Ostin vaimolleni Dimage X 21:n kun halvalla sain ( 99 egee). Kamera on pieni ja nätti mutta kuvanlaatu huono.
Vertasin kuvia mun vanhaan HP 735:een ja kyllä HP pesi Dimagen mennen tullen. Kuvat ovat HP:llä tarkempia ja värit parempia. Ainoastaan ulkona kuvattaessa Konica Minolta nyt edes jotenkin antoi tyydyttävän tuloksen.
En voi Dimage X 21:tä suositella kenellekään. Niin huono kamera se on.
Dimage X 21:n surkea kuvanlaatu
VBNv
3
773
Vastaukset
- Minä
Kyllä itte kun oon verrannu saman hintaluokan hp 435:n ja x21:n kuvanlaatua, niin kyllä on ollu selkee ero nimenomaan Minoltan hyväks...
- on myos
Dimage X21 ja todella hyvia kuvia olen silla saanut...
Onkohan vika kuvaajassa sitten? (en tarkoita pahalla, mutta tuli nyt vaan mieleen) - no voi voi
tuo oli varmaan vitsi että hp:lla parempia kuvia otappa manuuaali toimitettiin kameran mukana cd:llä ja opiskele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775