Luen sua kuin avointa kirjaa. Muuttunut jo hieman tylsäksi.
Olet niin ennalta-arvattavissa
23
326
Vastaukset
- move on
Lopeta sitten lukeminen.
- get over it.
Ootsä miettiny et ei tarvii olla ennalta arvaamaton, jos on onnellinen.
- kolmensanannovelli
Komppaan tätä.
Mun kirjassa lukisi kolme sanaa.
- olen niin tylsä että
Komppaan ylläolevan mielipidettä.
- Muuten hyvä mutta
Niinhän sä luulet =D
Luet juuri sitä mitä annan sun lukea mutta tää on hillitöntä minulle
kuinka väärässä olet kun luulet olevasi oikeassa..Rakastan ajatustasi
siitä kuinka "kiltti" ja "tylsä" olen =D
Näen siirtosi kilometrien päähän.- Aloittaja.
Ei oo siirtoja. Eli et näe mitään. Erään siirrot osaan jo ulkoa, noudattaa aina samaa kaavaa, sikäli tylsistyttää jo.
- eräsm
Aloittaja. kirjoitti:
Ei oo siirtoja. Eli et näe mitään. Erään siirrot osaan jo ulkoa, noudattaa aina samaa kaavaa, sikäli tylsistyttää jo.
Olet niin vanha kirja ja moneen kertaan luettu,sekin tylsistyttää
- Aloittaja.
eräsm kirjoitti:
Olet niin vanha kirja ja moneen kertaan luettu,sekin tylsistyttää
Siirry uuteen sitten, avautuu sulle uusi maailma!
- etkö tiedä
mitä kirjaa luet? käännä se toisinpäin ja lue toiseen suuntaan etkö sinä tiedä... vai etsit sinä pelkkiä heikkouksia minusta no yllätys...
- arvaaväärin
Tuollaiselle on kyllä toinenkin, virallinen nimi "virhearviointi".
- kolmen sanan novelli
Mitä Ap:n kirjassa lukee?
- tylsääkö
Parempaan en nyt pysty. Suosittelen sitten siirtymään mielenkiintoisempaan keissiin. :))
- ihanko totta
Niin minäkin sinua.
- kotkotikot
ihanko totta kirjoitti:
Niin minäkin sinua.
- poiuytrelkjhgf
Tottahan toki ihmisen jonka on mahdollisesti tuntenut kymmeniä vuosia mikäs kikka se on tietää ja tuntea toisen ajatukset ja tavat . Tarkoittaa vain sitä että toisella on elämä balanssissa ei siis tuota ikäviä ylläreitä. Epävakaa ihminen ei taas ole ennelta arvattavissa siltä taas voi odottaa ikäviä ylläreitä eikä tämän kaltaisen ihmisen varaan voi mitää rakentaa kun ei siihen ole luottamista.
- Oletko itse
En pidä arvaamattomasta ihmisestä, sellainen on epävakaa ja usein lyhytjännitteinen. Elämään ei tarvita jatkuvaa laaksoa ja kukkulaa. Silti se tuo mukanaan kaikkea kivaa ja onneakin.
- Oletko itse
En pidä arvaamattomasta ihmisestä, sellainen on epävakaa ja usein lyhytjännitteinen. Elämään ei tarvita jatkuvaa laaksoa ja kukkulaa. Silti se tuo mukanaan kaikkea kivaa ja onneakin.
- samaa mieltä
ainakin välillä on hyvä olla ihan vain suora. ainainen arvuuttelu ja salamyhkäily ei vaan jaksa..
- Siis minuako?
No kerroppa mikä on seuraava siirto, tai seuraava novelli mitä odotat ;-).
- Älytöntä........
No voi. Hanki toki parempaa luettavaa :) Tyhmähän oot jos tylsyyteen aikaas panet :)
- Aina avoin kirja, se oo
mä. Mä tylsyyden huippu. Vaan eipä ollut mulle, juuh!
- Niin sinäkin
Ei toinen ole tarkoitettu sun päiviesi piristeeksi tylsyyttäsi poistamaan. Hän on arvokas ihminen, ei sinun hupisi joka poistaa tylsyyttäsi. Onko sinusta itsestäsi mitään antamaan, vaatimuksia vain?
- Mutta ei.
Täällä sitä taas uhotaan (joku uhoaa). Ei tarvittais kun yksi katse, yksi kosketus, niin olis edessä kokonaan uudet luvut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213