Family lukko

Raivoa

Ostin vaimolle uuden Lumia 630 ja nyt riesana joku helkutin family esto. Mitään ei pysty lataamaan, eikä päivittämään. Miten pääsen tästä helkutin estosta eroon?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Raivoa

        Olen kirjautunut tuonne jne... Mitä pitää tehdä? Ikä ja henkilötiedot on ok.

        Alkaa ottaa jo pahasti pattii Windows puhelimet. Itellä on vanhempi versio ja siinä ei mitään vastaavia ongelmia.


      • 73838383
        Raivoa kirjoitti:

        Olen kirjautunut tuonne jne... Mitä pitää tehdä? Ikä ja henkilötiedot on ok.

        Alkaa ottaa jo pahasti pattii Windows puhelimet. Itellä on vanhempi versio ja siinä ei mitään vastaavia ongelmia.

        Ei se puhelimen syy ole. Syytä vaan itteäs ku et osaa


      • kamateollisuus
        73838383 kirjoitti:

        Ei se puhelimen syy ole. Syytä vaan itteäs ku et osaa

        Onhan se joskus niinkin, että vaikka käyttäjä osaa niin puhelin ei osaa, miksi muuten täälläkin kerrotaan, että ota akku irti tai paina virtanappia ja ehkä jotain muita nappeja niin ja niin monta minuuttia. Tällaisia tapauksia 2000 luvulla?


    • 73838383

      Alaikäinen vaimo?
      No oisit laittanu sit syntymäajan oikein.

      • Raivoa

        Oon. 1967

        Edelleen vaan herjaa että vanhempien pitää ottaa yhteyttä jne ja plää plää


    • järkikättee

      Miksi pitää ilmottaa oikea syntymäaika,ei sitä kukaan vaadi.Olkaamme kaikki 18 so no problem

      • 73838383

        Ei tarvikaan mutta täysikäisen ei kannata laittaa lapsen syntymäaikaa. Jokaisen kannattaa tietysti laittaa 18 ikä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe