Mietinpähän tässä vaan, kun kouluvuosi on alkanut, ja on alettu miettimään koulun diskoja. Diskot järjestää 5-6 luokkalaiset ja olen jo kutosluokalla. Silloin kun olin ykkösluokalla, melkein kaikki koululaiset tulivat diskoihin ja kaikki tanssivat, osallistuivat kisoihin ja pitivät hauskaa, mutta viime vuonna huomasin, ettei melkein kukaan tullut diskoon, eivätkä he tanssineet eivätkä osallistuneet kisoihin, eivätkä tehneet muuta kuin istuivat. Mikä nykyajan pikkulapsia vaivaa? Kun kysyin joiltain, että miksi he eivät tulleet diskoon, he sanoivat, että se olisi kuitenkin täynnä, ja olisi parempaakin tekemistä. Kisat ovat yleensä hauskoja, mutta silti kukaan ei uskalla tulla niihin, vaikka ne olisivat ilmaisia, ja vaikka niistä saisi palkinnon. Tanssia he eivät uskalla, koska se on kuulemma liian noloa. Eivät tanssi edes nopeita tansseja! Karkit, arvat, sipsit ja muut ovat halpoja, mutta niitä ei osteta. Musiikki ja kaverit ovat kuulemma ainoa syy, miksi jotkut tulevat diskoon. Pelkäävätköhän pienet meitä "isoja" oppilaita? Mitäköhän meidän pitäisi tehdä, jotta diskoista tulisi taas yhtä suosittuja kuin ennen?
Koulun disko
Trolli-Olli 6. L.K
1
302
Vastaukset
- sidahjala
Viinaa lantrattuna energiajuomaan (eli periaatteessa kultalonkeroa :Dd) niin eiköhän sillä kaikki pikku jonnet saada kiinnostuneiksi taad koulun diskosta ja itsevarmuus kasvaa varmasti kun sitä juomaa litkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1874780Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303660Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392572Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572247Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481530- 731308
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751151Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711142En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391083Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911011