Löytynyt Vantaan Kinkerintieltä avaimet 19.8. iltapäivällä klo 16.20. Omistajalle vain jos muistaa minkälaisia avaimia on nipussa, ym tiedot.
Löytyneet avaimet
8
208
Vastaukset
- avaimethukassa
Hei!Kadotin avaimet laukun mukana.Avaimet olivat kahdessa kaulanauhassa.yhdessä oli luusta tehty avaimenperä.Ja yhsessä avaimessa vihreä avainlevennys.
- Inni
Hei, löytämäni avaimet eivät ole sinun, valitan...
- Missä avain
Kadotin avainipun la 16.8. Yöllä. Useita avaimia (7), autonavaimet, tunniste-lätkä.. Dnan pinkki kaulanauha..
- Inni
Hei, löytämäni avaimet eivät ole sinun, valitan...
- Miten pääsen soutaa?
Moi kadotin avainnipun 18.8 maanantaina. Avaimet olivat punainen, sinertävä ja vaaleanpunainen, avaimenperä oli isohämähäkki sekä halkaistu majavan nahka. Kirkkoveneeni perämoottorin avain taas on vanhaa pyöreää muotoa ja aika iso.
- Inni
Hei sulle, en ne avaimet ole sinunkaan, harmi. Kohta en tiedä mitä näille teen, en asu lähelläkään poliisiasemaa jotta sinne kiikutaisin... ilmoitus edelleen voimassa....
- AareM
Kadotin avaimet 28.09.2014 yöllä, 1 avain ja härkä avaimenperä.0409313132
- Inni
Terwe, nämä avaimet eivät ole sinunkaan, voi että kun kadottanut tietäisi tämän palstan...eli edelleen odottavat oikeaa omistajaa. Kyllä hän vielä löytyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024