Kuinka paljon saa samalla tienata kuukaudessa jotta saa täyden opinto ja asumistuen? Koska en haluaisi opintolainaa ottaa.
opinto ja asumistuki
tietääkö joku?
1
178
Vastaukset
- nöhökö
Asumistukeen tulot vaikuttavat heti, mutta veikkaampa ettet edes tarkoita asumistukea, vaan asumislisää, joka on osa opintotukea.
Opintotukea varten ei lasketa kuukausituloja vaan vuositulot (kalenterivuosi). Jos nostat tukea perinteiset 9 kk vuoden aikana, saat tienata tuon samaisen vuoden aikana 11 850€. Se on sitten ihan sama tienaatko sen hitaasti vuoden aikana vai vaikka yhdessä kuukaudessa.
http://www.kela.fi/tulot_opiskelijan-omat-tulot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219