Hei, sairastin tuossa noin 3-4 viikkoa sitten angiinan johon sain aluksi väärän antibiootti kuurin ja ripulia kesti lähes 2 päivää. Uudet antibiootit veivät ripulin suht koht hyvin pois, mutta nyt sen antibioottikuurin jälkeen joka loppui noin 3 viikkoa sitten on alkanut tulemaan pientä suolisto ongelmaa nimittäin jos juon maitoa noin litran niin sitten muutamien tuntien jälkeen alkaa tulemaan ilmavaivoja. uloste on aivan normaalia tai ehkä liiankin kovaa, mutta ilmavaivoja on hetkellisesti muutaman kerran. Mahan seudulla ei tunnu kipua mitenkään. Kysymys kuuluu, että onkohan muhun tullut se laktoosi intoleranssi, tai onko mahdollista että antibiootti on tuhonnut ne entsyymit jotka pilkkoo sitä maitosokeria vai miten se menee? koska esim viime viikolla ei ollut yhtään mitään ongelmaa maidon kanssa vaikka joi pari purkkia. viikonloppuna ja sen jälkeen tämä alkoi. Voiko laktoosi intoleranssi iskeä muutamassa päivässä? Kiitos
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646