Ostin vaimolleni Dimage X 21:n kun halvalla sain ( 99 egee). Kamera on pieni ja nätti mutta kuvanlaatu huono.
Vertasin kuvia mun vanhaan HP 735:een ja kyllä HP pesi Dimagen mennen tullen. Kuvat ovat HP:llä tarkempia ja värit parempia. Ainoastaan ulkona kuvattaessa Konica Minolta nyt edes jotenkin antoi tyydyttävän tuloksen.
En voi Dimage X 21:tä suositella kenellekään. Niin huono kamera se on.
Dimage X 21:n surkea kuvanlaatu
VBNv
3
824
Vastaukset 3
- Minä
Kyllä itte kun oon verrannu saman hintaluokan hp 435:n ja x21:n kuvanlaatua, niin kyllä on ollu selkee ero nimenomaan Minoltan hyväks...
- on myos
Dimage X21 ja todella hyvia kuvia olen silla saanut...
Onkohan vika kuvaajassa sitten? (en tarkoita pahalla, mutta tuli nyt vaan mieleen) - no voi voi
tuo oli varmaan vitsi että hp:lla parempia kuvia otappa manuuaali toimitettiin kameran mukana cd:llä ja opiskele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681036
- 60832
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46663
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77606- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569