MIes jätti ennen seksiä

Neitsyt20

Olin baarissa pariviikkoa sitten ja tuli miehen kanssa lähetyä kämpälleni. Kaikki meni hyvin sitä enne kun mentiin sänkyyn. Mutta pian mies lähtee pois mutta ei kerro miksi ja sanoo että: "Ei se sinusta johdu."
Olen kokematon nainen ja mietin että johtuiko se kuitenkin minusta? Toiminko väärin vai etenin liian hitaasti, mutta olisin joka tapauksessa halunnut jatkaa homman loppuun. Nyt on epävarma olo ja mietin että olenko valmis edes seksiin.
Teinkö jotain väärin vai oliko ongelma miehessä?!

8

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • letunpaistaja

      Ehkä lettu haisi, ja kohteliaasti vain totesi, ei ollut sun syytä.

    • Mieti asiaani

      Ehkäpä mies sai omantunnon pistoksen,jos hänellä oli jo kihlattu tms.
      Joka tapauksessa avioliiton ulkopuoliset seksisuhteet on vastoin Jumalan säätämystä. Kehotan luopumaan niistä baari bongailuista. Lopulta rikot vain itsesi, koska et ikinä saa siunausta asiaasi. En tullut tuomitsemaan sinua vaan että tarkista paikkasi Jumalasi kasvojen edessä. Minäkin olen joskus harrastanut irtosuhteita vain seksin takia. Mutta se vain hajoittaa harjoittajansa.

    • Alahacbar

      Men sää helvettiin Jumalas kanssa!!!

      • lavealla tiellä

        Tuskinpa menen,mutta sinä olet aivan varmasti matkalla sinne.


    • Järjestelemällä ihmisten sexi - tein väärin, on keskustelemattomia (TABU) -

      • ei tabuja

        Ihmisten holtiton käyttäytyminen ei saa olla tabu, jos se sellaisena halutaan pitää niin kerran meistä jokainen joutuu seisomaan Herransa edessä ja silloin kaikki tabuna pidetyt asiat tuodaan julki. Ei pidä armon aikaa tuhlata vaan käyttää se Herrasi tahdon tutkimiseen. Jumalan sanan kuulemiseen,,Ihminen on luotu taivasta varten, mutta tänä aikana suurin osa ihmisistä näyttää olevan tiellä joka vie aivan toiseen paikkaan. Jos ihminen rakastaisi lähimmäistään niin kuin kuuluisi,niin hän varoittaisi toista vaarasta eikä sallisi toisen joutua kadotukseen. Ei hiljaa hyssyttely auta ketään, luontomme puolesta me haluamme kaikki siihen iankaikkiseen piinan paikkaan. Mutta sinne ei ole kenenkään pakko joutua.


    • wellaista

      Aikoja sitten eräskaverini teki saman päätöksen, kummallisinta siinäkin oli se , että hän antoi ymmärtää olevansa, kiinnostunut, mutta ulko-ovella kääntyi ympäri ja sanoi , ettei voi mennä sänkyyn naisen kanssa, oli silloin kihloissa,

    • No hyi helevata

      eikö ole parempaa keinoa luopua neitsyydestä, kuin jonkun tuntemattoman baarihepun kanssa. Kato nyt peiliin ja etsi oikea kumppani, äläkä likaa itseäsi jollain baarituttavuudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe