Oisko kellään käyttö kokemuksia kertoa tolaisesta veneestä 20 - 30hv nelitahti koneella mitenkä esim - menee kolmen aikuisen kuormalla ja muutakin veneen käyttäytymisestä haluaisin tietää.
Suvi 4250 SR
4
7148
Vastaukset
- Suvi kulkee
Kyllä se jossain järvellä menee onkiveneestä 30 heppaisella.
- huonoja neuvoja only
20 heppanen nelari on luultavasti ihan rajoilla 3 hengen kuormalla että jaksaa liukuun nousta. miksi nelari ?
- kevyttä kenkää
Minäkin ottaisin two-smoke koneen Suviin.
- iiiiiiiiggggggg
Suvi 4250 on ihan näppärä pikku vene, mulla kiinni 40 nelari jonka kanssa lähtee plaanaamaan kevyesti kolmen henkilön kuormalla. Ajettavuus kyllä kärsii kun kuormana kolme sadan kilon keijua.. Isommalla porukalla ei ole tullut koitettua eikä oikeen tee mielikään.
Kahden hengen kuormalla kun molemmat takapenkillä varsin ketterä ja hauska ajaa.
Tuolla juttua paatista tarkemmin:
http://www.moottorivene.info/keskustelu/avoveneet/pulpettivene-hintaluokassa-3-5-k-t7972/30/
Ja nyt 180 tuntia tuolla ajaneena ja oikean potkurin löydyttyä voi tuohon Infon ketjuun lisätä että vauhtia löytyi oikealla potkurilla pari knotsia lisää ja kulutus hiukan laski. Aallokossa menee aika nätisti kunhan ei keulassa ole liikaa painoa.
Miinuksena plaanista jos pudottaa äkkiä pois ja takapenkillä on kaksi peräaalto tulee moottorikaivoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791