Sagmar, lähestyn sinua uudestaan, katsoit minulle joskus aikoja sitten ja työkuviot ovat muuttuneet, kuten kirjoitit.. Mutta pyytäisin sinua katsomaan minulle miten nämä asiat tästä tulevassa kääntyvät, sillä paljon pahaa ja pettymyksiä tähän matkaan kuului.. Ja tietenkin kiinnostaisi kotiin, ihmissuhteisiin, rakkauteen ja talouteen näkymät.. Kiitos etukäteen sinulle!
Sagmar katsoisitko minulle viittoja matkaan
2
91
Vastaukset
Tuntuu että tässä on nyt antoisa aika työssä, olet avoin jatkoon ja menestykseen, olethan päässyt pahimmat ohitse nyt. Tässä on työn intoa ja uutta inspiraatiota, nämä mahdollisuudet mitä saat tuovat iloa, myöhäissyksyyn haastaviakin mahdollisuuksia jotka vahvistavat sinua. Ensi vuoden puolella tulee pakollista taukoa tai käännöstä mihin sinun on mentävä sisälle, tämä voi tuoda estettä vuodelle siitä eteenpäin mutta johtaa jälleen uuteen alkuun asiassa. Ohjetta että suunnitella ja kehittää, mahdollisesti uutta käännöstä mutta et ole ihan tien päässä vielä. Koti: Muutokset vavisuttavat, on muutettava ajatuksia ja aloitettava uudelta pohjalta, syksyyn enemmän miettimistä, taukoa, tulosta tulee ensi vuonna. Ihmissuhteet; jokin ehkä vähän pielessä tai sekavaa, asiat voivat olla vaikeita ratkaista mistä rauhallisesti eteenpäin, huono suunta on käännettävissä, siihen on vain vähän matkaa, tehtävä työtä. Rakkaus; tässä on ehkä uusi tuttavuus jota viedään eteenpäin, toivoa on ilmassa, syksyyn; esteet väistyvät ja mennä odottavalla mielellä eteenpäin, asiat oikeille raitelle elämässä. Talous: Tämä heikko vaihe helpottuu, edessä; on noustava ylös, tehtävä myöhemmin radikaaleja muutoksia, sitten parin v. päästä niin jokin asia tulee täyttymään.
- Kiitos!
Kiitos Sagmar! Paljon on taas ehtinyt näinäkin päivinä tapahtua.. Katsotaan mitä tuo elämä tullessaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522155
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941315- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819