Virtsarakkotulehdus 15v! Apua

Auttakaaujoa

Elikkäs tossa eilen illalla tuli virtsatessa semmonen outo kuumottava, pistävä ja kaikinpuolin epämiellyttävä tunne alapäähän (tunne tuli virtsan tulon loppuessa). Tuntui kuin pissahätä ois vaan jatkunu, vaikka virtsaa ei tullutkaan. Noh, unohdin asian ja menin nukkumaan.

Sitten aamulla heräsin tunti ennen herätystäni hirvittävään pissahätään, juoksin vessaan, mut eihän se sitten mikään hirveä hätä ollukkaa, ihan normi määrä tuli virtsaa. Nyt kuitenki haistoin semmosen jännän pistävän hajun tossa virtsassa, ja sitte menin äkkiä takas sänkyyn, otin kännykän ja rupesin selailee et mikä nyt on vialla. Oireet sopi täysin virtsarakkotulehdukseen, ja nyt en tiiä uskallanko kertoa kellekään.

Ainoa henkilö jolle kehtaisin kertoa, on mun iskä, mut en sitäkään viitti tehä, passittais mut vaan terkkarille ja sinne voisin mennä itekki mut mitä terkkari voi muka asialle tehä? Lähettää lääkärille?

Onko järkevää oottaa pari päivää ja kattoo meneekö ohi vai paheneeko, ku jossain luki et 50% tapauksista paranee ilman hoitoa 3-5 päivässä?

Ja mistään sukupuolitaudista ei voi olla kyse!

4

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttakaaujoa

      Nii ja onko olemassa mitään itsehoitokeinoja? :)

      • tuttu juttu

        Karpalo-ja puolukkamehu,ovat happamia. Kostutettu pyyhe lämmitetään mikrossa tai kaurahaude tyyny myös lämmitettynä alavatsalle. Myös lämmin suihkuttelu vedellä alavatsalle. Kunnon juominen eli nesteitä paljon. Paita pitkänä ja kunnon housua jalkaan ettei alaselkä ja vatsa palellu. Ei suositella särkylääkkeitä.
        Virtsatulehduksessa se vaara että tulehdus voi nopeasti nousta munuaisiin ja tulehduttaa ne.
        Nyt jo monta päivää mennyt sun aloituksesta eli jos et ole vielä lääkärissä käynyt ja oireita on niin nyt kipi kipi.
        Olen itse nuorena ollut tässä asiassa tulehduskierteessä eli tiedän mitä kirjoitan.
        Tässä asiassa ei ole mitään noloa eikä hävetä tarvitse ollenkaan.
        Kai iskäsi jo tietää?


      • Alottaja
        tuttu juttu kirjoitti:

        Karpalo-ja puolukkamehu,ovat happamia. Kostutettu pyyhe lämmitetään mikrossa tai kaurahaude tyyny myös lämmitettynä alavatsalle. Myös lämmin suihkuttelu vedellä alavatsalle. Kunnon juominen eli nesteitä paljon. Paita pitkänä ja kunnon housua jalkaan ettei alaselkä ja vatsa palellu. Ei suositella särkylääkkeitä.
        Virtsatulehduksessa se vaara että tulehdus voi nopeasti nousta munuaisiin ja tulehduttaa ne.
        Nyt jo monta päivää mennyt sun aloituksesta eli jos et ole vielä lääkärissä käynyt ja oireita on niin nyt kipi kipi.
        Olen itse nuorena ollut tässä asiassa tulehduskierteessä eli tiedän mitä kirjoitan.
        Tässä asiassa ei ole mitään noloa eikä hävetä tarvitse ollenkaan.
        Kai iskäsi jo tietää?

        Tietää, kerroin kaks päivää oireitten alkamisesta ja mentiin lääkäriin. Todettiin virtsatietulehdus ja sain Selexid-lääkettä siihen. Oon nyt kaks päivää syöny lääkettä ja kaikki oireet hävinny, paitsi nyt on kans pari päivää silleen sattunu tosta oikeanpuoleisten kylkiluitten alapuolelta painaessa.. Sanoin tosta iskälle ja täytyy nyt huomisella ehottaa taas lääkärikäyntiä, luulisin just että munuaiseen on levinny, vaikkakin kuumetta ei oo ja selkäpuolelta ei satu. Mut painaessa sattuu sen verta reilusti että ei voi olla normaalia.

        Auttaako toi selexid lääke munuaistulehdukseen?


      • Alottaja
        Alottaja kirjoitti:

        Tietää, kerroin kaks päivää oireitten alkamisesta ja mentiin lääkäriin. Todettiin virtsatietulehdus ja sain Selexid-lääkettä siihen. Oon nyt kaks päivää syöny lääkettä ja kaikki oireet hävinny, paitsi nyt on kans pari päivää silleen sattunu tosta oikeanpuoleisten kylkiluitten alapuolelta painaessa.. Sanoin tosta iskälle ja täytyy nyt huomisella ehottaa taas lääkärikäyntiä, luulisin just että munuaiseen on levinny, vaikkakin kuumetta ei oo ja selkäpuolelta ei satu. Mut painaessa sattuu sen verta reilusti että ei voi olla normaalia.

        Auttaako toi selexid lääke munuaistulehdukseen?

        Niin ja voiko munuais(allas)tulehdus olla tollalailla vähäoireinen/oireeton?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe