Sähköutojen akkutehdas oli fiasko. Ukiin haluttiin sellainen.

VARKAUS.

17

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä kaiken kokee

      Niinpä Ugiin haluttiin soijatehdaskin...

      ja nyt halutaan tuulimyllyjä.

      Olisiko aika laittaa päättäjät kierrätykseen ennen kuin aiheuttavat enemmän vahinkoa?

      Misiköhän täällä aina innostutaan jostain sellaisesta, mitä muualla ymmärretään välttää.

      • Herätkää vihdoinkin

        Uudessakaupungissa halutaan tukea muuten kannattamatonta teollisuutta.

        Suomessa ei olisi yhtään tuulimyllyä ilman meiltä kaikilta kerättävää tukea. Tuulimyllyrakentaminen tulee loppumaan heti kun yhteiskunnan tuki loppuu.

        ja Se loppuu varmasti aikanaan kun meillä ei ole varaa tukea teollisuutta, joka ei itse pysy jaloillaan. Tuulimullyteollisuudella ei edes ole työllistävää vaikutusta niin kuin esim telakkateollisuudella on.


      • Anonyymi
        Herätkää vihdoinkin kirjoitti:

        Uudessakaupungissa halutaan tukea muuten kannattamatonta teollisuutta.

        Suomessa ei olisi yhtään tuulimyllyä ilman meiltä kaikilta kerättävää tukea. Tuulimyllyrakentaminen tulee loppumaan heti kun yhteiskunnan tuki loppuu.

        ja Se loppuu varmasti aikanaan kun meillä ei ole varaa tukea teollisuutta, joka ei itse pysy jaloillaan. Tuulimullyteollisuudella ei edes ole työllistävää vaikutusta niin kuin esim telakkateollisuudella on.

        Tuulimyllyt kannattavia jo ilman tukia, ne pitääkin poistaa.


    • VARKAUS.
    • rahnaa palaa

      Huojentavaa, kun Uki ei olekaan Suomen ainoa hölmölä.

    • 1+2+3+4+0:0

      Jos ilmastomuutos pääsee todella vauhtiin mm. autoteollisuuden suosiollisella myötävaikutuksella, Uudenkaupunki tulee muuttumaan n. 60 metrin syvyydellä olevaksi sukelluskohteeksi. Paikkakunnan elinkeinorakenne hieman yksipuolistuu mutta kenties samalla huoltosuhde muuttuu terveemmäksi. Ainakin mopojen pärinä keskustassa tulee huomattavasti vähenemään. Kohta saattaa Ykskoivussa olla myynnissä pilkkahintaisia kiinteistöjä, joita Ukilainen skitsofreenikkokaan ei ostaisi.

      • Konkurssi tulee

        Ihme, ettei Hinku hankkeen nimiin vielä ole ehdotettu autotehtaan sulkemista. Tuon hankkeen nimissä kun kaikki on sallittua. Asukkaista ei niin tarvitse välittää, kunhan Hinku hanke toteutuu.


    • Kjeh Kjeh
      • invertteriä ahistaa

        He he, jätemuovista puristettu kottero, sisältäen kiinalaista kertakäyttötekniikkaa. Jos tällaisia jotkut ostaa, niin mikäs siinä, pääasia että kauppa käy.


    • lopetettiin
    • EK ja firma kusi

      Etanoliuutto ei toiminut. Proteiini ei kelvannut Norjaan. Lohifirmat pisti seinän pystyyn.

      • roteiinista terveytt

        Proteiinia pitäisi saada enemmän ravinnosta. Varsinkin eläkeläisten.


      • Anonyymi
        roteiinista terveytt kirjoitti:

        Proteiinia pitäisi saada enemmän ravinnosta. Varsinkin eläkeläisten.

        Eläkeläiset huono proteiinin lähde, niissä on paljon rasvaa ja vähän proteiinia.


    • ugiugi

      MOT näytti rakennusliikkeen taustat.

    • Anonyymi

      vety

      • Anonyymi

        pieru


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe