Millasia kokemuksia ko. paikasta?
Petosen White Hair
9
2158
Vastaukset
- Åözxq
Mihin olet pettynyt. Kerro meillekin.
- Anonyymi
Siisti kampaamo,ystävällinen ja asiantunteva palvelu ja hinta kohdallaan
Tuli tunne että olet tärkeä asiakas
Tulen uudelleenkin !!
- perusteluja, kiitos?
Niin, mihin petyit? Ei tule kommentteja jos ei perustele.
- Hair
Hyviä kokemuksia! Ajan olen saanut lyhyelläkin varoitusajalla hiustenleikkuuseen:). Mukava ja ystävällinen palvelu
- Anonyymi
Laita orrennokkaan ja leikkaa itte!
- riitu80
Laitatettiin geelikynnet hänellä. Voi jestas jos olisin tiennyt miten ne oikeasti tehdään, niin olis tullu stop tykkänään! Kaverille laitto välillä jotain ainetta että pysyy paremmin, minulle ei laittanut sellaista ollenkaan. Kaverin geelaukset irtos jo samana iltana, minulla parissa pvässä...onneksi saatiin rahat takas!
- Anonyymi00016
Parturi
- Anonyymi00017
UP!
- Anonyymi00018
Mitä kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392942Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332767100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482413Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo432027Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211994Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581760- 431652
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371520- 451443
- 261291