Osaisiko joku suositella rotille hyvää eläinlääkäriä Tampereella? Kesyrottayhdistys suosittelee Hakametsän eläinklinikkaa, mutta kun soitin sinne, ei siellä kuulemma ole yhtään lääkäriä, joka olisi erikoistunut rottiin.
Hyvä eläinlääkäri Tampereella?
4
185
Vastaukset
- surhym
En usko että olisi koko suomessa montaakaan lääkäriä joka olisi erikoistunut rottiin, jos ollenkaan. Kyllä riittää yleisesti eläinlääkäri joka on ammattitaitoinen kaikkien karvapallojen kanssa. Onko sulla..tai siis rotalla..iso ongelma vai haluatko muuten vain erikoistuneen lääkärin?
- surhym
Koska mulla on taas ylimääräistä aikaa niin seikkailin netissä :D. Kokeile soittaa univet eläinlääkäri asemalle. Siellä saattaisi olla jyrsijöihin erikoistunut, niitä näky olevan pitkin suomea lääkäri asemia.
- thank you
Kiitos neuvosta! Soitin jo viikko sitten, vaikka nyt vasta muistan kiittää neuvostasi! :)
- surhym
thank you kirjoitti:
Kiitos neuvosta! Soitin jo viikko sitten, vaikka nyt vasta muistan kiittää neuvostasi! :)
Eipä mitään :) löytyikö lääkäri joka osasi auttaa? Hyvä jos löytyi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976