Millasia kokemuksia ko. paikasta?
Vastaukset 9
- Åözxq
Mihin olet pettynyt. Kerro meillekin.
- Anonyymi
Siisti kampaamo,ystävällinen ja asiantunteva palvelu ja hinta kohdallaan
Tuli tunne että olet tärkeä asiakas
Tulen uudelleenkin !!
- perusteluja, kiitos?
Niin, mihin petyit? Ei tule kommentteja jos ei perustele.
- Hair
Hyviä kokemuksia! Ajan olen saanut lyhyelläkin varoitusajalla hiustenleikkuuseen:). Mukava ja ystävällinen palvelu
- Anonyymi
Laita orrennokkaan ja leikkaa itte!
- riitu80
Laitatettiin geelikynnet hänellä. Voi jestas jos olisin tiennyt miten ne oikeasti tehdään, niin olis tullu stop tykkänään! Kaverille laitto välillä jotain ainetta että pysyy paremmin, minulle ei laittanut sellaista ollenkaan. Kaverin geelaukset irtos jo samana iltana, minulla parissa pvässä...onneksi saatiin rahat takas!
- Anonyymi00016
Parturi
- Anonyymi00017
UP!
- Anonyymi00018
Mitä kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676