Kajaanin parturit, kokemuksia, suosituksia pyytäisin?

suomussalmelta

Voisitteko ystävällisesti vinkata missä Kajaanissa olisi hyvä parturi leikkaukselle ja värjyylle? Joka pitää ammattitaitonsa ajantasalla, on ajanhermoilla? Suomussalmelta olen ja tarkoitus olisi sieltä päin varata parturille aikaa. Kokemuksia siis pyytäsin.

20

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaasutar

      Asennus Osa Purolassa siellä poijat kähertää kaasulla komean permiksen.

    • kaikki hyviä

      Määrätyn väliajoin näitä parturien paremmutta kysellään, mikä ei anna oikeaa kuvaa alalla toimijoista. Jokaisella on omat suosikkinsa. Joku voi myös alkaa mainostamaan itseänsä.
      Näihin kyselyihin ei pitäisi ottaa kantaa.

    • 60-luku

      Liisa Laroma Kassakujalla on hyvä.

    • Hienohelma?

      Eikö Suomussalmen parturit sulle kelpaa?

    • suomussalmelta

      Ei kun olen niin nätti.

    • suomussalmelta

      Edellinen vastaaja suomussalmelta en ole minä, siis joka tämän ketjun aloitti. Tosiaan ihan hyvässä hengessä kokemuksia halusin kysyä, mutta olisi varmaan ollut parempi jättää kysymättä. Suomussalmella on toki partureita joissa olen käynyt, ajattelin vain että vaihtelu virkistää, silläpä kyselin.

      • Pihtiksen pate

        Suosittelen matkaa Pihtiputtaalle. Ja johan alkaa löytyy.


      • iiiiiisss
        Pihtiksen pate kirjoitti:

        Suosittelen matkaa Pihtiputtaalle. Ja johan alkaa löytyy.

        Iisalamessa pätevät ja halvat parturit. Kuittia et tosin saa.


    • Konja Serpela

      Kyllä näiden kajaanilaisten tollukoiden puolesta täytyy hävetä, mutta ei mahda mitään.
      Asiallisesti, Kassakujan parturi ei varmasti petä.

    • 10v.sitte

      Kuurnassa , Siwan vieressä hyvä kampaaja.En tiedä onko enään?

    • eeva ja miina

      Muahme amunut leikkaa ja värjää samalla lohtajalla.Antaa samalla kunnon patukkaa.

      • suomussalmelta

        Kävin siellä Kajaanissa parturissa sain kunnon jöötiä parturilta.


    • sdfssf

      ylihintaisia kaikki.

    • Seele

      Suosittelen lämpimästi Parturi-Kampaamo Saagaa,Suomalaista Kirjakauppaa vastapäätä. Asiantunteva henkilöstö ja ottaa hyvin muistiin mitä haluat hiuksillesi tehdä. Olen käynyt useasti enkä kertaakaan ole lähtenyt pettyneenä pois. Hinnatkin on asialliset.

    • Lehtinen

      onko kajaanissa sellaista parturia missä joku ottaa samalla suihin kaavun alla, kun hiuksia leikataan? Taimaassa kuulemma on..

      • Matkailu avarsi

        Toivottavasti ei ole. Sain sellaiselta juuri siinä tilanteessa jonkun pöpön ja lähti kaikki karvatkin tukan lisäksi kolmessa kuukaudessa sen jälkeen. Luulen, että vika oli kai siinä, että mitään kaapua ei ollut alla eikä päällä. Mutta eipä tullut kalliiksi. Maksoi euroissa vain jotain kolmen euron paikkeilla. Taudin hoito sen sijaan tulikin sitten huomattavasti kalliimmaksi.


      • Gubbelispubbelis

        Kannattaa käydä kyselemässä noissa gaypaikoissa. Niissä voi saada tukanleikkuun samaan hintaankin.


    • asiakas m

      Puistolassa on reipas parturi hyvä palvelu on.

    • minavaantaalla

      jaa

    • kirjoittelija1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe