ns. toinen nainen ilman fyysistä kontaktia/seksiä. Hän saa minulta hivelyä itsetunnolleen, tunteen että tarvitsen häntä, haluan häntä. Minulle tämä on vastavuoroisesti limerenssisen suhteen loputtomia loppumaininkeja, joka koukuttaa edelleen ja samalla saa voimaan pahoin, koska näen nyt koko suhteen raadollisen paljaana ilman vaaleanpunaisia laseja.
Olen lähde
12
173
Vastaukset
- sinä palaat ja lähdet
En nyt jaksanut avata tätä kirjoitusta teille niin että se vakuuttavan ko. miehen olevan narsisti. Hän on. Kiitos ja anteeksi
- kolmas nainen
Miksi haluat toimia lähteenä? Etkö voisi sanoa että joko alatte seurustella tai ette ole enää missään tekemisissä keskenänne?
- Miten tuollainen on
"Hän saa minulta hivelyä itsetunnolleen, tunteen että tarvitsen häntä, haluan häntä. "
"ns. toinen nainen ilman fyysistä kontaktia/seksiä. "
Miten tuollainen on mahdollista. Omassa limerenttisuhteessani olin todellakin vastuuntunnottomassa hullaantuneessa rakkaudessa, jossa en pystynyt itseäni kontrolloimaan...
Oma narsisti-psykopaattini nautti tilanteesta loppuun asti kuten minäkin. Seksittömyys vilahti jossain vaiheessa pelkästään teoreettisena mahdollisuutena mutta se haudattiin melkein välittömästi mahdottomana toteuttaa...- Arvaisin näin.
Koska mies ei halua, ja hän sanelee "suhteen" kaikki ehdot.
- Miten suhde voi
" joka koukuttaa edelleen ja samalla saa voimaan pahoin, koska näen nyt koko suhteen raadollisen paljaana ilman vaaleanpunaisia laseja. "
Miten suhde voi koukuttaa jos kerran näet sen raadollisen paljaana?
Itse en enää tahdo nähdä omaa narsisti-psykopaattiani, koska näen suhteen raadollisen paljaana ilman vaaleanpunaisia laseja. En pystyisi tarjoamaan hänelle enää mitään. - 7+2=?
Tässä hyvää pohdintaa limerenssisestä suhteesta:
http://dissidentti.org/limerenssinpauloissa.htmlhttp://dissidentti.org/limerenssinpauloissa.html
Pikaisesti lukaisin tuon linkin tässä aamukahvia juodessani, termi oli itselleni ihan outo, mutta äkkseltään mitä tuosta tuli mieleen liittyen tämän palstan kirjoituksiin, niin voisin ajatella joidenkin narsistien uhrien olevan tuollaisen juurkin "rakkauden" pauloissa...
Jos ja kun ajatellaan "oikean" rakastumisen tarkoittavan jotain tämänkaltaista...
"Rakastuminen on positiivinen elämys, jossa rakastumisen kohteesta vallitsee suhteellinen riippumattomuus. Se on kiintymystä, huolenpitoa, kunnioitusta. Rakastumisen syyt ovat tunnistettavissa ja seuraukset palvelevat yhteiskunnassa periytyneitä arvoja: rakastan tätä henkilöä, koska pidän hänen elämäntavastaan ja kunnioitan hänen ominaisuuksiaan. Hänen kanssaan voin toteuttaa asettamiani päämääriä."
Hyvää luettavaa/pohdittavaa esim. tämä kohta : "rakastan tätä henkilöä, koska pidän hänen elämäntavastaan ja kunnioitan hänen ominaisuuksiaan. Hänen kanssaan voin toteuttaa asettamiani päämääriä." niille uhreille, jotka täällä kertovat rakastavansa "sitä narsistiaan"
Kuin myös tämäkin kohta "tunteiden kiihtyminen, jos suhde LO:n on uhattu ja tunteiden latistuminen, mikäli limerenttien ajatusten toteutuminen mahdollistuu",
Jotenkin joissain tarinoissa tuntuu olevan tuollaistakin, suurinta rakkautta koetaan silloin kun suhde on jostain syystä tauolla ja sitten kun "se narsisti" tavataan niin sen jälkeen sitten ollaan tilanteessa, etten mä sitä niin paljon rakastakkaan...
Että tämmösiä ajatuksia ny äkkseltään tästä aiheesta...
- proffq
Aivan varma narsisti on tuo koukuttaja. Rehellinen taatelin tallaaja panisi ja suhde perustuisi kaikkeen sellaiseen terveeseen, mutta tässä vain koukutetaan toista ja haetaan ihailua. Vaadi seksiä tai jätä se ellet nyt halua olla itsekin moisessa mukana.
- Oma narsisti-psykop.
Oma narsisti-psykopaattini alkoi myös jossain vaiheessa käyttäytyä niin, että tuli minun luokseni parhaisiin pukeutuneena vain kääntymään kun oli menossa p*nemaan muualle.
Tein tuosta lopun ja yksinkertaisesti ilmoitin hänelle viimein että se on se*siä tai ei tulla minun luokseni ollenkaan. Valitsi sitten se*sin.
Mutta parhaalla tahdollanikaan en voi sanoa, että olisin hänet tuossa vaiheessa nähnyt raadollisen paljaana ilman vaaleanpunaisia laseja...
- Puhut rakkauden jälk
Puhut rakkauden jälkimainingeista.. Ok.
Sen verran sanoisin, että olet tuossa näkemyksessäsi edellä omaa todellisuuttasi, ettäkö näkisit hänet ilman vaaleanpunaisia laseja. Sitten kun t o d e l l a näet hänet ilman vaaleanpunaisia laseja, hän ei saa sinulta enää mitään, etkä sinä ole koukuttunut.- ap.
Tämä asia on niin iso ja monitahoinen etten osaa kirjallisesti sitä tänne kuvailla. Kyllä minä näen nyt hänet, toki jokin saa aina välillä mut unohtamaan sen synkän puolen hänessä, varsinkin silloin kun ollaan yhteydessä.
- Vakikirjoittajat tie
ap. kirjoitti:
Tämä asia on niin iso ja monitahoinen etten osaa kirjallisesti sitä tänne kuvailla. Kyllä minä näen nyt hänet, toki jokin saa aina välillä mut unohtamaan sen synkän puolen hänessä, varsinkin silloin kun ollaan yhteydessä.
Vakikirjoittajat tietävät tuon narsismin isouden ja monitahoisuuden.
Olin myös tuollaisessa vaiheessa aivan lopuksi oman narsisti-psykopaattini kanssa. Lopulta en hänessä enää nähnyt sitä hyvää juuri yhtään. Minusta hän oli tylsä seuralainen, niin liian ennustettava kaikin tavoin.
Koska arvostan itseäni, niin olen toteuttanut tavoitteeni ja jättänyt hänet. Minussa ei ole mitään niin huonoa, ettenkö ansaitsisi parempaa.
Voitko sinä sanoa itsestäsi, että ansaitset parempaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651972Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141752- 1351283
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1341187Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1131053- 83817
- 172784
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä174758Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala424693- 52592