Mikä mahtaa mun jalkaani vaivata. On ollut aiemminkin paikallisempaa särkyä.Nyt on järkyttävä särky oikeassa jalkaterässä. Särky tuntuu pahimmalta isovarpaan alapuolella päkiässä sekä sisänilkassa ja jalkaholvin tuntumassa. Myös saman jalan polvitaive kolottaa. Edes särkylääke ei auta. Levossa voi hetkeksi helpottaa kunnes liikauttaa jalkaansa. Onko kellään ollut vastaavaa. Kun ei tiedä voiko joku paikka säteillä noin laajasti vai onko kaikki paikat samanaikaisesti ärtynyt? Kokemuksia? Ideoita?Neuvoja?
jalkasärky
Voi särky
2
362
Vastaukset
- päkiäkipu
Minulla alkoi nivelreuma juuri samoilla oireilla mitä kuvailet. En pystynyt lopulta ottamaan yhtään askelta jos en syönyt kourallista särkylääkkeitä. Suosittelen että varaat ajan pikinmiten reumalääkärille.
- Kloll00
Kortisonikuuri parantaa. Ei välttämättä auta mikään muu. Minulla myös äitynyt särkemään kesän aikana jalkoja monesta kohtaa, kävelykin välillä vaikeaa ja mikään muu ei auta kuin kortisoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2165573SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784519Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803268SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412720Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1372493Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1151807Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441407Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49995Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28918- 62916