Olen parikymppinen mies ja minulla on tapana pyöritellä silmiä. Silmän ääriasentoon vienti ja muljauttelu tuntuu todella hyvältä ja ahdistun jos en saa tehdä sitä. Vaiva on todella ärayttävä koska ihmiset usein mainitsevat siitä. Minun on saatava tehdä tätä jatkuvasti, joten silmät kipeytyvät usein. Pahinta tässä on se, että esim autolla tai pyötärällä ajaessa en voi muljauttelun takia näkemään kunnolla joten ajan joskus minne sattuu. Miten saisin lopetettua tämän vuosikausia jatkuneen tavan?
silmien pyörittely
hopper
1
323
Vastaukset
- Pyörittelijä
Itselläni täysin sama ongelma, lähti välissä muutamaksi vuodeksi pois ja palasi jälleen entistä voimakkaampana. Ratkaisuja kaipaisi itsekin, vaikka kuinka yrittäisi niin on hankalaa olla tekemättä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1504057
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1312646- 252248
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.472144Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191728Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s331661Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301644- 61403
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?321104- 931052