Osaako kukaan auttaa onnetonta?
Minulla siis asunto jossa tämän väriset lattiat:
http://1.bp.blogspot.com/-VZI91_xi0q0/T9zN48CHIgI/AAAAAAAAAf4/AWAU2VKWDBY/s320/IMG_1312.JPG
Ja tämän väriset tapetit:
http://www.shop.miniland.fi/tuotekuvat/900x600/26555_tapetti_kulta.jpg
Minkä väristä osaa nyt kämppään hankkia? Millä väreillä saisi kämpästä hienon näköisen.
Apua värien kanssa!
5
119
Vastaukset
- ei keltaisia
Valkoista kaappia, lipasoa, peiliä, pöytää, beige, tummat myöskin.
- Vaaleaa sävyä
Aivan valkoista asteen tyylikkämpi valinta on vaalea helmenharmaa , ja vaikka keltainen ei juuri nyt niin trendikäs ole kuin harmaa, niin lämpimiin sävyihin sointuu kauniisti vaalea kermanvalkoinen. Tapetti ja parketti näyttävät klassisen tyylikkäiltä, niihin sopii tehosteeksi ripaus kultaa tai hopeaa, kristallia ja vanhaa sini-valkoista keramiikkaa.
- apuaaa
Ihanaa, kiitos teille kahdelle avusta! Olin jo panikoida, että mitä tehdä tämän kämpän kanssa kun tuntui että mikään ei sovi, mutta teidän kommenttien avulla osaan jo ihan eritavalla hahmottaa asunnon.
Kiitoksia paljon! - apuaaa
Vielä yksi kysymys.
Itse en kestä hirveästi vaaleaa, joten minkä värisiä tauluja ajattelitte että asuntoon sopisi, sellaisia missä olisi väriä? Itse mietin turkoosia, että väri tulisi kunnolla esille.- kultaiset tapetit
Hei,
minulla on huoneessani täsmälleen samoja värejä seinällä ja lattiassa, kuin sinulla valkoista huonekalua. Olen käyttänyt juuri myös riikinkukonvärejä, eli sitä turkoosiakin itse erilaisissa koristeesineissä seinillä ja tasoilla ja ne sopivat oikein hyvin. Kannattaa olla sitten aika prameita tai/ja isohkoja koriste-esineitä/tauluja, itse olen huomannut, että pienet ja simppelit tavarat jäävät hyvin helposti tuolaisen tyylisen tapetin varjoon!
Myös pehmeät ja lämpimät värit sopivat hyvin niin tekstiileihin kuin koriste-esineisiin, oranssihtava-beige-rusehtava värimaailma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913148Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k147720Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911179Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980