Jättäjä bipo

8+14

Seurustelin 4kk ajan ihan vakavasti biponaisen kanssa joka kuitenkin jätti minut yhtenä aamuna. Sanoi että on pää kipeä, nähdään myöhemmin ja lähti kotiin enkä ole enää sen jälkeen häntä nähnyt. Ekat pari viikkoa vetosi siihen että on depis ja että nähdään ensi viikolla kun olo parempi, mutta nyt aikaa on kulunut jo yli 3kk eikä hän ole itse ottanut yhteyttä minuun yli kahteen kuukauteen.

Miten voi toisen ihmisen jolle on rakkautensakin tunnustanut (ei tainnut kovin aitoa olla) noin vain jättää, ilman mitään syytä tai hyvästejä, kadoten?

Bipo vai sittenkin narsisti joka vain leikki tunteillani? Oliko yhteiset hetkemme sittenkin vain juoksukauden huumaa joka ei enää depiksen ja normaaliolotilan aikaan tuntunutkaan yhtään miltään, ei edes siltä että voisi toiselle sanoa hyvästi tai edes anteeeksi pyytää?

9

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaaaa

      Missä päin asut? Ehkä kadotti numerosi

      • noooooooooo

        Jyväskylässä asun ja niin myös nainenkin. En oikein usko tuohon numeron kadotus -teoriaan sillä hän kyllä tietää missä asun, minulla on julkinen numero ja olen kuitenkin laitellut hänelle aina välillä viestiä joihin hän on kyllä aina välillä myös vastaillutkin.


    • ....................

      Ap on ollut vain bipon manian/hypermanian leikkikalu, ei mitään muuta

      Itsekin parin bipo naisen kanssa seurustellut ja samanlaista on ollut meno, tosin suhteet ovat sentään vähän pidempään kestäneet sillä olen ollut aika aktiivinen toimija naisten kanssa, jos he ovat alkaneet katoilemaan/hiljenemään, niin olen mennyt ihan ilmoittamatta kylään ja vienyt naisia milloin mihinkin vaikkeivät he olekaan olleet niin innoissaan asiasta. Näin suhteita on tullut sitten ns. "ylläpidettyä" kunnes se pahin passiivisuus ja toisen osapuolen totaalinen lamaantuminen ovat menneet ohi

    • Jman84

      Oho, kylläpäs kuulostaa tutulta tuo aloittajan tarina. Itselle kävi lähestulkoon samoin tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa, tosin sillä erolla etten kyllä seurustellut naisen kanssa vaan tapailimme vain ihan rennosti. Hänkin vain katosi yhtenä aamuna enkä ole kuin kerran hänet sen jälkeen nähnyt. Kokemusta on muutamasta muustakin biponaisesta, joten eipä tässä nyt mitään kauheeta hätää ole asian suhteen, sillä tiedän että hän todennäköisesti jossain vaiheessa vain ilmestyy takaisin, toki silloin tilanne on eri eikä mitään selityksiä tapahtuneelle saa, mutta ei ne selittelyt ja menneet asiat minua kiinnostakaan, vaan hän itse ja hänen läsnäolonsa.

      Kylmiä talviöitä biponaisen kanssa odotellessa, mikään ei ole ihanampaa kuin se kun saa ottaa rauhattoman bipon syliinsä ja vain pitää kiinni siinä, koko yö, lähekkäin...

    • tunteeton bipo?

      kokemusta on naisesta joka jätti 3 vuoden avoliittovuoden jälkeen ilman mitään selittelyjä, halusi kuulemma pitää vähän takoa, keräsi tavaransa samana päivänä ja muutti vanhempiensa luo. tämän jälkeen en hänestä enää oikein mitään kuullut muuta kuin sen että hän oli joutunut masennuksen takia osastohoitoon pariksi viikkoa pian tuon jälkeen, mutta sitten oli taas piristynyt ja lähtenyt baareissa juoksemaan ja pian hän jo löysikin uuden miehen jonka kanssa muutti yhteen asumaan ja kaikki tämä tapahtui 2kk sisään siitä kun hän oli ilmoittanut minulle yllättäen haluavansa vähän taukoa kun ahdistaa liikaa

    • Einstein15

      Voisiko olla että teidät jättäneet ovat tulleet järkiinsä ,,jos heti tänne parkumassa !! Ei aina tarvi diagnoosia jos haluaa pois epätyydyttävästä suhteesta !

    • eikaksisuuntainen

      Noin se bipojen kanssa menee. Ensin ollaan niin hurmaavia ja sitten kun tulee masis niin tunteet häviää ja luikitaan karkuun. Yhteyttä ei saa ottaa kun pää ei kestä.

    • Kkjbvn

      Nämä hylätyt eivät vain kestä tulleensa jätetyiksi. Onhan se kova pala.

    • Ahaahajuu

      Oikein ripustautuja tyyppejä olette. Ei tollasia terveenkään pää kestäisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe