Tutustutaan toisiimme!

King Gong

Täällä on paljon yksinäisiä mutta ainakaan mä en tiedä millaisia suurin osa on. Mitä jos kerrotaan tässä ketjussa vähän itsestämme? Sais vähän paremman käsityksen siitä millasta porukkaa täällä pyörii ja ehkä joukosta löytyy joku johon haluais tutustua paremminkin.

Mä oon 22 v poitsu Pirkanmaalta. Oon just jääny työttömäks ja siinä meni mun vähätkin ihmiskontaktit. Harrastan ratsastusta ja mulla on miestissit mut juon olutta vaan muutaman kerran vuodessa.

11

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tissit kunniaan

No miestissit ovat sinun omat. Ole niistä ylpeä - eivät ne naistissit ole.

• ystävän neuvo

tota tota.. sanot että juot olutta kuiteskin ? eli olut pois, lisää liikuntaa ja ruokavalio uusiksi. Ens kesänä voisit jo käyttää t-paitaakin.

• Vähän vaikea ottaa tosissaan näitä miestissi-viestejä.

t. toinen 22v Pirkanmaalainen jätkä

• tissittissittissit

Mielummin sitä lukisi viestejä naistisseistä.

• butterface bitches
        tissittissittissit kirjoitti:

Mielummin sitä lukisi viestejä naistisseistä.

Mutta kun naistissit eivät aiheuta yksinäisyyttä, päinvastoin. Eihän naisen tarvitse koskaan olla yksinäinen, jollei sitten naama ole poikkeuksellisen petolinnunperseen näköinen.

• " Mitä jos kerrotaan tässä ketjussa vähän itsestämme? Sais vähän paremman käsityksen siitä millasta porukkaa täällä pyörii ja ehkä joukosta löytyy joku johon haluais tutustua paremminkin."

Minähä oon 32 vuoden ikään ehtinyt olento aurajoen rannoilta. Kuntoutustuella leipää pöytään, eli määräaikainen työkyvyttömyyseläke, mielenterveydelliset syyt tottakai kehissä. Välillä menee ihan siedettävästi, jaksaa tehdä asioita ja saada jotain aikaiseksi. Välillä olen aika romuna. Sängynpohjalla vaan rikki. Mutta tähän asti vielä aina noussut sieltä takasi ylös. Yksi hyvä ystävä löytyy, muutama kaveri, ja hieno äiti jonka kanssa keskustelen lähes päivittäin, se ymmärtää ja tukee ja on aika samanlainen ku mä. Nainen puuttuu viereltä, puuttunut jo vuosia. Lisäksi oon asunut samassa kämpässä liian pitkään ja se aiheuttaa kyllästymistä ja ahdistusta. Hakemuksia on heitelty ja paikkoihin on soiteltu mutta vielä ei ole tärpännyt mitään... No, onpahan katto pään päällä, sieltä tulee hanget ja kaikki vielä.

Kiinnostukseni kohteita on musiikki (erityisesti kotimainen underground räppi, jotkin harvat ulkomaiset räpit, metal/rock, joskus ihan poppiakin). Salaliittoteoriat. Ihmisoikeudet ja tasa-arvo. Rauhanaate ja vasemmistolaisuus.

• Täsä ketjussa nyt vähän hiljaista mutta...

23 vuotias veikkonen Satakunnan alueelta. Aloitin juuri opinnot toiselle allalle ja aika menee kohtakotin siinä...
      Pari kaveria on, mutta en vietä oikein aikaa kenenkään kanssa...

Jep, tutustuminen uusiin ihmisiin on helppoudeltaan ja vaikeudeltaan vaihtelevaa...
      Omilla osa-alueillaankin erilaista...

Oman mielen systeemi vaan menee omaa rataansa: Ensi tutustun ihmisiin ja olen hyvää pataa, jossain vaiheessa vaan "katoan"...

Sellane veikkonen täällä...

• tissimies on mies

Tärkein kysymys : Mikä kuppikoko ?

• tissimies on mies kirjoitti:

Tärkein kysymys : Mikä kuppikoko ?

Hmm...

Aa...

Öö...

Esitit aika vaikean...

En ole ehkä mikään kovin "tissimieheksi" lueteltava henkilö... En juo paljoa, ulkoilen silloin tällöin... Eli kovin isot ei ole...

• surkeaaaaa

:( aina ollu yksi

• SPQR

Makkarafestariksihan tämä meni kuten olikin odotettavissa, mutta....!

Kannan itsekin korteni kekoon, eli 26v mies Tampereelta. Istuu liikaa koneella, katsoo elokuvia, sarjoja ja dokkareita. Kuuntelee raskasta musiikkia olematta hevitukka. Harrastuksina/liikuntana discgolf, uiminen ja sali.
      Olisi kiva käydä ulkona enemmän esim. syömässä tai juomassa, mutta yksin ei aina naposta mennä. Sama juttu ulkomaan matkustamisen suhteen.
      Naisystävä olisi bueno.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8793
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6740
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6500
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5321
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4517
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3511
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3102
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2922
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2896
    Aihe