Paguera, S Olivera

ehkäpä sinne

Onko kokemuksia ko. paikasta? Kiinnostaisi tuo kohde. Hotelli? Millainen paikka Paguera on? Ajankohta kesäkuun alku, säät?

4

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin sinne

Paguera on saksalaisten kansoittama rantakohde ja sen vuoksi varsin edullinen. Ranta on hieno, "pääkadulla" kivoja putiikkeja ja monta hyvää ravintolaa vieri vieressä. Aika pinei paikka, mutta ainahan pääsee bussilla esim. Palmaan. Tuosta hotellista en tiedä mitään.

Kesäkuun alussa pitäisi olla jo helteistä, muttei vielä liian tukalaa. Me lähdemme Palmaan huomenna, ja kuuma taitaa olla:) Olemme puolet lomasta rannalla Can Pastillassa ja puolet Palman kupeessa kaupunkilomalla.

• ehkäpä sinne

Kiitos infosta ja oikein hyvää lomaa teille!!

• Holaholavaan

Asuin Paguerassa tänä kesänä ja voin kertoa, että olen kurkkuani myöten täynnä Saksalaisia. Hehän eivät vaivaudu opettelemaan kieliä vaan vaativat kaiken saksaksi ja se toive toteutuu Paguerassa.
      Kuten jo aiemmin on kirjoitettu, kylä on aika pieni, kolme erillistä rantaa ovat kivat, matalaa riittää pitkälle ja harvemmin on kovia aaltoja. Ravintoloita on jokaiseen makuun. Yöelämääkin riittää jos sitä kaipaa.
      Bussimatka Palmaan on aika pitkä ja kuumalla säällä hikinen. Taksi maksaa n. 50€.
      Kesäkuussa tosin lämpötilat ovat usein kohtuulliset ja sateitakin voi olla.Merivesi vastaa lämpötiloiltaan lämpimän kesän järvilämpötiloja.
      Hotellista en tiedä muuta kuin sijainnin, se on mukavasti sivukadun varrella mutta lähellä ydintä ja rantaa :)
      Jos kestää Saksalaistungoksen lisättynä Venäläisillä, niin Paguera on leppoisa rantalomakohde jo vähän ränsistyneellä saarella.

• ehkäpä sinne

Kiitos. Pitänee mennä saksankielen alkeiskurssille että pärjää sakujen seassa ;)) Mutta kyllä mieluummin näin, kuin esim. Brittinuorison seassa tai veli-ven...molemmista kokemuksia...
        No, kommenttia otetaan mielenkiinnolla lisää vastaan myös hotellin osalta, mikäli joku on joskus sinne eksynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2329
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1536
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1322
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1319
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      128
      1207
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      138
      1064
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1031
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1008
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      73
      969
    10. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      116
      946
    Aihe