Paremmuusjärjestys eli ykkönen on paras ja 12. on huonoin merkki.
1.Jousimies(paljon hyviä kokemuksia heistä, äitini jouskari ja maailman paras äiti)
2.Rapu(mm isäni rapu ja maailman paras isä)
3.Oinas(tulimerkki, mut eivät pahoja mun kokemuksieni mukaan, väärinymmärrettyjä)
4.Härkä
5.Neitsyt
6.Leijona
7.Skorppioni(ovat silti enemmän ihmisiä kuin noi häntäpään merkit, mut pisteliäitä ovat suuttuessaan)
8.Kaksonen
9.Kalat(paljon tympeitä tyyppei heissä, kiusaajia, mut jotkut on tosi hyviäki tyyppei heistä)
10.Kauris
11.Vesimies
12.Vaaka(aika monet vaaat kiusanneet mua)
Parhaat merkit ja huonoimmat OMAT KOKEMUKSENI
9
330
Vastaukset
- Koro57
Tässä mun, itse olen skorpioni
1. Kauris
2. Leijona
3. Vesimies
4. Rapu
5. Neitsyt
6. Oinas
7. Vaaka
8. Härkä
8. Vaaka
9. Kalat
10. Skorpioni
11. Kaksonen
12. Jousimies - vaaka33
1.neitsyt
2.vesimies
3.kauris
4.härkä
5.vaaka
6.leijona
7.oinas
8.skorpioni
9.kaksoset
10.jousimies
11.kalat
12.rapu - Härkä.
1. Jousimies
2.Vaaka
3.Kauris
4.Neitsyt
5.Härkä
6.Kalat
7.Rapu
8.Vesimies
9.Kaksonen
10.Oinas
11.Skorpioni
12.Leijona - kaurismimmi
1. Kalat
2. Skorpioni
3. Kaksonen
4. Oinas
5. Neitsyt
6. Jousimies
7. Rapu
8. Vaaka
9. Vesimies
10. Härkä
11. Leijona
Yksi sija jäi täyttämättä, kun en tunne muita kauriita kun itseni. :D - vaaka tyttö
1.Kauris (paras kaverini on kauris nyt 12 vuoden ajan, emme sovi niin hyvin toisillemme, mutta oomme esim.opetelleet riitelemään satuttamatta toista. Heillä maailman paras huumorintaju - kaikki mitä vaaka tarvitsee:D
2.Rapu (äitini ja kolme läheistä kaveria rapuja, hellyyttäviä ja ikuisia ystäviä, mutta vähän tyhmiä - ei ymmärrä vaa'an/kauriin ovelaa huumoria.)
3.Leijona (pikkusiskoni on leijona. Vaikka leijonilla on tapana alistaa vaakoja ja sisko jaksaa olla välillä hyvin väliinpitämätön mua kohtaan, leijonat kumminkin filsuja ja meillä on aina hauskaa kun ollaan kahdestaan.)
4.Kalat (vähän etäisiä, mutta hyviä kavereita, yleensä aina hyvällä tuulella ja jos ei ole niin siitä saa sitte kuulla ku kerrotaan siitä kymmenen kertaa peräkkäin aina vähän eritavalla:p.. viisain ja vanhin merkki eläinradalla ja täynnä rakkautta)
5.Skorpionit (itse olen nouseva skorpioni, eli ihmiset, jotka eivät tunne mua, saattaa nähdä minut skorpparina. Varmaan sen takia näen heidät ystävällisinä ja ihastuttavina persoonina, enkä näe minkäänlaista pisteliäisyyttä heissä, ku oma nousumerkki on skorppari.)
6.Härkä (hyviä ystäviä, arvostavat vaakoja niinkuin myös skorpparit, leijonat ja oinaat)
7.Vaaka (heidän seurassa tuntee itsensä tärkeäksi ja rakastetuksi)
8.Oinas (oikeidenmukaisia)
9.Vesimies (en tuune hyvin)
10.Jousimies (iloisia höpöttäjiä, tasapainoisia toisinkuin vastamerkkinsä kaksoset)
11.Neitsyt (rehellisiä ja hyviä kavereita)
12.Kaksosen (vaa'alle liian epärehellinen ja itsekäs merkki. Isäni on kaksonen ja aina me jostain riidellään, kaikesta turhasta. Heidän kanssa helppo puhua, sosiaallisesti lahjakkaita.- vaaka tyttö
Korjaan: näen siis skorpparien pisteliäisyyden ja ilkeyden, mutta se ei haittaa mua millään lailla. esim. jollekkin herkälle kalalle se voisi olla liikaa...
- Skorpionineito
1. Vesimies
2. Kauris
3. Skorpioni
4. Rapu
5. Härkä
6. Jousimies
7. Kalat
8. Leijona
9. Neitsyt
10. Oinas
11. Vaaka
12. Kaksoset - oinasmamma
1. Jousimies - Iloisia ja sosiaalisia. Tulen hyvin toimeen koska ovat meneviä ja urheilullisia.
2. Vesimies - Hyvä huumorintaju.
3. Vaaka - Tulen hyvin toimeen.
4. Kaksoset - Samantyyppisiä.
5. Kauris - Verbaalisesti lahjakas ja fiksu.
6. Oinas - Joskus liian huomionhakuinen ja itsepäinen, mutta huomio toiset.
7. Kalat - Tunnen pari ihmistä enkä ole tullut toimeen.
8. Rapu - Taipumus olla negatiivinen ja tykkää olla omissa oloissa. Toisaalta ei puhu muista pahaa ja puolustaa heikompia.
9. Skorpioni - liian manipuloiva.
10. Härkä - laiska.
11. Leijona - kaikki ketkä tunnen niin puhuvat aina itsensä pussiin ja uskovat omat valheensa.
12. Neitsyt - Niin pikkutarkka ja itsepäinen. Lukuunottamatta äitiäni.- MrJuha82outolintu
Minussa ittessäni on härkää, kaurista ja jousimiestä rapua(koska isäni rapu).
Niin huomaan aika-ajoin, että oon laiska, mutta yleensä se johtuu mielenterveysongelmasta, jonka nimi on burn out.
Iskee burn out yleensä pitkäkestoisemmassa hommassa, jolloin hermot ei kestä työtä ja iskee henkinen väsymys, joka muistuttaa juuri sitä masennusta.
Laiskuuden kanssa sillä ei kai pitäs olla mitään tekemistä.
Olen kuitenki paljon kotona oleva ihminen, oikee koti-hiiri.
Jousimies minussa tuo esiin mun iloisen puolen ja urheilullisuuden, sillä tykkänä lenkkeillä säännöllisesti, kunhan reissut ei oo liian pitkiä, koska iskee juuri se burn out, jos menee liian pitkiksi.
Aikoinaan urheilin pikamatkoja kilpatasolla.
Se vaati paljon sisukkuutta ja onnistuin hyvin.
Poden aspergerin syndroomaa myös.
En siis oo hyvä ihmisten kanssa, koska hieman pelkään ihmiskontaktia.
Sitä on asseus.
Teen kuitenki tällä hetkellä bisneshommia, mutta isäni kanssa.
Tulee ns helppoa rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269