Ongelmia on, pakkoneuroosi, sekä lievä sos.tilanteiden pelko ja kait näistä johtuvaa sellaista "mikään ei kiinnosta tunnetta eli lievää masennusta.
Lääkkeitä en käytä muutakuin tarvittaessa pieni annos opamox-rauhoittavaa.
Ajattelin koittaa E-epa kapseleita jos niistä olisi apua sekä samalla aloitin arginiini-tuotteen syönnin.
Yli viikon verran olen E-epa ja arginiinia ottanut ja kyllähän mieliala on ikäänkuin tasaisempi, vähän.
Kumminkin tuntuu tulevan negatiivisempia vaikutuksia eli tunnen itseni aremmaksi, pelokkaammaksi.
Ensiksi ajattelin jotta se johtuu väsymyksestä koska oli iltavuoroviikko ja se on monesti raskas.Nyt kumminkin aamuvuorossa sama pelokkuus tuntuu jatkuvan.
Itse nyt yhdistän sen tähän lääkkeeseen.
Vuosia sitten söin jonkunaikaa verenpaine lääkkeitä pienellä annoksella jotka oli juuri määrätty jännitykseen, ne estivät sitten ettei pää tärise kun puhun jonkun kanssa jne,, eli pitivät jännitys oireet kurissa.
Voisiko E-epa sitten vaikuttaa pulssiin jollain tavalla jonka itse koen lisäävän jännitystä?
Mitäpä olette mieltä?
E-Epa ei sovi.
ei nyt sovi..
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751131
- 741124
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 34727
- 49704
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118567