Tietääkö ketään missä hääsuunnittelijakoulutusta järjestetään??
Hääsuunnittelija koulutus
3
2066
Vastaukset
- Myötä ja vastamäessä
Joku yksityinen yritys voi jotain kurssitusta silloin tällöin järjestää. Mitään virallista koulutusta tai tutkintoa ei ole olemassa eikä mitään erityisiä ammattitaitovaatimuksia. Sen kun alat nimittää itseäsi hääsuunnittelijaksi.
- Jännittää
Ollaan kuulemma suunniteltu, että sellainen pidettäisiinkin tämän vuoden lopussa, kun kysyin asiasta eräältä, jolla sisäpiiritietoa. Kannattaa ehdottomasti käydä jonkinlainen kurssi siitä, jos et ole esim jo käynyt yrittäjän koulutusta ja omannut niitä taitoja itsellesi mitä hääsuunnittelijana tarvitaan.
Itsekkin olen juhlasuunnittelijan ammattia miettinyt ja olen kauhukseni huomannut, että siinä pitääkin osata niin htisin paljon enemmän kuin vain suunnitella hyvät juhlat, puhua hyvin, osata käyttää oikein rahaa ja omata visuaalista hahmotuskykyä. - Tuija825
Ens vuonna tulee vissiin joku netissä tapahtuva koulutus. Luin jonkun hääsuunnittelijan sivuilta. Se oli kirjottanut kirjan häistä. Itteä kiinnostaa kans toi koulutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741