FMX Gladiator Games Suomeen Hartwall Arena 11.10.2014!

kirsivirnen

FMX Gladiator Games / Helsinki / Hartwall Arena

Uskomaton Freestyle Motocross showkilpailu ensikertaa Suomeen.

Maailman kovin koko perheen Freestyle Motocross Show tullaan näkemään ensi kertaa Suomessa, kun maailman kovimmat FMX taiturit muutetaan gladiaattoritaistelijoiksi aseinaan uskomattomat hypyt ja vaaralliset temput. Kuka voittaa, sen näet Hartwall Arenalla 11.10.2014! Osta nyt liput www.lippu.fi/fmx

Freestyle tyylin mukaisesti vain hallin katto on temppujen rajana, jossa monet hypyt jopa yli 10 metriä korkeita. Esityksessä paljon vaarallisia temppuja, joita ei ole Suomessa aikaisemmin nähty.

Gladiaattoreina nähdään maailman kuuluisimpia ajajia ja moninkertaisia mestareita kuten Australian Robbie Maddison, joka pitää halussaan muun muassa maailmanennätystä pisimmästä hypystä motocross-pyörällä ja vastaa James Bond 007 elokuvien motocross stunteista, sekä tähdet: Steve Sommerfeld, Petr Pilát, Stian Pedersen, Fredrik Berggren, Martin Koren, Daniel Bodin, Matej Cesak, Marcin Lukaszczyk ja Mike Mason. Suomea tapahtumassa edustaa Ilkka Salo. Kaiken kaikkiaan Suomeen saapuu MX-tähtiä 12 kpl ympäri maailmaa.

FMX Gladiator Games (Gladiaattorit):
***Steve Sommerfeld (AUS)***Daniel Bodin (SWE)***Mike Mason (USA)***Robbie Maddison (AUS)***Petr Pilát (CZE)***Ilkka Salo (FIN)***Stian Pedersen (NOR)***Marcin Łukaszczyk (POL)***Fredrik Berggren (SWE)***Joel Brown (AUS)***Martin Koreň (CZE)***Matěj Česák (CZE)***Marek Rejman (CZE)


Esityksessä mukana autohyppy, moottorikelkkoja sekä FMX motocrosspyöriä, Roomalaisia sotilaita, DJ musiikkia ja huikea multimedia show.

Vain kaksi esitystä Suomessa, Helsinki, Hartwall Areena 11.10.2014.

Päiväesitys klo 13:00
Iltaesitys klo 19:00
Varikko Party 1.5h ennen esitystä, jossa tapaat kuljettajat ja koko kalusto näytillä.

Osta liput nyt Lippupisteestä WWW.LIPPU.FI/FMX

Facebook: https://www.facebook.com/FMX.Gladiator.Games.Finland
Kotisivu: www.fmxgladiatorgames.com

102

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahat menettänyt

      Nyt kun tämä on peruttu, niin lipun maksaneilla on vaikeuksia saada rahat takaisin. Tämä on hyvää bisnestä. Taidan järjestää jonkun "huuhaa" tapahtuman ja myyn liput, käsittelykulut 5€ lippu, ja myyn vaikka 5000kpl lippuja. sitten perun tapahtuman ja minulle jää 25000€ käsittelykuluja tuosta vaan helppoa rahaa!!!! Palautan vaan maksetun lipun hinnan niille jotka on lipun lunastaneet.

      HUOM!!!! TOIVON SAMAA MYÖS LIPPUPISTEELTÄ!!!
      PALAUTTAKAA RAHAT LIPUN MAKSANEILLE!!!!

      Huonosti hoidettu tapahtuman peruuntuminen!

      • 300€ taivaan tuuliin...

        Jep. Samaa mieltä täällä. Lippupalvelu sen kun pesee kätensä vastuusta. Olen kuitenkin ostanut liput heiltä enkä tapahtuman järjestäjältä. Järjestäjällä jo useita laskuja intrumin perinnässä, eli sieltä ei ole rahaa tiedossa. Olipa kerrassaan fantastinen tapahtuma.


      • Gladiaattori2013

        Lippupalvelu ja Lippupiste ovat eri asia


    • IhmeTouhua

      Laitoin maksuvaatimusta järjestäjän sähköpostiin. Mitään ei ole kuulunut.

      Onkos kukaan saanut rahojaan takaisin?

      Siinä meni pojan synttärit pilalle ja taitaa jäädä vielä rahat saamatta kolmesta lipusta.

      Kyllä vituttaa...

      Miksei lippupiste voinut hoitaa tätä? Kai niilläkin on joku vastuu.

      • Lippupiste

        Hei Lippupisteen puolesta,
        suuret pahoittelut siitä, että tapahtuman lippujen palautus ei ole onnistunut tavanomaiseen tapaan.

        Syy on tämä: Lippupiste toimii lippujen välittäjänä tapahtumanjärjestäjän lukuun eli välittää tehdyn sopimuksen mukaan liput myyntiin ja tilittää lippurahat tapahtumanjärjestäjälle.
        Käyttäjäsopimuksen (löytyy Lippupisteen verkkokaupasta) kohdassa 8 todetaan näin: ”Tapahtumanjärjestäjä, ei siis Lippupiste, vastaa esitystensä peruuntumisesta, paikan- tai aikataulunmuutoksista, virheellisestä markkinoinnista, saatavuudesta, luotettavuudesta ja virheettömyydestä sekä näihin liittyvästä mahdollisesti syntyvästä vahingonkorvausvelvollisuudesta, kuten lippujen hinnan palautuksesta asiakkaille.”
        Käyttäjäsopimuksen sopimusehdot lippujen ostaja hyväksyy ostettuaan liput.

        Teimme kaikkemme, jotta sekä tapahtuman peruuttaminen ja lippujen palauttaminen olisi saatu tehtyä asianmukaisesti.

        Olemme hyvin pahoillamme siitä, että emme lukuisista ja sinnikkäistä yrityksistämme huolimatta päässeet yhteisymmärrykseen tapahtumanjärjestäjän kanssa lippurahojen palautuksista niin, että olisimme voineet aloittaa palautukset normaalissa aikataulussa. Tästä syystä tapahtumanjärjestäjä palauttaa lippurahat lippujen ostaneille itse.

        Kaikki tiedustelut voi osoittaa suoraan järjestäjälle osoitteeseen [email protected].

        Suuret pahoittelut kaikille!


      • nata13

        Sama juttu ! Rahani ei samme takaisin ja synttäri pilalle ! Lippupisten palvelu on p.....


      • Kiitti vaan
        Lippupiste kirjoitti:

        Hei Lippupisteen puolesta,
        suuret pahoittelut siitä, että tapahtuman lippujen palautus ei ole onnistunut tavanomaiseen tapaan.

        Syy on tämä: Lippupiste toimii lippujen välittäjänä tapahtumanjärjestäjän lukuun eli välittää tehdyn sopimuksen mukaan liput myyntiin ja tilittää lippurahat tapahtumanjärjestäjälle.
        Käyttäjäsopimuksen (löytyy Lippupisteen verkkokaupasta) kohdassa 8 todetaan näin: ”Tapahtumanjärjestäjä, ei siis Lippupiste, vastaa esitystensä peruuntumisesta, paikan- tai aikataulunmuutoksista, virheellisestä markkinoinnista, saatavuudesta, luotettavuudesta ja virheettömyydestä sekä näihin liittyvästä mahdollisesti syntyvästä vahingonkorvausvelvollisuudesta, kuten lippujen hinnan palautuksesta asiakkaille.”
        Käyttäjäsopimuksen sopimusehdot lippujen ostaja hyväksyy ostettuaan liput.

        Teimme kaikkemme, jotta sekä tapahtuman peruuttaminen ja lippujen palauttaminen olisi saatu tehtyä asianmukaisesti.

        Olemme hyvin pahoillamme siitä, että emme lukuisista ja sinnikkäistä yrityksistämme huolimatta päässeet yhteisymmärrykseen tapahtumanjärjestäjän kanssa lippurahojen palautuksista niin, että olisimme voineet aloittaa palautukset normaalissa aikataulussa. Tästä syystä tapahtumanjärjestäjä palauttaa lippurahat lippujen ostaneille itse.

        Kaikki tiedustelut voi osoittaa suoraan järjestäjälle osoitteeseen [email protected].

        Suuret pahoittelut kaikille!

        Tällaisella käyttäjäsopimuksella Lippupiste pesee kätensä koko jutusta. Emme me höynäytetyt asiakkaat voineet tietää, että järjestäjä on noin epämääräinen taho. Olisi ollut tosi reilua, jos Lippupiste olisi infonnut yksiselitteisesti sivuillaan, että järjestäjätaholla on jo pohjalla saatavia rästissä ja yhteistyötaho onkin vain nettiosoite! Kovin promositte tapahtumaa ja saittehan te meiltä asiakkailta kulut ja "lipputurvan" rahat.

        Kiitti.


    • sinnemeni

      Vähän turhalta tuntuu tämä vääntö, tosta geemailista tuskin koskaan kukaan vastaa, ei ainakaan mulle ole vastattu 4 päivää sitten lähettämääni viestiin. Suomen mopopiirit on vaan niin pienet ettei luulisi täällä kannattavan tämänkaltainen rahankeruuhuijaus... Mitä yksittäiset ihmiset voivat tässä tehdä, jos ei Lippupistekään saa järjestäjien kanssa asioita sovittua? Poliisi avuksi kohta?

    • tosiittuuntunut

      onko KUKAAN saanut rahoja takaisin?

    • sinnemeni

      Lippupiste sanoo että jos ei n 14 vrk:n sisään tapahdu mitään niin kuluttajansuojan kautta voisi alkaa selvittelemään ... Toivottavasti ei tarvii sille tielle lähteä.

      • En niele näitä selityksi

        Kysynpä vaan että minkä ihmeen takia Lippupiste välittää tapahtumanjärjestäjälle rahat ennen kuin on takeita että tapahtuma todellakin toteutuu?? Siis taustalla täysin kokematon porukka tämän kokoisen tapahtuman järjestämiseen, puhumattakaan että olisivat sitä osanneet markkinoida. Mahdollistaako Lippupiste tämän kaltaisen huijaamisen? Heille kun riittää että saavat välityspalkkionsa? Mielestäni lippurahat olisivat pitäneet olla niin sanotusti kanissa siihen asti kun tapahtuma alkaa. Etenkin kun järjestäjänä tämän kaltaisia amatöörejä...nythän järjestäjä minimoi tapahtumasta syntyneitä velkoja yksittäisten kuluttajien rahoilla. Ja mielestäni lippupisteen on turha vedota mihinkään pikkuprinttiin. Hoitaisivat asiat mallikkaasti asiakkaita kohtaan ja riitelisivät tapahtumanjärjestäjien kanssa keskenään. Enpä usko että heidän harjoittamansa riskitön bisnes menee läpi kun tämä riitautetaan. Kerron miten homma meni viikon kahden päästä.


      • sinnemeni
        En niele näitä selityksi kirjoitti:

        Kysynpä vaan että minkä ihmeen takia Lippupiste välittää tapahtumanjärjestäjälle rahat ennen kuin on takeita että tapahtuma todellakin toteutuu?? Siis taustalla täysin kokematon porukka tämän kokoisen tapahtuman järjestämiseen, puhumattakaan että olisivat sitä osanneet markkinoida. Mahdollistaako Lippupiste tämän kaltaisen huijaamisen? Heille kun riittää että saavat välityspalkkionsa? Mielestäni lippurahat olisivat pitäneet olla niin sanotusti kanissa siihen asti kun tapahtuma alkaa. Etenkin kun järjestäjänä tämän kaltaisia amatöörejä...nythän järjestäjä minimoi tapahtumasta syntyneitä velkoja yksittäisten kuluttajien rahoilla. Ja mielestäni lippupisteen on turha vedota mihinkään pikkuprinttiin. Hoitaisivat asiat mallikkaasti asiakkaita kohtaan ja riitelisivät tapahtumanjärjestäjien kanssa keskenään. Enpä usko että heidän harjoittamansa riskitön bisnes menee läpi kun tämä riitautetaan. Kerron miten homma meni viikon kahden päästä.

        Niin, pistää kyllä miettimään että jos ei Lippupiste yrityksenä saa asioita hoidettua järjestäjien kanssa niin mitä mahdollisuuksia yksittäisillä ihmisillä on rahojaan saada takaisin. Tämä tapahtumahan kai piti alunperin olla keväällä, peruuntui/siirtyi tänne lokakuulle ja Lippupiste silloin ensimmäiselläkin kerralla oli lippuja myymässä, olisi kiva tietää hoituiko ensimmäisellä kerralla rahojen palautus mallikkaasti? 2. kerran rahankeruuoperaatio?


      • ex. promoter
        En niele näitä selityksi kirjoitti:

        Kysynpä vaan että minkä ihmeen takia Lippupiste välittää tapahtumanjärjestäjälle rahat ennen kuin on takeita että tapahtuma todellakin toteutuu?? Siis taustalla täysin kokematon porukka tämän kokoisen tapahtuman järjestämiseen, puhumattakaan että olisivat sitä osanneet markkinoida. Mahdollistaako Lippupiste tämän kaltaisen huijaamisen? Heille kun riittää että saavat välityspalkkionsa? Mielestäni lippurahat olisivat pitäneet olla niin sanotusti kanissa siihen asti kun tapahtuma alkaa. Etenkin kun järjestäjänä tämän kaltaisia amatöörejä...nythän järjestäjä minimoi tapahtumasta syntyneitä velkoja yksittäisten kuluttajien rahoilla. Ja mielestäni lippupisteen on turha vedota mihinkään pikkuprinttiin. Hoitaisivat asiat mallikkaasti asiakkaita kohtaan ja riitelisivät tapahtumanjärjestäjien kanssa keskenään. Enpä usko että heidän harjoittamansa riskitön bisnes menee läpi kun tämä riitautetaan. Kerron miten homma meni viikon kahden päästä.

        Milläs luulet tapahtuman järjestäjien eli niin sanottujen promoottoreiden saavan esiintyjät tapahtumaan muuten kuin maksamalla ennakkoon niille. No mistäs luulet tapahtuman järjestäjien saavat rahat tähän? No lipun ostajilta tietenkin eli lippujen välittäjän on annettava lippurahat ennakkoon, muuten tilaisuutta ei pääse edes suunnittelemaan.
        No luulekko, että tapahtuman peruuntuessa esiintyjät palaluttavat rahat tapahtuman järjestäjälle. No ei kuule palauta. No, mahtaakohan tapahtumanjärjestäjällä olla omaa rahaa palautta lippurahat kuluttajalle. Aika harvalla on kun isoimmallakin oli juuri YT:t. Aika tuskallista faktaa, mutta tällaista se meno on kun on taantuma ...


      • nisu22
        ex. promoter kirjoitti:

        Milläs luulet tapahtuman järjestäjien eli niin sanottujen promoottoreiden saavan esiintyjät tapahtumaan muuten kuin maksamalla ennakkoon niille. No mistäs luulet tapahtuman järjestäjien saavat rahat tähän? No lipun ostajilta tietenkin eli lippujen välittäjän on annettava lippurahat ennakkoon, muuten tilaisuutta ei pääse edes suunnittelemaan.
        No luulekko, että tapahtuman peruuntuessa esiintyjät palaluttavat rahat tapahtuman järjestäjälle. No ei kuule palauta. No, mahtaakohan tapahtumanjärjestäjällä olla omaa rahaa palautta lippurahat kuluttajalle. Aika harvalla on kun isoimmallakin oli juuri YT:t. Aika tuskallista faktaa, mutta tällaista se meno on kun on taantuma ...

        Tässä tilanteessa kyseessä oli huijaus, ja mitään esiintyjiä ei todennäköisesti koskaan ollutkaan. Lippupiste välitti rahat vain sähköpostiosoitteen ja ehkä tilinumeron tai muun perusteella. Eikö tämä ole ammattitaidottomuutta, olit mikä promo tahansa?


