Sinä työtön/eläkeläinen, joka kaipaisit pientä lisätuloa rahakukkaron täytteeksi, olet mahdollisesti juuri se henkilö jota etsimme.
Meillä olis vuoden vaihteen nurkalla tarvetta lastenhoitajalle toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen, mieluiten meidän kotiin. Poikamme on silloin noin vuoden ikäinen. Jos koet, että haluiaisit päiviisi täytettä iloisen pikku pojan kanssa touhuamisesta, niin ota ihmeessä yhteyttä.
Sinun työtehtäviisi kuuluu lapsen kanssa oleminen ja hänen päiväaskareidensa hoitaminen. Ulkoilut, ruokailut (ruoanlaitto ei ole pakollista, voimme itse hoitaa ruoat valmiiksi, jotka sinä vain lämmität), leikit, päiväunet sekä muut pienen lapsen päivärytmiin kuuluvat asiat.
Palkasta sovitaan henkilökohtaisesti työntekijän kanssa.
Taloudessamme on kaksi koiraa ja kissa, jotka oma väki kyllä hoitaa.
Jos kuulostaa siltä, että olisit kiinnostunut niin soita ja kysy lisää. Mieluiten tutustuisimme ajoissa uuteen, mahdolliseen hoitajaan.
Nina Nissinen/ 044-9990039
Etsitään lastenhoitajaa kotiin, Rantasalmi
Nina Nissinen
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673