Koira on ihmisen paras ystävä, mutta onko ihminen koiran?
-ei todellakaan ole.
Jos joku on lukenu galgoista niin tietää mitä tarkoitan.
Galgo on koira, jota kohdellaan espanjassa kuin esineitä. Mitä kauheimpia asioita tehdään koiralle joka häviää jänis jahdin.
Koira jolla ei ole arvoa lopettaa elämänsä niin hitaalla ja tuskallisella kuolemalla.
Onneksi niitä myös pelastetaan tappotarhoilta. Kuvista näkee kuinka järkyttävän aliravittuja ne on. Koirien silmistä saattaa nähdä sen kaiken pahan mitä ne on kokenu, sen että ne ei luota ihmisiin.
Olisi kiva kuulla jos joku täällä päin pyörivistä ihmisistä olis adoptoinu galgon, että millainen koira on? Arka? Aggressiivinen? Näkyykö koirasta sen kurja menneisyys? Kertokaa!?
Galgo
Aserty
1
190
Vastaukset
- palstasiistijät.
Palstan fasessa on mietitty oliko oikein poistaa tästä esyn linkki. Laitettiin se poistoon eläinrääkkäys linkkinä. Jokainen voi gooklettaa galko koirista mutta asiaa tuntemattomat palstan lapsilukijat voivat järkyttyä tutkiessaan linkkejä. Eli harkintaa linkkien kanssa! Jos linkki mietityttää niin hyvänä ohje nuorana toimii että eläinrääkkäykseen voittavat linkit poistetaan ja asiasta infotaan tarpeen mukaan myös poliisiakin.
Ihanaa päivää kaikille!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959