    • Lippupiste

      Hei vaan,
      tilanne on tosiaan harmillinen, meidänkin kannaltamme, ja lisäksi todella harvinainen. Koskaan kukaan lipunvälittäjä ei toivo minkään tapahtuman peruuntumista, eikä tietysti tapahtumanjärjestäjäkään. Ihan kaikkien edun mukaista on, että Suomessa nähtäisiin hienoja tapahtumia, jotka yleisö löytäisi. Tämäkin tapahtuma veti talot täyteen Prahassa, mutta Suomessa ei, valitettavasti.
      Lippupiste toimii ihan kaikkien lakipykälien ja kuluttajasuojalain mukaan.
      Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilla sanotaan näin:
      "Lipun hinnan hyvittäminen konsertin peruuntuessa
      Yhden esiintyjän konsertin tai koko festivaalin peruuntuessa järjestäjä on velvollinen palauttamaan pääsymaksun."
      Koko tekstin löydätte täältä: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/konserttiliput/

      On todella harmillista, eikä kenenkään edun mukaista, että tapahtuma peruuntuu. Lippupisteellä on tehty kovasti töitä, että lipunostajia olisi löytynyt tarpeeksi ja ainutlaatuinen tapahtuma olisi toteutunut.

      • Rahat pöytään

        Lippupiste!!!! Rahat takaisin, kiitos!

        Te saitte rahat, te myös palautatte.


      • Lippupiste
        Rahat pöytään kirjoitti:

        Lippupiste!!!! Rahat takaisin, kiitos!

        Te saitte rahat, te myös palautatte.

        Hei vaan,
        rahat eivät ole meidän, vaan tapahtumanjärjestäjän omaisuutta.
        Voimme vain pyytää teitä olemaan kuluttaja-asiamieheen yhteydessä, mikäli ongelmia ilmenee.


    • JoZZu

      Meidän rahat meni sinne myös ja ollaan oltu lippupisteeseen aika ärhäkästi yhteydessä. Samaa jankkausta meille kertovat,ymmärrän ja en ymmärrä. Jonkunhan on oltava vastuussa täällä Suomen päässä asioista !!!
      Minun mielestäni tästä pitää tehdä rikosilmoitus,sillä jotain huijaus tuohua tässä on !!!
      Mitä muut on mieltä ?

      • JoZZu

        Ja miksei juttua vähän iltalehteenkin ! Lippupisteelle tiedoksi että siitä tulee rumaa jälkeä teidänkin maineelle,ei näin vaan voi asioita hoitaa ! Mehän ollaan teidän asiakkaita ja teidän olisi pitänyt pitää meidän puolia ei pestä käsiä. . .


      • Kivaa oli
        JoZZu kirjoitti:

        Ja miksei juttua vähän iltalehteenkin ! Lippupisteelle tiedoksi että siitä tulee rumaa jälkeä teidänkin maineelle,ei näin vaan voi asioita hoitaa ! Mehän ollaan teidän asiakkaita ja teidän olisi pitänyt pitää meidän puolia ei pestä käsiä. . .

        Tapahtumanjärjestäjän mukaan lippupiste ei ole tilittänyt heille 1.6 jälkeen ostettuja lippuja, joten eiköhän näiden lippujen palautus pitäisi kuulua lippupisteelle!


      • D1 Ultimate-GT HQ
        Kivaa oli kirjoitti:

        Tapahtumanjärjestäjän mukaan lippupiste ei ole tilittänyt heille 1.6 jälkeen ostettuja lippuja, joten eiköhän näiden lippujen palautus pitäisi kuulua lippupisteelle!

        Järjestäjä on D1 Ultimate-GT HQ ja siellä on koordinaattorina Kristian Björk. Ei muuta kuin viestiä sinne päin.


      • Lippupiste
        Kivaa oli kirjoitti:

        Tapahtumanjärjestäjän mukaan lippupiste ei ole tilittänyt heille 1.6 jälkeen ostettuja lippuja, joten eiköhän näiden lippujen palautus pitäisi kuulua lippupisteelle!

        Hei vaan,
        tuo tieto tapahtumanjärjestäjältä on virheellinen. Tällä hetkellä tapahtumanjärjestäjä on edelleen velkaa Lippupisteen suuntaan. Oikaisukirje on tulossa tapahtumanjärjestäjältä kaikille lipun ostaneille.


    • Tännekö?
    • JoZZu

      Jännityksellä odottaen uusia selityksiä,mrrrr !!! On se vaan uskomatonta että tämä menee näin kun ollaan kuitenkin liput ostettu tunnetulta ja "vastuuliselta" lipun myyjiltä=lippupiste ! Kysyn vieläkin vaan että kuinka tämä voi kaatua näin meidän asiakkaiden niskaan kun te tapahtumaa järjestitte ja myitte. Minusta tämä on lähinnä todella noloa molempien teidän puolesta(järjestäjän/myyjän).
      Palauttakaa vaan NYT ne rahat,riidelkää keskenänne,älkääkä nolatko itseänne enää enempää tällä teidän aukottoman hyvällä systeemillä meidän asiakkaiden edessä !!!!
      Luoja mikä myötähäpeä teidän puolesta. . .
      p.s. onneksi poika ei säästynyt lippurahoja kun neljän karkkipäivän ajan

    • ittuuntunut

      Joo, no mä ainakin laitoin kuluttaja-asiamiehelle viestiä. Aikaa on kulunut jo liikaa. Lupasivat tarkistaa asian ja puuttua hommaan.
      Olkoon kumpi vaan ku kusettaa, ei tuu mitään. Muutenkin rahat vähissä ja sitten firmat mällää mun penneillä. Lippupisteeltä en ainakaan enää osta lipun lippua.

    • PersiilleenMeni

      11.11.14 vastattiin viestiini [email protected] osoitteesta
      -------------------------------------------------------
      Arvoisa asiakas

      Lippupalautuksissa ollut viive ja sekaannus johtuu tapahtumajärjestäjän ja Lippupisteen välillä olleesta palautus periaateriidasta. Sekaannus on johtanut siihen että Lippupiste on siirtänyt lippupalautusprosessin tapahtumanjärjestäjälle.

      Asiakkaat ovat ostaneet liput Lippupisteestä, joka taas on tilittänyt osan lipputuloista (1.1.2014 - 1.6.2014) järjestäjälle tapahtuman tuotantoon. Nämä varat jotka tilitettiin 1.1.2014 - 1.6.2014 palautetaan järjestäjän toimesta. Kesän ja syksyn aikana hankittujen lippujen varoja ei pystytä palauttamaan tapahtumajärjestäjän toimesta sillä niitä ei ole tilitetty tapahtumanjärjestäjälle missään vaiheessa. Lippupiste pidättää kyseisen summan kokonaisuudessaan omina kuluinaan ja komissioina. Tästä johtuu viive sekä erimielisyys tapahtumajärjestäjän ja Lippupisteen välillä, sillä Kuluttajasuojan mukaan näin ei saisi tehdä.

      Maksupalautus aloitetaan tällä viikolla sen jälkeen kun olemme noutaneet pahvilaatikoissa palautuspostin ja palautetut liput Lippupisteestä. Palautus on hidasta manuaalista työtä, jossa yksittäisiä tilisiirtoja tehdään käsin henkilöasiakkaan verkkopankkitunnuksilla. Automatisoituja palautuksia tai tietokantoja meillä ei ole. Näin ollen pyrimme lisäsekaannusten välttämiseksi maksamaan noin 250-350 kpl palautusta päivässä muutaman viikon ajan. Pyrimme siihen että Joulukuuhun mennessä olemme saaneet palautukset tehtyä.

      Kunnioittaen

      Tapahtumanjärjestäjä
      ------------------------------------------------------


      14.11.14 tullut viesti [email protected] osoitteesta
      Hyvä vastaanottaja,

      FMX Gladiator Games -tapahtuman järjestäjä on pyytänyt resurssien puutteen vuoksi Lippupistettä välittämään kaikille lipun ostaneille alla olevan viestin:

      Pahoittelemme väärää tietoa sisältänyttä kirjettämme, jonka lähetimme aiemmin.

      Tapahtumanjärjestäjä vastaa kokonaan peruuntuneen tapahtuman lippurahojen palautuksesta.

      Toivomme, että otatte tarvittaessa yhteyttä suoraan meihin osoitteeseen [email protected], sillä Lippupiste ei vastaa palautuksista.

      Pahoittelemme vielä kerran palautusten viivästymistä.

      Tapahtuman järjestäjät
      ---------------------------------------------------------------------------------


      - Täytyy kysellä kuluttajavirastosta miten tulisi toimia...

      Tapahtuman järjestäjä voisi astua esiin.
      Mikä firma? Kuka johtaa? Löytyykö rahaa? Mikä mättää?

    • Järjestäjät
      • gmail.nowhere

        Laitoin eilen sähköpostia Kristianille. Eipä ole kuulunut sieltäkään vastausta...... Enpä ole yllättynyt, vaikka vittuuntunut olenkin.


    • ittuuntunut
      • gmail.nowhere

        Laittakaa nyt ihmeessä muutkin kaavaketta netissä eteenpäin! Ihan jo senkin takia, että koko huijauksen laajuus tulee tietoon!!!!


    • Kyltsi74

      Sama!
      Hetki sitten kyselin lippupisteestä järjestäjän yhteystietoja ja tyttö ilmoitti ettei heilläkään ole muuta yhteystietoa järjestäjästä kuin tuo samainen gmail osoite.
      aika uskomattomalla pohjalla näyttäisi olevan.
      Kuka helvetti tekee minkäänlaista kauppaa pelkän s-postin varassa!
      Järjestäjälle olen lähettänyt 4 viestiä joista yhteenkään ei ole tullut minkäänlaista vastausta...
      Eiku kuluttaja-asiamiehelle...

    • järkkäri

      eniro ja facebook kertoo pienellä tutkimustyöllä tuon krissen yhteystiedot

    • MissäMennään

      Ainakin noista heidän nettisivuista saa sen kuvan että rahaa on eli hoitaisivat nyt tämänkin kunnialla. Vai onko se pelkkä kulissi..

    • kyltsi74

      just loppu puhelu kuluttajaneuvonnan kanssa,oli aika ihmeissään...ei ollu vissiin kukaan vielä soittanut kyseisestä asiasta...no nyt siellä on juttu vireillä.
      SOITELKAAHAN sinne että saavat lisää tietoa asian laajuudesta!!!!!
      kuluttajaneuvonta puh:029 5536901

    • Hankalaaon

      Otin itsekin yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Lähes 150€ on edelleen saamatta. Voiko palautuksen tekeminen todellakin kestää näin kauan vai onko palautuksesta vastaavalla taholla edes aikomusta toimia?

      Mitä ohjeita sinulle kuluttajaneuvonnasta annettiin (kyltsi74)?

    • kenenvastuulla...

      Onko kukaan oikeesti saanut rahojaan takaisin? Pikkasen alkaa sapettaa...laitoin tapahtumanjärjestäjälle marraskuun alussa s-postia, mutta vieläkään ei ole vastausta kuulunut. Taidanpa ottaa puhelun etiäpäin...

      • Ärsyyntynyt

        Moi! En ole edelleenkään saanut rahojani takaisin. Olen ollut yhteydessä sekä lippupalveluun että tapahtumanjärjestäjään, eikä kumpikaan ole hoitanut asiaa. Lippupalvelu on pessyt kätensä kokonaan rahojen takaisinmaksusta eikä tapahtumanjärjestäjä vastaa yhteydenottoihin... Luulis että lippupalvelullakin olis joku vastuu tässä asiassa kun kerran ovat lippuja välittäneet. Naurettavaa touhua. Eilen otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, tehkää muutkin samoin! Nyt odottelen sitten vastausta sieltä suunnalta..


      • Työtön
        Ärsyyntynyt kirjoitti:

        Moi! En ole edelleenkään saanut rahojani takaisin. Olen ollut yhteydessä sekä lippupalveluun että tapahtumanjärjestäjään, eikä kumpikaan ole hoitanut asiaa. Lippupalvelu on pessyt kätensä kokonaan rahojen takaisinmaksusta eikä tapahtumanjärjestäjä vastaa yhteydenottoihin... Luulis että lippupalvelullakin olis joku vastuu tässä asiassa kun kerran ovat lippuja välittäneet. Naurettavaa touhua. Eilen otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, tehkää muutkin samoin! Nyt odottelen sitten vastausta sieltä suunnalta..

        Pitäiskö tästä tehdä ilmoitus viranomaisille? Täälläkin on rahat saamatta vaikka järjestäjälle on kaikki palautustiedot lähetetty!!!
        **tuttaa tällainen pelleily!


    • sinnemeni

      Soitin (kyltsi74) annettuun kuluttajaneuvonnan numeroon perjantaina 28.11, kehoittivat laittamaan järjestäjälle (vielä kerran) sähköpostia, ja vaatimaan rahojen palautusta viimeistään tämän viikon 49 aikana, ja jos ei mitään edelleenkään tapahdu niin pitäisi ottaa uudelleen yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kohtuuttoman hankalaa tuntuu olevan rahojen takaisin saaminen. Hermo menee...

    • kenenvastuulla...

      Soitin kuluttajaneuvontaan ja kehottivat tekemään reklamaation lippupisteelle, koska ovat esitystä välittävä palvelu. Vaade heille rahojenpalautukseen ja myös ilmaista että seuraavaksi asia siirtyy kuluttajariitalautakuntaan...korkoineen! Valitettavaa, mutta minulta on mennyt tämän myötä luotto lippupisteeseen. En tule palvelua enään käyttämään. Kyllä maksavalla asiakkaalla kuuluisi olla jonkinlaisia oikeuksia. Ne saivat kyllä omat palvelumaksunsa lippujen hinnoista, se näköjään riitti. Todella pettynyt heidän asenteeseen.

      • En niele näitä selit

        Terve kohtalon toverit. Tein netsille (entinen luottokunta) oikaisupyynnön noin kuukausi takaperin, koska olin maksanut liput luottokortilla. Sanoivat että jos katsovat reklamaation aiheelliseksi, niin palauttavat lippurahat minulle ja jäävät riitelemään lippupisteen kanssa keskenään. Tänään oli tullut palautus. Eli jos teitä on muitakin jotka ovat maksaneet luottokortilla, niin tämä on ainakin yksi kanava saada rahat takaisin. Ja lippupisteen palveluita en kyllä tule käyttämään enää IKINÄ!


    • gmail.nowhere

      Hei kaverit

      Oletteko olleet yhteydessä kuluttajavirastoon? Onko joku/KUKAAN saanut mitään vastausta tapahtuman"järjestäjältä" (ei tosin voida puhua järjestäjästä, kun mitään ei sitten järjestettykään) ja onko tosiaan niin, että vaikka lippu on ostettu Lippupisteen kautta, niin heilläkö ei ole siis mitään vastuuta asiasta?

      Enhän toki voinut lippuja ostaessani tietää, että takana on vain joku epäilyttävä gmail-osoite, eikä ole mitään tietoa ihmisistä osoitteen takana.

      Hankin lippuihin vielä lipputurvankin, joka ei nyt sitten turvaakaan tällaisessa huijaamistapauksessa yhtään mitään.

      Soittakaa hyvät ihmiset kuluttajavirastoon, niin tein itsekin. Rahoja emme varmaan koskaan saa takaisin, mutta olisi hyvä tuoda julkiseksi ensinnäkin huijauksen laajuus ja toisekseen todellakin toivon keskustelua Lippupisteen vastuusta. Ei mene minun oikeustajuuni, että ostan heidän kauttaan heidän mainostamaansa tapahtumaan liput, joista Lippupiste pidättä vielä kulut ja ostan heidän kauttaan lipputurvan ja kun takana onkin ilmiselvästi huijaus, niin Lippupiste vetäytyy kaikesta vastuusta.

      Eikö se ole Lippupisteen vastuulla tarkistaa järjestäjän luotettavuus tai edes olla jjoku yhteyshenkilö tapahtumalle? Miten voi olla mahdollista, että Lippupisteessäkään ei muka tiedetä muuta kuin tämä samainen [email protected] -osoite??? Ei tunnu oikein uskottavalta.

      Itse olen tehnyt kuluttajaviraston sivuilla ilmoituksen ja soittanut kuluttajaneuvontaan 029 5536901 (kiitos tämän keskusteluryhmän vinkin), käynyt Lippupisteen palvelupisteellä kolme kertaa ja laittanut varmaan jo viisi kertaa postia (aina liitteenä liput ja tilinumero) tälle nk. "järjestäjälle".

      Onko kellään mitään kokemuksia ko. tahon kanssa asioimisesta?

    • Missä rahat?

