Hei!
Kuka tekee tai missä tehdään suolihuuhtelu. Olen lukenut miten sen voi itse tehdä, mutta eikös ole joitain paikkoja missä tekevät maksua vastaan. En oikein luota itse tehtynä sen laatuun ja oikeellisuuteen, eli haluaisin että tehtäisiinn niin, että kaikki varmasti poistuisi.
Suolihuuhtelu
7
6602
Vastaukset
- juutu
varmaankin sellaisia paikkoja on missä huuhteluita tehdään, mutta helpointa on tehdä itse. Osta apteekista huuhtelupussi. Jos haluat koko rööristön puhtaaksi, aloita glaubersuolaliuoksen juomisella. Sitten kun suola alkaa vaikuttaa, niin huuhtele vedellä niin kauan, että ulostuleva vesi on kirkasta. Suolistossa ei ole mitään "mutkia", johon kakka voisi jäädä jumiin. Kyllä se sieltä kaikki ulos tulee.
- minä myös
Tämä toimen pide kestääkö koko päivän?onko paha olo sen jälkeen?kouristeleeko vatsaa?onko kallista tmä juoma ja pussi?kerro tarkkaan kaikki miten menee,tämä homma on "hoitolaitoksissa"aika kallista.
- huuhtelu
minä myös kirjoitti:
Tämä toimen pide kestääkö koko päivän?onko paha olo sen jälkeen?kouristeleeko vatsaa?onko kallista tmä juoma ja pussi?kerro tarkkaan kaikki miten menee,tämä homma on "hoitolaitoksissa"aika kallista.
Ei siinä varmaan kulu kuin maksimi puoli tuntia, tuskin sitäkään. (mulla tottuneella n. 10 min) Kannattaa tehdä huuhtelu illalla eikä syödä enää sen jälkeen ainakaan mitään raskaampaa ruokaa,voi muuten alkaa vatsaa kouristella. Eikä myöskään kannata enää sen jälkeen lähteä mihinkään missä ei ole vessaa lähellä, voi tulla äkillinen hätä.Pussin saat apteekista, maksaa varmaan muutaman euron? Suolaa ei tarvitse käyttää, ei ole välttämätöntä.
Laita pussin sulkuventtiili kiinni, sitten pussi täyteen vettä ja aseta se roikkumaan vaikka WC:n ovenkahvasta. Käy itse lattialle makaamaan, mahdollisimman lähelle WC pönttöä :).Makaa selälläsi, letkun pää peppuun, sulkuventtiili auki ja annat virrata niin paljon vettä kuin pystyt. Olen muistaakseni jostain lukenut ettei yli 2 litraa ole hyväksi, joten pitäydy siinä 2L määrässä maksimissaan.Jos vesi ei lähde liikkeelle, korjaa letkun asentoa tai omaa asentoasi. Voit myös vaihdella välillä kylkiasentoon tai hieroa vatsaasi,sen pitäisi kai tehostaa vaikutusta.
Pian tunnet että pytylle on päästävä, sulku äkkiä kiinni ja eikun pytylle. Opit kyllä tekniikan kun teet useammin. Onnea yritykseen! - jen
huuhtelu kirjoitti:
Ei siinä varmaan kulu kuin maksimi puoli tuntia, tuskin sitäkään. (mulla tottuneella n. 10 min) Kannattaa tehdä huuhtelu illalla eikä syödä enää sen jälkeen ainakaan mitään raskaampaa ruokaa,voi muuten alkaa vatsaa kouristella. Eikä myöskään kannata enää sen jälkeen lähteä mihinkään missä ei ole vessaa lähellä, voi tulla äkillinen hätä.Pussin saat apteekista, maksaa varmaan muutaman euron? Suolaa ei tarvitse käyttää, ei ole välttämätöntä.
Laita pussin sulkuventtiili kiinni, sitten pussi täyteen vettä ja aseta se roikkumaan vaikka WC:n ovenkahvasta. Käy itse lattialle makaamaan, mahdollisimman lähelle WC pönttöä :).Makaa selälläsi, letkun pää peppuun, sulkuventtiili auki ja annat virrata niin paljon vettä kuin pystyt. Olen muistaakseni jostain lukenut ettei yli 2 litraa ole hyväksi, joten pitäydy siinä 2L määrässä maksimissaan.Jos vesi ei lähde liikkeelle, korjaa letkun asentoa tai omaa asentoasi. Voit myös vaihdella välillä kylkiasentoon tai hieroa vatsaasi,sen pitäisi kai tehostaa vaikutusta.
Pian tunnet että pytylle on päästävä, sulku äkkiä kiinni ja eikun pytylle. Opit kyllä tekniikan kun teet useammin. Onnea yritykseen!suolihuuhtelua ei saa koskaan tehdä pelkällä puhtaalla vedellä!
pelkän veden käyttö saattaa vaikuttaa veren elektrolyyttitasapainoon ja aiheuttaa vakaviakin ongelmia.
apteekista ja netistäkin löytyy ohjeita miten huuhteluneste 'kasataan' oikein! - tietää
jen kirjoitti:
suolihuuhtelua ei saa koskaan tehdä pelkällä puhtaalla vedellä!
pelkän veden käyttö saattaa vaikuttaa veren elektrolyyttitasapainoon ja aiheuttaa vakaviakin ongelmia.
apteekista ja netistäkin löytyy ohjeita miten huuhteluneste 'kasataan' oikein!Ai mitä vakavia ongelmia?
- athenene
Täältä saa tilattua noita välineitä
http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/2897/Suolihuuhteluletku
tai täältä
http://www.vaivaton.com/product/127-1-2897
- huuhtelu
Tässä vogelin ohjeita. En usko että on mitään haittaa vaikka käyttäis ihan tavallista vettä. Ei mulla ainakaan ole ollut ongelmia. Mutta voithan tietysti ensin keittää veden, jäähdyttää ja käyttää sitten.
Haalealla vedellä täytetty säiliö ripustetaan vähintään metrin korkeudelle. Letkun pää voidellaan vaseliinilla tai Bioforce Cremellä. Letkun pää asetetaan varovasti peräaukkoon. Veden annetaan juosta vapaasti suoleen. Kun suolessa tuntuu jännitystä, vedentulo katkaistaan ja ulostetaan välillä. Suolihuuhtelun aikana on hyvä hieroa vatsaa kevyesti. Huuhteluasento vaihtelee, mutta useimmat paastoajat kokevat hyväksi vasemmalla kyljellä makaamisen tai polvilla, pää kumarassa olemisen ("kumarrus Mekkaan"). Suolihuuhtelupussiin mahtuu n 1,5 litraa nestettä. Suoliston sisällön määrästä riippuu, mahtuuko tämä sisälle kerralla vai useammassa erässä. Yleisimmin huuhteluaineena käytetään ruumiinlämpöistä, puhdasta vettä. Suolihuuhteluveteen voi lisätä myös 1 rkl Molkosania, jolla on suolistoa rauhoittava vaikutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938