Eli Yamarin 430S ja 435S? Molemmat näyttävät aika identtisiltä ja tuntuisi tyhmältä että tehdas olisi tehnyt kaksi samanlaista mallia erona vain 5 cm???
Kai niillä oikeesti on jotain muutakin eroa kuin pituus vai liittyykö tuo tiettyihin vuosimalleihin tai mallin vaihtumiseen? Jollakulla on varmasti tästäkin tietoa...
Minkälainen vene käytössä tuo 430S? Mikähän olisi optimaalinen kone perään??
Mitä eroa näillä kahdella mallilla??
3
1590
Vastaukset
- pehtoori!
Pohjassa ystäväiseni pohjassa! Siellä se ero piilee! Jos valita saa 435 on parempi. Vaatii hiukan enemmän tehoa kuin 430, mutta toimii muuten paremmin. Lisäksi 430 malleissa on susia kappaleita. Itse vaihdoin oman paattini pohjaan aikoinaan 50*200cm mittaisen palan, kun oli haljennut valmistusvirheen vuoksi kölin vierestä.
Koneesta en sano muuta kuin että perämoottori, yksi kappale, ja pitkärikinen. Kukin mitoittaa tehot tarpeensa mukaan.- Jeppe
Onko Pehtoorilla kokemuksia Bellan tuulilasiveneistä? Mietiskelen tässä lähinnä että minkä laittaisin, Yamarin 430 tai 435 vastaan Bella 450 TL... Ulkoasultaan Bella hieman vanhoollisemman näköinen mutta tuulilasi muotoilultaan vois olla parempi kuin Yamarinissa... Itselläni ei ole kokemuksi TL veneistä ollenkaan, siksi tässä tyhmänä kyselen..Nyt vain tuntuu että TL vene pitää saada vaikka järjellä sitä ei kai voi perustella mitenkään.
- Timppa
Jeppe kirjoitti:
Onko Pehtoorilla kokemuksia Bellan tuulilasiveneistä? Mietiskelen tässä lähinnä että minkä laittaisin, Yamarin 430 tai 435 vastaan Bella 450 TL... Ulkoasultaan Bella hieman vanhoollisemman näköinen mutta tuulilasi muotoilultaan vois olla parempi kuin Yamarinissa... Itselläni ei ole kokemuksi TL veneistä ollenkaan, siksi tässä tyhmänä kyselen..Nyt vain tuntuu että TL vene pitää saada vaikka järjellä sitä ei kai voi perustella mitenkään.
Olis kokemusta vähän molemmista (Yamarin ja Bella). Yamarinissa jyrkempi v-pohja, joten vaatii enemmän tehoa etenkin liukuunnousussa. Muuten molemmat ihan kelpo ajettavia. Bellassa hiukan suuremmat sisätilat ja sivukannet (voi kiertää veneen ympäri).
Mulla olis joutavana tosisiisti Bella 450 Yamaha 70. Jos kiinnostaa, niin voin kertoa lisää ja lähettää kuvia sähköpostilla. Soittele tai mailaa.
Timo Juuti
0505850641
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057