenu. Ottakeehan lääkkeet ja menkää kouluun tai jotain.
- valoja nyt!
Helenius saanut harjoitteluottelussa iskun, minkä vuoksi ääni on tuollainen ja partaa kasvattaa niin kauan kun ääni muuttuu takaisin normaaliksi. Lukekaa ennen kun tulette avautumaan. Ja mitä ihme paskahousuja ootte jos suomalaista ammattiurheilijaa on turha kannattaa?? Herätys!
- Vanha Valkku
Käsittääkseni Helge sparrasi Rosbergia tämän Kalinerovic-ottelua varten, ja Jarno antoi isän kädestä.
Helge oli uupunut. Oli hiihtänyt Wittingiä karkuun Rosellalle ja ryypännyt koko matkan Kappelskäriin. Kovia kokenut maksa joutui Ruusperin maksaiskun käsittelyyn.
Lopulta Jarno veti Robben, ei pytystä pihalle vaan kaulasta kanveesiin. Onneksi ääni meni möreään suuntaan. Muuten Rubert sirkuttaisi nyt kuin lintu. - tertsunen
Ei taida Jarno vetää Robbea ulos missään tilanteessa. :D
- SpottedHorst
Täällä siis joku sählynpelaaja yrittää päteä nyrkkeilystä väittämällä että pellehermannin markkinointikikka on oikea vamma? Melkoinen nyrkkeilyfoorumi.
Fanien epäterveet harrastukset-väite on kyllä vahvistettu, on suhteellisen monessa tutkimuksessa todistettu että ainoastaan oidipaaliset taipumukset ja epäterve minäkuva suhteessa omaan seksuaalisuuteen ajaa pallopelien pariin pl. ne missä voi tahkota rahaa.
Ja mitä väitteeseen "ammattiurheilija" tulee niin ilmeisesti minäkin olen sellainen kun olen rakentanut talon ja hakannut useamman virolaisen juopon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810117Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174221Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323486Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1032834Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4332148Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142140Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501577FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01371Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu751198Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145