Mikä mahtaa mun jalkaani vaivata. On ollut aiemminkin paikallisempaa särkyä.Nyt on järkyttävä särky oikeassa jalkaterässä. Särky tuntuu pahimmalta isovarpaan alapuolella päkiässä sekä sisänilkassa ja jalkaholvin tuntumassa. Myös saman jalan polvitaive kolottaa. Edes särkylääke ei auta. Levossa voi hetkeksi helpottaa kunnes liikauttaa jalkaansa. Onko kellään ollut vastaavaa. Kun ei tiedä voiko joku paikka säteillä noin laajasti vai onko kaikki paikat samanaikaisesti ärtynyt? Kokemuksia? Ideoita?Neuvoja?
jalkasärky
Voi särky
2
273
Vastaukset
- päkiäkipu
Minulla alkoi nivelreuma juuri samoilla oireilla mitä kuvailet. En pystynyt lopulta ottamaan yhtään askelta jos en syönyt kourallista särkylääkkeitä. Suosittelen että varaat ajan pikinmiten reumalääkärille.
- Kloll00
Kortisonikuuri parantaa. Ei välttämättä auta mikään muu. Minulla myös äitynyt särkemään kesän aikana jalkoja monesta kohtaa, kävelykin välillä vaikeaa ja mikään muu ei auta kuin kortisoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465801Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573115- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112432mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132139- 282115
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151816- 151448
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621185