Ihku mahetsua

Sateenkaaripoitsu

Täällä ollaan kaislikossa, joo ja pojilla on pitkät kumpparit. Näin sorsan lentävän ja sitten laukesi. Muistatteko nuo varusteeni, joita esittelin? Tämä on mahtavaa, voi kun täällä on kivaa. Minähän ostin uudet kahluusaappaat, tosi sexyt.

Tuossa kaverini ottaa pikku drinksut, eihän haittaa? Pitää meillä pojilla olla jotain lämmikettä. Terkkuja kaikille. Meillä on mahtava tiimi ja poikaporukassa on tosi hyvä fiilinki.

Metsästys on hieno harrastus. Me ollaan uljaita miehiä. Meillä on tosi hyvä veljeshenki ja yhteisfiilinki. Sorsametsästys on kaikkein makeinta. Kaikki tämä tunnelma ja miehinen meininki ja uudet saappaat, kaveri oli ostanut nahkasen panosvyön, voi kun ihanasti sain laittaa patruunoita tuohon. Aivan tosi makeeta.

Inhottavat ihmiset kritisoivat sorsajahtia. Heillä on varmasti jokin ongelma. Ei tätä harrastusta mikään voita. Pojat on poikia ja meillä on mahtavaa yhdessä, ylpeänä esittelen uusia kahluusaappaitani ystävilleni. Ihan liikutun noista saappaista.

12

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sateenkaaripoitsu

Hysss! Ollaan ihan hiljaa, ei saa häiritä sorsaa nyt. Se on tuossa paikallaan. Reino jo kohta riisuu saappaansa. Tämä Reino omistaa sen nahkasen panosvyön. Anna Reino pyssyn paukkua, ammu sorsa, ammu sorsa, ammu sorsa, ammu sorsa, ammu sorsa ih ih ih na na na ........num na huh hu hu.....ammu sorsa....

• Sateenkaaripoitsu

Mulla tuli....

• Kerro susilyytikolle

• Sateenkaaripoitsu

• Löytyy toki...

• Sateenkaaripoitsu

• Sateenkaaripoitsu

• Sateenkaaripoitsu

• tarkkaaja
        Löytyy toki... kirjoitti:

http://www.nieppi.com/n/wp-content/gallery/valokuvatorstai/orig_53020003.jpg

22.8.klo21.00 viesti tuli sitten susianalyytikon poistettua. Siinä viestissähän paljastit, kuinka hauskaa MEILLÄ (= sateenkaaripoitsu ja susianalyytikko) metsästysretkellä onkaan. Kun lisätään vielä Kaisa Kätönen ja Aina Antava, silti Mahtaa olla kyseessä vain yksi hlö. Onnea kaikille neljälle vuoden 2013 Huvimetsästäjän tittelistä.

• Sateenkaaripoitsu
        tarkkaaja kirjoitti:

22.8.klo21.00 viesti tuli sitten susianalyytikon poistettua. Siinä viestissähän paljastit, kuinka hauskaa MEILLÄ (= sateenkaaripoitsu ja susianalyytikko) metsästysretkellä onkaan. Kun lisätään vielä Kaisa Kätönen ja Aina Antava, silti Mahtaa olla kyseessä vain yksi hlö. Onnea kaikille neljälle vuoden 2013 Huvimetsästäjän tittelistä.

Harrastatko metsästystä? Se on miesten harrastus ja mitä isompi porukka niin sitä miehisempi meininki. En ymmärrä noita höpinöitä analyytikosta ja Kätösestä, mutta kait se on jotain huumoria. Minä ainakaan en puhu pahasuopaisesti kenestäkään ihmisestä enkä ymmärrä sitäkään kun moni arvostelee meitä metsästäjäpoikia. On se niin hieno harrastus.

Minkälaiset kahluusaappaat sulla on ja nalkuttaako akka kotona? Meillä miesporukoissa on aivan mahtava fiilinki.

• Metsästys kaapista

Metsästyksen salat tulevat ulos kaapista. Täytyy antaa sateenkaaripoitsulle tiedonjulkistamispalkinto.

Sateenkaaripoitsut ovat yleisemminkin ihastuneet metsästykseen. On se varmaan kiihottavaa pukea tamineet ylle ja painua lehtoihin ja rantapusikkoon metsästelemään.

http://www.realjock.com/gayforums/1430993

• Sateenkaaripoitsu

"On se varmaan kiihottavaa pukea tamineet ylle ja painua lehtoihin ja rantapusikkoon"

Sinä tämän sanoit, en minä.....Ajattelet ihku samallalailla kuin minä.

Metsästysharrastus on tosi makee juttu, kahluusaappaat, sorsa, maastokuviolippis, luonnon rauha, ei nalkuttavaa akkaa, miesten omat jutut, mahtipontiset aseet, puskasuudelmat, Reinon hien haju, hyvä huumori, lämmittelydrinksut, lämmin halaus kaverilta, veljeshenki ja paljon muita juttuja.

Sulla pitää kuitenkin suorittaa vaativa metsästäjätutkinto, että pääset näihin meidän porukoihin. Mutta se kannattaa. Ainakin Reino ja ja muut pojat ovat tosi ihkuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe