Virtsarakkotulehdus 15v! Apua

Auttakaaujoa

Elikkäs tossa eilen illalla tuli virtsatessa semmonen outo kuumottava, pistävä ja kaikinpuolin epämiellyttävä tunne alapäähän (tunne tuli virtsan tulon loppuessa). Tuntui kuin pissahätä ois vaan jatkunu, vaikka virtsaa ei tullutkaan. Noh, unohdin asian ja menin nukkumaan.

Sitten aamulla heräsin tunti ennen herätystäni hirvittävään pissahätään, juoksin vessaan, mut eihän se sitten mikään hirveä hätä ollukkaa, ihan normi määrä tuli virtsaa. Nyt kuitenki haistoin semmosen jännän pistävän hajun tossa virtsassa, ja sitte menin äkkiä takas sänkyyn, otin kännykän ja rupesin selailee et mikä nyt on vialla. Oireet sopi täysin virtsarakkotulehdukseen, ja nyt en tiiä uskallanko kertoa kellekään.

Ainoa henkilö jolle kehtaisin kertoa, on mun iskä, mut en sitäkään viitti tehä, passittais mut vaan terkkarille ja sinne voisin mennä itekki mut mitä terkkari voi muka asialle tehä? Lähettää lääkärille?

Onko järkevää oottaa pari päivää ja kattoo meneekö ohi vai paheneeko, ku jossain luki et 50% tapauksista paranee ilman hoitoa 3-5 päivässä?

Ja mistään sukupuolitaudista ei voi olla kyse!

4

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttakaaujoa

Nii ja onko olemassa mitään itsehoitokeinoja? :)

• tuttu juttu

Karpalo-ja puolukkamehu,ovat happamia. Kostutettu pyyhe lämmitetään mikrossa tai kaurahaude tyyny myös lämmitettynä alavatsalle. Myös lämmin suihkuttelu vedellä alavatsalle. Kunnon juominen eli nesteitä paljon. Paita pitkänä ja kunnon housua jalkaan ettei alaselkä ja vatsa palellu. Ei suositella särkylääkkeitä.
        Virtsatulehduksessa se vaara että tulehdus voi nopeasti nousta munuaisiin ja tulehduttaa ne.
        Nyt jo monta päivää mennyt sun aloituksesta eli jos et ole vielä lääkärissä käynyt ja oireita on niin nyt kipi kipi.
        Olen itse nuorena ollut tässä asiassa tulehduskierteessä eli tiedän mitä kirjoitan.
        Tässä asiassa ei ole mitään noloa eikä hävetä tarvitse ollenkaan.
        Kai iskäsi jo tietää?

• Alottaja
        tuttu juttu kirjoitti:

Karpalo-ja puolukkamehu,ovat happamia. Kostutettu pyyhe lämmitetään mikrossa tai kaurahaude tyyny myös lämmitettynä alavatsalle. Myös lämmin suihkuttelu vedellä alavatsalle. Kunnon juominen eli nesteitä paljon. Paita pitkänä ja kunnon housua jalkaan ettei alaselkä ja vatsa palellu. Ei suositella särkylääkkeitä.
        Virtsatulehduksessa se vaara että tulehdus voi nopeasti nousta munuaisiin ja tulehduttaa ne.
        Nyt jo monta päivää mennyt sun aloituksesta eli jos et ole vielä lääkärissä käynyt ja oireita on niin nyt kipi kipi.
        Olen itse nuorena ollut tässä asiassa tulehduskierteessä eli tiedän mitä kirjoitan.
        Tässä asiassa ei ole mitään noloa eikä hävetä tarvitse ollenkaan.
        Kai iskäsi jo tietää?

Tietää, kerroin kaks päivää oireitten alkamisesta ja mentiin lääkäriin. Todettiin virtsatietulehdus ja sain Selexid-lääkettä siihen. Oon nyt kaks päivää syöny lääkettä ja kaikki oireet hävinny, paitsi nyt on kans pari päivää silleen sattunu tosta oikeanpuoleisten kylkiluitten alapuolelta painaessa.. Sanoin tosta iskälle ja täytyy nyt huomisella ehottaa taas lääkärikäyntiä, luulisin just että munuaiseen on levinny, vaikkakin kuumetta ei oo ja selkäpuolelta ei satu. Mut painaessa sattuu sen verta reilusti että ei voi olla normaalia.

Auttaako toi selexid lääke munuaistulehdukseen?

• Alottaja
        Alottaja kirjoitti:

Tietää, kerroin kaks päivää oireitten alkamisesta ja mentiin lääkäriin. Todettiin virtsatietulehdus ja sain Selexid-lääkettä siihen. Oon nyt kaks päivää syöny lääkettä ja kaikki oireet hävinny, paitsi nyt on kans pari päivää silleen sattunu tosta oikeanpuoleisten kylkiluitten alapuolelta painaessa.. Sanoin tosta iskälle ja täytyy nyt huomisella ehottaa taas lääkärikäyntiä, luulisin just että munuaiseen on levinny, vaikkakin kuumetta ei oo ja selkäpuolelta ei satu. Mut painaessa sattuu sen verta reilusti että ei voi olla normaalia.

Auttaako toi selexid lääke munuaistulehdukseen?

Niin ja voiko munuais(allas)tulehdus olla tollalailla vähäoireinen/oireeton?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      336
      11654
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7926
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2920
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2238
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      152
      2168
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1636
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      53
      1084
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe