kukkahattutädeille/sedille

kukkahatuton täti.

kauhee mekkala jostain mopopojista/tytöistä.antakaa nuorten olla nuoria ja nauttia elämästään ja hankkikaa tekin valittajat oma elämä! itsekkin olen jo keski-ikäinen naisihminen,mutta eipä nuo mopoilijat häiritse.pääkaupunkiseudulta lopelle muuttaneena kun on tullut nähtyä paljon pahempaakin menoa.omasta mielestäni loppi on hyvin rauhallinen seutu.menkää tee kukkis tädit ja sedät kuukaudeks hesaan asumaan romanikerjäläisten,somalien,venäläisten,taskuvarkaiden ym.sekaan ja sanokaa sitte jos on vielä jotain narisemista!

15

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopo on mopo

      Mopoilu on hyvä harrastus, ei siinä mitään. Mutta jos minun poikani huutelisivat kunnan somefoorumilla, niin kuin nämä itseään täynnä olevat penikat, pistäisin remmillä perseet punaisiksi. Onko tämä pään aukominen Hesalaisten tuoma ilmiö Lopelle?

      • kukkahatuton täti.

        eli siis pahoinpitelisit lapsiasi?


      • Mopo on mopo
        kukkahatuton täti. kirjoitti:

        eli siis pahoinpitelisit lapsiasi?

        Ken kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.

        Eikö tuo lasten fyysisen kurittamisen kasvatuksellisista syistä kääntäminen pahoinpitelyksi ole kukkahattutäteilyä parhaimmillaan?


      • just joo

        En liity asiaan millään tavoin, en ole mopopoika enkä valittava kukkahattutäti tai setä.

        Sinä "mopo on mopo" nimimerkki taidat olla täysi idiootti.
        "Huutelisivat kunnan somefoorumeilla.." Mitähän itse juuri teet? Oikeuttaako vanhempi ikä huutelemaan ja puhumaan noin vammaisia "perseet punaiseksi" juttuja?
        Taidat olla niitä ääliöitä, jotka menevät huutamaan nuorille pää punaisena milloin mistäkin, ja jos joku viitsii sanoa vastaan aloitat jonkun typerän lauseen "Älä sinä kuule poika...!"
        Monesti nuoret käyttäytyvät jopa fiksummin kuin kaltaisesi.
        Ja, jos joku sanoo yhtikäs mistään mitään, on se mielestäsi pään aukomista ja v*ttuilua. Jestas.


      • kukkahatuton täti.
        just joo kirjoitti:

        En liity asiaan millään tavoin, en ole mopopoika enkä valittava kukkahattutäti tai setä.

        Sinä "mopo on mopo" nimimerkki taidat olla täysi idiootti.
        "Huutelisivat kunnan somefoorumeilla.." Mitähän itse juuri teet? Oikeuttaako vanhempi ikä huutelemaan ja puhumaan noin vammaisia "perseet punaiseksi" juttuja?
        Taidat olla niitä ääliöitä, jotka menevät huutamaan nuorille pää punaisena milloin mistäkin, ja jos joku viitsii sanoa vastaan aloitat jonkun typerän lauseen "Älä sinä kuule poika...!"
        Monesti nuoret käyttäytyvät jopa fiksummin kuin kaltaisesi.
        Ja, jos joku sanoo yhtikäs mistään mitään, on se mielestäsi pään aukomista ja v*ttuilua. Jestas.

        juuri näin.kirjoitit todellakin asiaa.


      • loppu

        ei todellakaan ole mikään hesalaisten tuoma ilmiö kyllä huutelua on lopella osattu aina


    • Haloo vanhemmat

      Laitaisin kuitenki Vanhemmille vastuuta että katsoisivat ettei pojat viritä mopojaan ja äänevaimentimet pysyisi vakiona!!! Veikaisin että ei valituksia enään tulisi ainakaan niin paljoa.

      • Taparikollisuutta

        Milloin otetaan kantaan näihin vanhempiin jotka jo ravintola catiskan aikana ajelivat enemmän tai vähemmän kännissä? Itse en enää lopella asu,mutta kun minä olin teini niin tiedettiin,kenen mallikelpoiset isät ajeli jurrissa. Ei välttämättä aina törkeitä lukuja olisi tullut mutta laillisen rajan yli varmasti! Aina saatana kitisemässä mopo ja traktorihuruista katsokaa peiliin. Ja muutenkin lopen "silmäätekevät" niin ihme sakkia.. "Eihän meidän poika nyt sellaista" Ja paskanvitut!! Ja paljon kännissä ajavia toki muitakin kun vain nämä mallivanhemmat. Milloin siitä valitetaan,kysynpä vaan?? Meteli mopo ei vie ihmishenkeä niin todennäköisesti kuin rattijuoppo!!!


      • llllop
        Taparikollisuutta kirjoitti:

        Milloin otetaan kantaan näihin vanhempiin jotka jo ravintola catiskan aikana ajelivat enemmän tai vähemmän kännissä? Itse en enää lopella asu,mutta kun minä olin teini niin tiedettiin,kenen mallikelpoiset isät ajeli jurrissa. Ei välttämättä aina törkeitä lukuja olisi tullut mutta laillisen rajan yli varmasti! Aina saatana kitisemässä mopo ja traktorihuruista katsokaa peiliin. Ja muutenkin lopen "silmäätekevät" niin ihme sakkia.. "Eihän meidän poika nyt sellaista" Ja paskanvitut!! Ja paljon kännissä ajavia toki muitakin kun vain nämä mallivanhemmat. Milloin siitä valitetaan,kysynpä vaan?? Meteli mopo ei vie ihmishenkeä niin todennäköisesti kuin rattijuoppo!!!

        Minun ollessani yläasteella niin kyllä nämä mopopojat/tytöt kännissä ja pilvessä lähtivät ajelemaan.Että kyllä nuorempikin sukupolvikin osaa. Ja tuntuu, että huumeiden käyttö vain lisääntyy vuosi vuodelta.


        Minun mielestäni Lopelle pitäisi kehittää jotain tekemistä nuorisolle ja kunnon tilat. Pysyisivät pahanteosta poissa. Itse en kyllä ymmärrä tätä kauheaa haloota näistä mopoilijoista, joillakin ihmisillä ei vain ole mitään muuta sisältöä elämässä kuin kiusata mm. nuorisoa.


    • EEESSSSSSSSSSSSS....

      Tarvii tulla huudatta moottoripyörää näiden mopo huligaanien talojen eteen joku yö niin saavat omaa lääkettä.

    • entinen loppilainen

      eikös siellä ollut 80 luvulla oikein kovia kupla miehiä ja sen jälkeen siirtyivät kaverit ford kantaan .taitavat vieläkin vaikuttaa lopella,taisi niillekkin pojille kukkatädit vähän mussuttaa ja sedätkin,

    • Siperia opettaa

      Huoltajille kunnolliset sakot viritetyistä mopoista niin rauha palaa kuntaan.

    • Palje

      Kunnon pärinää! antaa nakkien sulaa katuun.

      • Vakiomopo

        Helppo poltella isin rahoja.


    • loppiii

      loppi lopimpi tosi loppi loppi loppi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe