http://www.iltalehti.fi/iltvhullumaailma/201408180104620_a6.shtml
Mitäs Jukurin Jani sanoisi tuosta tytöstä?
Late Lapista.
TYTÖLLE SATTUNEET MAHTAVAT SEURUSTELULIHAKSET!
14
1032
Vastaukset
- on se p3rseestä
En tiiä kannattaako täälä nimiä mainita, mutta ei helevetti!!!
:D :D :D - keijo kuopiosta
xl mies xxs vaatteissa
- naapuri
Kerroppa ensin kuka sinä olet, Late Lapista? ja kuka v¨ttu on sinun viljelemäsi Jukurin Jani???
Kyselee uusi puttaalainen, palstaa seuraillut. - Neribase
Melekeen kaikkihan Jukurin Janin tietävät,vai kuinka ollakkaan? Puttaalla kun ollaan.
- nevöhöörd
30v puttaalla asunu oon ja en oo kuullukkaan nimeä!
- Jukuri taas
nevöhöörd kirjoitti:
30v puttaalla asunu oon ja en oo kuullukkaan nimeä!
Raksahommissa ainakin ollut. Latella on jutut mitä sattuu...
- Niemen suunnilta
Mikä perke1een per5esilmä täällä toisten nimiä huutelee nimimerkin takaa? Ei ole tämmöinen oikein ja pidä huoli että nimimerkkisi pysyy vain omassa tiedossasi!
- Late Lapista.
Meinaatkos keskos lapsukainen uhkailemaan? Kehottaisin luopumaan sellaisesta, sillä se voi tulla hintoihinsa !
https://www.facebook.com/photo.php?v=150055948385035
Late Lapista.
- watsons
vai on late lapissa...karkuunkos lähdit puttaalta no kannattaa!!!!
- Late Lapista.
Mitähän minun olisi pitänyt karkuun lähteä? sinuako sinkilää? kun menet miestä karkuun rautakangen taakse, eihän sinusta näy kuin korvat!
Late Lapista. - vitun pelle
Late Lapista. kirjoitti:
Mitähän minun olisi pitänyt karkuun lähteä? sinuako sinkilää? kun menet miestä karkuun rautakangen taakse, eihän sinusta näy kuin korvat!
Late Lapista.Työnnä sinäkin rautakanki vaan perseeseesi.
- Late Lapista.
vitun pelle kirjoitti:
Työnnä sinäkin rautakanki vaan perseeseesi.
Alahan lapsukainen valmistautumaan kouluun lähtöön, ekaluokan opesi jo odottelee sinua !
Late Lapista.
- kakuri
Kannatta sitä suuta pittää vähä pienemällä. Niele siellä lapissa JÄKÄLÄÄ ja leiki poroa sehän sulta luulis onnistuvan ei mikään muu hah hah haa!!
- Turisti.
Menehän nyt kuitenkin sinne kouluun, voivat tarjota siellä sinulle muutakin sapuskaa kuin jäkälää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718