oon täss parina yönä peräkkäin nähny unta että
mun koko muu perhe murhataan...ja mä oon sitt
se viimenen eloon jääny...nään perheenjäsenten
ruumiit ja meen paniikkiin sitt tulee se
murhaaja...mä yritän päästä sitä karkuun...
ja lähen juokseen pois...kerran unessa oli niin
että ne murhaajat oli isäni 2kloonia...ja
isän ruumis oli autossa...äiti kuoli viereen
just ennen ku heräsin...kummassakin unessa mä oon kuitenki ollu se ainut joka on jääny eloon
...mitä noi unet on?!
painajaisia!
...
2
219
Vastaukset
- fdabgfb
No ne on vaan ihan tavallisia painajaisunia, joita näkee joka iikka.
- Platina-Enkuli
mul on ihan samanlaisii juttui, mut välil pelkään illal käydä nukkumaa ku mua pelottaa et herään siihen et kaikki muut on tapettu. Mul on ollu paljo painajais unii ja nukkumis vaikeuksii mut ei ees psykiatri niihin oo löytän selityst..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760