      Ostin lipun jo keväällä, mutta näytös siirrettiin syksylle. Päivää ennen näytöstä sain tekstiviestillä ilmoituksen peruuntumisesta. Pari viikkoa sen jälkeen viestin, mihin pitäisi laittaa liput ja tilinumero. Sen jälkeen ei ole kuulunut enää mitään.

      Itse olen hoitanut lippujen ja tilitietojen lähettämisen järjestäjälle.

      Olisi ihan mukavaa saada rahat takaisin. Näin työttömänä se oli aika iso hankinta ja piti olla pojalleni ja miehelleni syksyn kohokohta.

      Toisin kävi.

    • ittuuntunut

      Kuluttajaneuvonnassakin sanoivat vaan että koska liput on luvattu maksaa takaisin, niin odotetaan vielä...........en nyt tiedä kauanko pitäisi odotella. Eiköhän nyt pitäisi kuluttajaviraston jo oikeasti puuttua asiaan.

      • gmail.nowhere

        Juu, itse en myöskään usko ollenkaan, että ovat aikeissakaan maksaa rahoja takaisin. Luulisi, että olisivat muuten jo ilmoitelleen itsestään ja että tiedossa olisi jonkun vastuuhenkilön nimi.

        Ihmettelen hiukan kuluttajavirastonkin optimismia tässä asiassa. Tietysti he tietävät enemmän tämän kaltaisista tilanteista, mutta silti... Toivon, että joku taho voi auttaa meitä tavallisia Lippupisteeseen luottaneita asiakkaita.

        Itse ostin lipun suoraan tililtä, joten luottokuntakaan ei voi rientää hätiin tässä kohtaa. Hienoa, että se jollain oli toiminut.


    • ile2

      Laitoin ihan hetki sitten tapahtumanjärjestäjälle s.postia ja sieltä tuli automaattivastaus:

      "Kiitos viestistäsi.

      Pahoittelemme FMX-tapahtuman lippupalautusten viivästymistä.
      Pyrimme palauttamaan lippurahat niin pian kuin mahdollista."

      • asd19

        Mullekin tuli sama vastaus tänään kun oon parikin kertaan laittanut jo monta viikkoa sitten kyseiseen spostiin viestiä.


    • gmail.nowhere

      Mikä on niiin pian kuin mahdollista, kun kahdessa kuukaudessa ei ole tapahtunut mitään. ??????

    • Fool me once...

      Tietääkö joku, että oliko tässä alunperinkään mitään meininkiä järjestää koko tapahtumaa ollenkaan? Ihmettelen vaan, kun ainakin mainostaminen oli ihan minimaalista.

      Harmittaa, kun itse hehkutin tällaista upeaa juttua ja kaksi kaverianikin osti lipun. Nyt ollaan kaikki lipun (ja kulujen) verran köyhempiä.

      Lippupisteeseen en ainakaan luota enää yhtään!

      • asd19

        Sama täällä. Epäilen että koko homma oli suunniteltu rahastus. Ja miten lippupiste voi välittää ja myydä lippuja pelkän "järjestäjän" sähköpostiosoitteen perusteella?


    • asd19

      Hei,

      Haluisko joku laittaa tästä vaikka uutisvihjeen iltalehteen tai muualle niin tää sais vähän julkisuutta ja ehkä se auttais saamaan roistot kiinni? Tossa on linkki iltalehden uutisvihjeeseen: http://www.iltalehti.fi/uutisvihje/?ref=kn

      • Mona1

        Laitoin vinkin tuonne Iltalehteen. Olen myös ilmoittanut kuluttajavirastoon. Pitäkäähän muutkin asiasta vähän meteliä, että ainakin huijauksen laajuus tulee julki!

        En todellakaan usko, että tuon gmail-osoitteen takana olevat huijarit tulevat koskaan korvaamaan kenellekään meistä lanttiakaan, mutta Lippupiste on myös toiminut väärin tässä. Jos olisin tiennyt, ettei kukaan ole selvillä vastuuhenkilöistä yms, niin en todellakaan olisi ostanut lippuja tapahtumaan.


    • gmail.nowhere

      Todella hyvä, Mona, että laitoit vinkkiä myös iltapäivälehteen. Tämähän on suuren luokan huijaus, hirvittää ajatellakin, mikä on kokonaisuudessaan tämän huijauksen suuruus!

    • Piipitä
    • Tila78

      Lappua laitettu kuluttajariitalautakuntaan, tuskin tuottaa tulosta. Suosittelen silti että mahdollisimman moni tekee, jos vaikka saisivat ryhmäkanteen aikaiseksi.

      Rikosilmoituksen meinasin tehdä jos ei rupea tämän vuoden puolella tulemaan edes pihausta järjestäjän puolelta.

      Surkeeta on. Onkohan maksettu ainuttakaan lippua pois?

    • Tila78

      Lappua laitettu kuluttajariitalautakuntaan, tuskin tuottaa tulosta. Suosittelen silti että mahdollisimman moni tekee, jos vaikka saisivat ryhmäkanteen aikaiseksi.

      Rikosilmoituksen meinasin tehdä jos ei rupea tämän vuoden puolella tulemaan edes pihausta järjestäjän puolelta.

      Surkeeta on. Onkohan maksettu ainuttakaan lippua pois?

    • gmail.nowhere

      En oo ainakaan kuullut, että kukaan olisi järjestäjältä saanut rahoja takaisin. Luottokunta oli korvannut jollekin. Se olikin merkittävää, että luottokunta oli sanonut, että he jatkavat sitten Lippupisteen kanssa tästä, eli perivät saataviaan sitä kautta.

      Tämä asettaa mielesätni meidät suoraan tililtä liput maksaneet asiakkaat eri arvoiseen asemaan. Jos Luottokunnan mielestä Lippupiste on velvollinen korvaamaan tämän tappion, niin mikä tässä edelleen tökkii?

      • gmail.nowhere

        5.12. kirjatussa viestissä kerrotaan, kuinka luottokunta oli korvannut lipun hinnan ja jatkavat riitelyä Lippupisteen kanssa.

        Jos tämä menee läpi, niin toivottavasti kuluttajavirasto ottaa tähän sellaisen kannan, että Lippupiste on velvollinen korvaamaan kulut meille muillekin.


    • Nipa33

      Täällä myös yksi huijauksen uhri. Olen useita viestejä laittanut tapahtuman järjestäjälle, johon eivät ole vastanneet. Olen ollut yhteydessä kuluttajaasiamieheen, he suosittelivat odottamaan loppuvuoteen rahojen mahdollista palautusta, jos rahoja eivät kuulu he voivat tehdä suosituksen tapahtuman järjestäjälle että maksaisivat rahat, mutta se on vain suositus. Ja luottokunnalle laitoin myös, heiltä voi pyytää oikaisuvaatimusta josta sais mahdollisesti rahat takaisin. Pelissä on siis 140 euroa rahaa ja paska mieli. Lisäksi teistä jokainen on OIKEUTETTU SAAMAAN 7,5% korvauksen lippujen hinnasta, en muista mikä se laki nimi tälle asialle olikaan. Suututtaa......

    • titi3

      Minulle kuluttajaneuvonnasta sanottiin, että tapaus voidaan laittaa kuluttajariitalautakuntaan, mutta muuta ei voida tehdä tässä kohtaa. Koska järjestäjä ei (ilmeisesti?) ole suomalainen yritys, niin ymmärsin, että kuluttajariitalautakunnan päätöksellä ei välttämättä ole paljoakaan merkitystä. Kuluttajaneuvoja kehoitti tekemään valituksen euroopan kuluttajakeskukseen (www.ecc.fi). Tänne tein valituksen ja nyt sitten odotellaan tapahtuuko mitään. Näiden toimintahalukkuuteen vaikuttaa merkittävästi se, että minkä maalainen järjestävä yritys on. Hauskaa sinänsä, että järjestäjän nettisivuilla ei ollut minkäänlaista osoitetta. Ainoastaan eri maiden puhelinnumeroita.

    • gmail.nowhere

      Ei vittu voi olla totta tämä koko pelleily!!! Edelleen ihmettelen, että jos luottokunta maksaa takaisin lipun hinnan ja "jatkaa riitelyä Lippupisteen kanssa", niin kuinka voi olla mahdollista, että me suoraan tililtä lipun ostaneet olemme eri arvoisessa asemassa siinä asiassa??? En vaan tajua.

      Olisiko ollut sitten ihan mahdotonta, että Lippupiste olisi tiedottanut jo mainostaessaan, että tässä taustalla on sitten sellainen putiikki, josta on jo ennestään saatavia pystyssä, emmekä tiedä heistä mitään nimiä tms, vain tämän nettiosoitteen. Ei aavistustakaan, missä päin maailmaa toimivat ja kuka tästä rahat kerää. Oli ollut ihan todella kiva tietää.

      V****

    • joopa2

      Täällä myös yksi joka ei ole saanut rahoja takaisin, 4 viestiä oon kanssa lähettänyt.... laittaa nyt viestii jos joku on saanut rahat takas, vaikka
      tuskin on..

    • PayUpBitch

      Eipä oo rahoja näkynyt... Viestejä on lähetelty sekä lippupisteelle, että tapahtuman järjestäjälle. Järjestäjä "Ultimate GT-Finland" ei vastaa kyselyihin. Lippupiste taas vetoaa siihen että on vain "välittäjä" eikä siten vastuussa tapahtuman peruuntumisesta, eikä rahojen palautuksesta. ...ttu mitä touhua!

      • gmail.nowhere

        Nyt vituttaa mennä Lippupisteen ohikin. Kai heillä on jotain vakuutuksia epätoivoisten tapausten varalta. Todella epäreilua, että tappiot menee tavallisen tallaajan kukkarosta.

        En todellakaan ikinä ikinä enää luota Lippupisteen hoitavan hommaa. Ihan kusetusta koko homma alusta loppuun.


      • Mona1
        gmail.nowhere kirjoitti:

        Nyt vituttaa mennä Lippupisteen ohikin. Kai heillä on jotain vakuutuksia epätoivoisten tapausten varalta. Todella epäreilua, että tappiot menee tavallisen tallaajan kukkarosta.

        En todellakaan ikinä ikinä enää luota Lippupisteen hoitavan hommaa. Ihan kusetusta koko homma alusta loppuun.

        No ilmeisesti sitten on niin, että rahat ja luottamus on mennyttä. On varmaan ihan turhaa edes yrittää saada kumpaakaan takaisin.

        Just joo.


    • Hei,

      tässä yksi erittäin kuttuuntunut, rahansa menettänyt, asian kanssa (lue lippupisteen) tapellut ja nyt keskustelupalstalle liittynyt asiakas lisää.

      Soitin eilen kuluttajansuojaan kolmannen kerran ja sain sieltä tiedon tapahtumanjärjestäjästä eli Ultimate-GT Finland Oy (Y-tunnus 0660369-7), vastuuhenkilönä Daniel Eden, joten olisiko jollakulla voimavaroja jatkaa tästä eteenpäin selvittelyä, mukana ollaan, jos jotain on tehtävissä, joukkokannetta tai vastaavaa.

      Toisaalta enemmän ottaa otsaan Lippupisteen rooli tässä asiassa, raha kyllä kelpasi, mutta mitään palvelua ei ole vastineeksi saanut. Itsellä ollut rahavaje viime maaliskuulta saakka asian tiimoilta - miehelle ostin lahjaksi kaksi lippua, kävivät kaverin kanssa oven takana kolkuttelemassakin 24.5. kun olin niin tyhmä etten osannut tarkistaa, onko mainostettua tapahtumaa olemassa kyseiselle päivälle. Ei kuulemma Lippupisteen vika, etteivät viitsineet tiedottaa minua. Eli vähän enemmän kuin lippujen arvon verran on rahaa palanut puhelinpalveluihin, toimituskuluihin yms. En kuuna päivänä ostaisi enää ainuttakaan lippua kyseiseltä firmalta, mutta heillä on ikävä monopoliasema, jos johonkin tapahtumaan haluaisin ottaa osaa.... No tulipahan ripitettyä....

    • RahatMeni

      18.12.14 tuli viestiä Lippupisteeltä.
      --------------------------------------------------------

      Arvoisa FMX Gladiator Games -tapahtuman lippujen ostaja,
      olemme saaneet runsaasti tiedusteluja perutun tapahtuman lippurahojen palautuksesta ja tapahtumanjärjestäjän tilanteesta. Koska tapahtumanjärjestäjällä on vaikeuksia palauttaa lippurahoja, tässä tietoa tilanteesta ja tapahtumanjärjestäjästä, jotta voitte edistää omaa asiaanne oikealle taholle.

      Kyseisen tapahtuman järjestäjä on Ultimate-GT Finland Oy (Y-tunnus 0660369-7), jonka sopimuksellinen vastuuhenkilö kanssamme on Daniel Eden ([email protected], puh. 358 (0)44 913 7768, http://www.ultimate-gt.com).

      Olemme aiemminkin välittäneet heidän tapahtuman lippuja ongelmitta ja toimimme myös FMX Gladiator Games -tapahtuman lippujen välittäjänä. Lippujen välitysyritykset myyvät tapahtumajärjestäjän lippuja heidän nimissään ja heidän lukuunsa.

      Tapahtuman peruuntuessa tapahtumajärjestäjä vastaa lippurahojen palautuksista. Lippupiste on tarjoutunut Ultimate-GT Finland Oy:lle hoitamaan rahojen palautukset lippujen ostajille, mutta emme päässeet asiasta sopimukseen ja he päättivät hoitaa palautukset itse. Olemme pyytäneet tapahtumajärjestäjää noutamaan kaikki Lippupisteelle toimitetut palautukset, ja suurimman osan lipuista he ovat käyneet hakemassa.

      Tapahtumajärjestäjä on hakenut yrityssaneerausta, ja Daniel Edenin arvion mukaan he uskovat saneeraukseen liittyvien asioiden olevan selvillä tammikuun loppuun mennessä. Sen jälkeen hän aikoo informoida myös lipunostajia.

      Välityksessämme on satojen tapahtumajärjestäjien lippuja yli 18 000 tapahtumaan vuosittain. Taloudellisen tilanteen kiristyessä markkinoilla Lippupiste tulee jatkossa olemaan entistä kriittisempi sen suhteen, millaisten tapahtumanjärjestäjien kanssa teemme yhteistyötä.

      Lippupiste on tehnyt kaiken voitavansa peruuntuneen tapahtuman hoitamisessa ja pahoittelee tapahtunutta. Jatkossa pyydämme Teitä olemaan suoraan yhteydessä tapahtumajärjestäjään kaikissa tähän tapahtumaan liittyvissä asioissa.

      Ystävällisin terveisin,
      Lippupiste

    • F u*k MX

      Ja täällä yks vit****nut lisää. Kyseisen shown järjestäminen tai oikeastaan sen peruuntuminen on kyllä ollut sen luokan farssi, ettei mitään määrää.

      Olisi pitänyt arvata jo siitä, kun lippuja myytiin ensin -25% alennuksella ja sitten jo -50% että ei tulla näkemään koko tapahtumaa. Onneksi itsellä meni vaan 50 eur tietysti Lippupisteen toimituspalkkio vai mikä lie onkaan (ja mistä sitäkin maksetaan kun järjestäjä voisi itsekin lähettää liput ihmisten sähköposteihin?).

      Vastuutonta, amatöörimäistä ja välinpitämätöntä toimintaa. Molemmilta.

      Tapahtuman olematon markkinointi oli luku sinänsä. Itse huomasin tapahtuman vasta Lippupisteen uutiskirjeestä, jossa noita alelippuja kaupattiin.

      Jäi sellainen maku Lippupisteen touhusta, että se on ollut mukana vaan keräämässä omat palkkiot. Vastuu sysätään asiakkaille tyyliin mitäs olette hölmöjä ettekä ota itse selvää.

    • Kukkuu lippupiste

      Ai ristus että vi****taa. Lippupisteen kautta en enää koskaan osta yhtään mitään! Toivon ettei kukaan muukaan. Ja kerron tämän kokemukseni aina tilaisuuden tullen. Raha kelpaa ja palvelumaksuakin perittiin. En vain tiedä että missä välissä palvelua sain. Ja nyt kun palvelulle olisi käyttöä, ei rahalle vastinetta...

      Tämä on ensimäinen kerta kun kuluttaja kuittaa yrityksen tappion/ riskin. Ainakin minun kohdallani.

    • Hei taas,

      laitoin sitten joulun kunniaksi kuluttajariitalautakuntaan valituksen Lippupisteestä, kun kerrattuani viestihistoriaa, totesin eräässä viestissä maininnan; "tulemme maksamaan lippujen hinnan takaisin" - siis kuka maksaa, Lippupiste käsittääkseni tuon viestin perusteella. Viesti oli syyskuun lopulta, kun selvisi, että toinenkaan yritys ei onnistu. Tässä vaiheessa ei ollut mitään puhetta, että tapahtumanjärjestäjä maksaisi lippujen hinnan takaisin. Meni siis toista kuukautta, kun olin liput palauttanut ja sain viestin, että lippurahojen takaisin maksu onkin siirtynyt tapahtumanjärjestäjälle. Miksi kesti toista kuukautta muuttaa ilmoitettua kantaa? No, nyt on lotto niin sanotusti vetämässä, josko vastuu olisi kuitenkin Lippupisteellä, kun on selvästi ensin johdettu harhaan ja sitten vielä viivytelty oikaisun kanssa.

      Eriskummallista on myös mielestäni se, että tapahtumanjärjeställä on kontollaan ainakin kolme protestia lokakuulta Lindorffin toimesta, jonka asiakas Lippupiste on eli siltä ajalta, jonka itse kiltisti odotin rahojen palautumista Lippupisteeltä... voi toki olla, että joku muukin velkoo saataviaan Lindoffin kautta, mutta hassu sattuma sinänsä.

      22.10.20142 575 € Velkojana: Lindorff Oy

      22.10.2014872 € Velkojana: Lindorff Oy

      1.10.20141 433 € Velkojana: Lindorff Oy

      Josko pystyisimme auttamaan toisiamme, laittamalla kaikki valituksen kuluttajariitalautakuntaan - kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta. Hyvää Joulua kaikille tästäkin huolimatta.

    • ex-lippupisteasiakas

      Neljän lipun rahat sisällä minullakin ja tuskin tulen ostamaan mitään Lippupisteeltä enää jatkossa. Suunnittelin laittavani heti vuoden alussa valituksen Kuluttajariitalautakuntaan (alussa luvattu vuoden loppu ylittyy) ja mietin myös rikosilmoituksen tekemistä edes periaatteen vuoksi.

      Konkurssipesän velkojien joukossa yksittäinen kuluttaja tuskin on kovinkaan vahvoilla. Vaikka Lippupiste on minun mielestäni Kuluttajasuojalain mukainen myyjä, niin Lippupisteen vastuun pakoilu perustuu ilmeisesti jonkinlaiseen tulkintaan, että he ovat lipun välittäjä, jolla ei siis ole mitään vastuuta kuten tästä Kuluttajariitalautakunnan päätöksestä valitettavan hyvin käy ilmi. http://kuluttajariita.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2010/06/myoskonserttionkulutushyodyke.html

      Onkohan tuo luottokorttifirman palautus sitten vain heidän hyvää palvelua.

      Toivottavasti tämä opettaa muita varovaiseksi. Ainakin minä ja kaikki tutut saimme tästä oppia. Toisaalta se on sääli tilaisuuksien järjestämisen kannalta, kun lippuja ei uskalla etukäteen ostaa.

    • Yrityssaneereus

      Mites tuollainen yrityssaneeraus oikein menee? Käräjäoikeudessa niitä kai käsitellään. Mahtaako sen selvittäjällä olla tiedossa kaikkien meidän saatavat... ennen määräpäivää?

      Toimia pitäisi mutta kun ei tiedä miten..

    • ittuuntunut

      Ei muuten ole enää Danielin posti toiminnassa. Yritin äsken lähettää taaaaas kerran postia mutta tuli takaisin. Pitää varmaan siitäkin huomauttaa Lippupisteelle.

    • skuupi
    • KRL

      Kuluttajariitalautakunnan päätökset Diaari nro 99/39/1539 ja 04/38/1941 antanee vastaukset tämän keskustelualueen kysymyksiin:

      "Sopimusoikeuden periaatteiden mukaan välittäjä ei pääsääntöisesti vastaa sopimuksen täyttämisestä toimeksiantajansa sopimuskumppanille. Lautakunta onkin aikaisemmassa ratkaisukäytännössään katsonut, että lippujen välittäjä ei ole vastuussa tilaisuuden järjestelyistä tai sen mahdollisesta peruuttamisesta ... lautakunta ei suosita asiassa hyvitystä".

      Tällaisen vastaukset on annettu aiemmin kaikissa vastaavissa tapauksissa, joten yksikään lipunvälittäjä ei koskaa palauta tapahtumajärjestäjän lippurahoja ellei tapahtumajärjestäjä anna tällaista toimeksiantoa.

    • Edelleen eurot Dansk

      Kuluttajariitalautakunta??? Onko tässäkin turha virasto, mikä lie??? Tällaiset tapahtumajärjestäjä, lipunmyyntifirma (lippupiste) huijarit voi tehdä mitä vaan kuluttajan rahoilla, kuluttajariitalautakunta vaan levittelee käsiään... Kummaa touhua.

    • gmail.nowhere

      V*tuttaa ihan sikamaisesti. Meidän rahoissa tuo lippujen summa on tosi suuri summa ja otettiin vielä todella tyhminä siihen "LIPPUTURVA", joka nyt sitten onkin juu ihan todella paljon auttanutkin!?!

      Lippupisteellä olisi jotain kivoja juttuja tulossa, mutta en TODELLAKAAN aio enää tukea rahoillani moisen ryöstäjäfirman toimintaa. Never again. Olen tehnyt parhaani levittääkseni sanaa ko. toiminnasta.

    • Nipa82

      Itse taistelin kuluttaja-asiamiehen kanssa, he olisivat tehneet tapahtuman järjestäjälle oikaisupyynnön rahojen palautusten suhteen. Lisäksi kymmenet viestit laittanut lippupalveluun sekä tapahtuman järjestäjälle. Onneksi otin yhteyttä luottokuntaan, kun visalla liput maksoin, alle viikossa oli rahat minun tilillä.

      Erittäin törkeää käytöstä tapahtuman järjestäjältä sekä lippupalvelulta.

      • lippupistekusetus

        Me saatiin myös luottokunnan kautta rahat, mutta oli viimeinen asiointi lippupisteessä. Edelleen ihmettelen lippupisteen touhua, kun lähtee tarkastamatta taustoja myymään lippuja.


    • LIPPUPISTE

      LIPPUPISTE. LIPPUPISTE. LIPPUPISTE. LIPPUPISTE.
      ÄLKÄÄ ASIOIKO LIPPUPISTTELLÄ, JOS TULEE TAPAHTUMAKUSETUS, NIIN ETTE SAA RAHOJA POIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Lippupiste_huijarifirma

      Lippupisteen ja muiden vastaavien huijareiden bisnes on täysin riskitöntä. Heidän ei tarvitse missään tilanteessa joutua vastuuseen mistään. Edes lippupisteen palvelumaksuja ei saa takaisin vaikka tapahtuma peruuntuisi. Todella vastenmielinen loiseläjä ja yhteiskunnan syöpä koko firma.

    • HUOM HUOM HUOM, tiedoksi teille kaikille, jotka vielä jaksatte näitä lueskella. Sain juuri äskettäin tiedon kuluttajansuojan kautta, että kyseinen tapahtumanjärjestäjä on päässyt velkasaneerauksen piiriin ja saatavien viimeinen hakupäivä on 5.2.15. Asiaa hoitaa Kimmo Kariola, s-postiosoite on [email protected]. Olkaahan siis pian yhteydessä, mikäli saitte tiedon yhtä viimetippaan kuin minäkin. Lippupisteestä jätin valituksen voimaan kuluttajariitalautakuntaan harhaan johtavan tiedotuksen vuoksi.

      On se vaan ihmeellinen asia, kuinka Suomen maassa on mahdollista kusettaa kansalaisia lain puitteissa.

      • Lippupalvelunpuolesta

        Onhan se kyllä niin ettei matkan, lipun eikä minkään muukaan välittäjä vastaa kaupan peruuntumisesta kun on tuotteen myynyt toisen nimissä ja toisen lukuun. Turhaa te tässä Lippupalvelua haukutte! Kun tapahtuman järjestäjä kusettaa niin ei voi odottaa, että Lippupalvelu kaivaisi kuvetta ja palauttaisi teidän rahanne. Ei Lippupalvelulla ole niitä rahoja vaan se on toimittanut ne tapahtuman järjestäjälle.


      • LyöSijaiskärsijää

        Näinhän se on, mutta kun vituttaa niin pitää piipittää ja ainoa mille voi piipittää on Lippupalvelu, kun tapahtumanjärjestäjän on kadonnut savuna ilmaan.


      • kuuleppa

        Lippupiste vois tarkistaa taustat kenen kanssa toimii ja pikkupräntti sipustukset isommin esille. Minä ainakin luotin Lippupisteeseen, mut reisille meni. Onneksi luottokunta palautti rahat 140€ Lippupiste piti omat kulut, niin kuin ketkuilijoilla on tapana.


    • Jurnuttaja

      Tässä kun on haukuttu Lippupalvelu ja Kuluttajasuoja-asiamies ja laki, niin pitäisi varmaan haukkua tapahtumapaikka, moottoripyörät, bensiini, FMX, Suomi ja kaikki muukin rahojen palauttamiseen liittymätön. Niin ja se saatanan vaimo joka yllytti ostamaan liput ...

    • KKGGB

      Joo kuluttajaasiamiehelle kanssa soiteltu sieltä käskivät lähettää liput ja tilinumeron tapahtumajärjestäjälle jo jonkin aikaa sitten. tänään vasta löysin tän keskustelun niin nyt ei sitten ole mitään dokumenttiakaan enää jäljellä lippujen ostostakaan kun liputkin on jo lähetetty sinne. ei jumalauta helppoo rahaa jollekkin

    • SaijaFMX

      Huomhuom kaikki! Ollaan kaikkien kavereiden kanssa saatu rahat takaisin luottokorttiyhtiöstä. Jos olette maksaneet luottokortilla hakekaa rahanne sitä kautta!

    • KimmoEiVastaa
    • RahatMeni

      17.2.15 Lippupiste laittoi viestiä


      Hyvä FMX Gladiator Games -tapahtuman lippujen ostaja,

      Olemme saaneet Lippupisteeseen runsaasti tiedusteluja perutun tapahtuman lippurahojen palautusten tilanteesta.

      Lippupiste Oy on toiminut lipunvälittäjänä peruttuun tapahtumaan eikä ole vastuussa lippurahojen palautuksesta. Tämän on Kuluttajariitalautakunta viimeisessä päätöksessään (559-39/2014, 4.2.2015) myös vahvistanut. Palautukset ovat viivästyneet, koska Ultimate-GT Finland Oy:n osalta on aloitettu yrityssaneerausmenettely Helsingin käräjäoikeuden päätöksellä 15.1.2015.

      Lippupiste Oy on toimittanut kaikki palautetut liput ja yhteydenotot Ultimate GT:lle. Mikäli ette ole ilmoittaneet palautuksesta yhteystietojenne kera tai teillä on kysyttävää palautuksista, teidän tulee olla yhteydessä yrityssaneerausmenettelyn selvittäjään:
      Asianajaja Kimmo Kariola (Asianajotoimisto Teperi & Co Oy), [email protected].


      Ystävällisin terveisin,
      Lippupiste Oy


      ----------------------------------------


      Tämän viestin saatuani laitoin Kimmolle viestiä.

      Tämä Kimmo voisi laittaa tänne infoa miten toimitaan...

    • Rannanjärvi

      Mikäs tämän tapahtuma järjestäjä firman toimarin nimi ja yhteystiedot oli? Ainakin minä haen omani pois varmasti.

    • Huijattu_minuakin

      kimmo.kariola vastasi 18.2.15

      Hei, Ultimate-GT Finland Oy:n saneerausmenettely on alkanut 15.1.2015 Helsingin käräjäoikeuden päätöksellä.
      Saneerausmenettelyssä ns. saneerausvelkaa ovat velat, jotka ovat syntyneet ennen menettelyn hakemista eli 29.10.2014. Velkoja, jotka ovat syntyneet ennen mainittua ajankohtaa, ei saa lähtökohtaisesti maksaa,
      vaan niiden maksamisesta (määrä ja aikataulu) määrätään myöhemmin mahdollisesti vahvistettavalla maksuohjelmalla.

      Edellä mainitusta huolimatta voidaan selvittäjän päätöksellä suorittaa maksu velkojille, joiden saatavat ovat määrältään vähäisiä, jos se menettelyn kannalta on tarkoituksenmukaista.
      Yksitäisten lippujen osalta kyseessä ovat selvästi edellä mainitut määrältään vähäiset saatavat, joiden maksaminen saneerausmenettelyn ulkopuolella olisi menettelyn kannalta tarkoituksenmukaista.
      Kun yksittäisiä lippuja on kuitenkin useita ja kaikki ovat samanarvoisessa asemassa, näitä ei yhteenlaskettuna voida välttämättä pitää määrältään vähäisinä.

      Edellä mainitusta riippumatta lippumaksujen nopealle palauttamiselle on kuitenkin tällä hetkellä myös välitön yhtiön likviditeetistä johtuva este. Yhtiön rahoitusasema ei tällä hetkellä mahdollista varojen välitöntä palauttamista. Tilanteen muuttuessa lippumaksujen palauttaminen ns. päältä tulee uudelleen arvioitavaksi.
      Saneerausmenettely on edelleen selvitysvaiheessa, jonka aikana tutkitaan edellytykset saneerausohjelman laatimiselle ja vähäisten velkojen maksamiselle säädetystä maksukiellosta huolimatta. Aikataulu tältä osin arviolta pari kuukautta.

      Sähköpostiviestisi perusteella Sinut on luetteloitu Ultimate-GT Finland Oy:n velkojaksi.

      Ystävällisin terveisin
      Kimmo Kariola

    • maksumääräys

      Toivottavasti gladiaattorit ovat rahansa saaneet. Lippupisteen peruttujen tapahtumien ketju jatkuu. Ihmetyttää, että Suomessa saa toimia yritys, joka ei kanna vastuuta kuluttajia kohtaan. Maaliskuun lopussa piti olla Royal Philharmonicin ja Puna-armeijan kuoron yhteiskonsertti, joka peruttiin.
      Lippupiste tietysti pesee kätensä ja neuvoo ottamaan yhteyttä konsertin kansainväliseen järjestäjään, joka on maksuvaikeuksissa. Kuka määrittää, että milloin yhtiö on maksukyvytön.
      Mielestäni olen saatavaa Lippupiste Oy:ltä. Jolla pitäisiolla vakuus esim. pankkitakaus tai takuurahasto, jolla kuluttaja saa rahansa takaisin konsertin peruuntuessa.
      Mitään ei ole tiedusteluista huolimatta tapahtunut eikä rahoja ole kuulunut

    • ultimate-gt.com_huijaa

      Kyselin vielä FMX Gladiator lippurahoja Kimmo Kariolalta 7/2015

      Yhtiön kassa on tyhjä. Mitään takaisinmaksuja ei ole kyetty tekemään, oli tyly vastaus.


      - ultimate-gt.com näyttää jatkavan toimintaansa kun niiden kalenterissa näkyy tapahtumia ensivuodelle... Eli ei ne rahat ihan loppu taida olla.

    • Kusetettu2

      Onko porukka luovuttanut lippurahojen suhteen vai onko joku saanut jotain yhteyttä näihin puliveivareihin

    • Kusetettu3

      Olen lähetellyt viikottain gladiaattoreille viestiä että rahat pitäisi saada takaisin, mutta eivät vastaa mitään. En tiedä, tarvisko tässä lähteä taas uudelleen kuluttajaviraston juttusille. Perkheleen outoa että voi vaan jättää maksamatta kun ei ole rahaa. Kyllä multa vaan vietäis talot ja autot jollen voisi laskuja maksaa.

      • Kusetettu2

        Joo ei auta. Onhan se outoa että noin helposti pystyy ihmisiä kusettaan. Eikös se Kristian Björk ollut tämä nokkamies tässä projektissa, nimeä jakoon vaan niin edestään löytää


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe