Mikä mahtaa mun jalkaani vaivata. On ollut aiemminkin paikallisempaa särkyä.Nyt on järkyttävä särky oikeassa jalkaterässä. Särky tuntuu pahimmalta isovarpaan alapuolella päkiässä sekä sisänilkassa ja jalkaholvin tuntumassa. Myös saman jalan polvitaive kolottaa. Edes särkylääke ei auta. Levossa voi hetkeksi helpottaa kunnes liikauttaa jalkaansa. Onko kellään ollut vastaavaa. Kun ei tiedä voiko joku paikka säteillä noin laajasti vai onko kaikki paikat samanaikaisesti ärtynyt? Kokemuksia? Ideoita?Neuvoja?
jalkasärky
Voi särky
2
322
Vastaukset
- päkiäkipu
Minulla alkoi nivelreuma juuri samoilla oireilla mitä kuvailet. En pystynyt lopulta ottamaan yhtään askelta jos en syönyt kourallista särkylääkkeitä. Suosittelen että varaat ajan pikinmiten reumalääkärille.
- Kloll00
Kortisonikuuri parantaa. Ei välttämättä auta mikään muu. Minulla myös äitynyt särkemään kesän aikana jalkoja monesta kohtaa, kävelykin välillä vaikeaa ja mikään muu ei auta kuin kortisoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2133628Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143499Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä912608Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman112190Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling592140Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.111919Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue481745- 901601
- 791187
- 721163