Paljonks alkoholii ja tupakkaa saa tuoda Japanista tullessa?
Japanin tuliaiset...
9
944
Vastaukset
- Ireland
Voi hyvä Hardy, jos olet kerran Japaniin saakka menossa, niin kannattais nyt tuoda jotain muuta tuliaisiksi kuin tupakkaa ja viinaa.
Ellet sitten löydä todella hyvää Sakea.
Tupakkaa ja viinaa saa Suomesta ja jos 'ulkomailta' pitää hakea, käy Virossa.
Japanista kannattaa tuoda aivan jotain muuta. - hardy
...ja tarkoitan minkä määrän SAA TUODA alkoholia ja tupakkaa?Asialliset vastaukset ilman junttien vittuilua kiitos!
- itsekin japskiin
Jos et tule suoralla lennolla vaan esmes Köpiksen tai muuten EU:n kautta niin tuliaisia saa tuoda niin paljon kuin jaksaa kantaa. Muuten oisko litra viinaa, pari botelia viiniä ja 16 l bisseä?
- sake
itsekin japskiin kirjoitti:
Jos et tule suoralla lennolla vaan esmes Köpiksen tai muuten EU:n kautta niin tuliaisia saa tuoda niin paljon kuin jaksaa kantaa. Muuten oisko litra viinaa, pari botelia viiniä ja 16 l bisseä?
Mitä sieltä Japanista sitten kuuluu tuoda (jos alkoholi on dorkan touhuja) Kysyn vain että osaan toimia fiksusti, torstaina kohti Naritaa. Arigato.
- hardy
sake kirjoitti:
Mitä sieltä Japanista sitten kuuluu tuoda (jos alkoholi on dorkan touhuja) Kysyn vain että osaan toimia fiksusti, torstaina kohti Naritaa. Arigato.
Itse ajattelin tuoda samuraimiekan!Jos vaan saa tuoda koneen lastiruumaan...
- sake
hardy kirjoitti:
Itse ajattelin tuoda samuraimiekan!Jos vaan saa tuoda koneen lastiruumaan...
Eiköhän sieltä miekan tänne saa kun ei reppuun laita ;) Vitsi, Japskikuume nousee. Kaverit huhuili että toinen taifuuni ois tulossa, taisivat vaan kadena kusettaa..
- hardy
sake kirjoitti:
Eiköhän sieltä miekan tänne saa kun ei reppuun laita ;) Vitsi, Japskikuume nousee. Kaverit huhuili että toinen taifuuni ois tulossa, taisivat vaan kadena kusettaa..
Ei oo muuten kusetusta...sieltä ON toinenkin typhoon tulossa...kaikista SUURIN tähän asti.Ite oon tietenkin juur saapunut paikalle lauantaina.Sadetakki mukaan...ei taida juur olla apua kun ite lentää kotkana typhoonin mukana...
- sake
hardy kirjoitti:
Ei oo muuten kusetusta...sieltä ON toinenkin typhoon tulossa...kaikista SUURIN tähän asti.Ite oon tietenkin juur saapunut paikalle lauantaina.Sadetakki mukaan...ei taida juur olla apua kun ite lentää kotkana typhoonin mukana...
Ei näy taifuunin tuloa ainakaan japsin omilla sääsivuilla eikä kyllä kans.välisilläkään. Okinawaa oli tainnut hipasta. Nyt just satelee reilusti (Tokio) mutta sit olis sunshineä luvassa.. Tajjallakin mukava reissusää;)
- sake
sake kirjoitti:
Ei näy taifuunin tuloa ainakaan japsin omilla sääsivuilla eikä kyllä kans.välisilläkään. Okinawaa oli tainnut hipasta. Nyt just satelee reilusti (Tokio) mutta sit olis sunshineä luvassa.. Tajjallakin mukava reissusää;)
Perutaanpa vähän puheita.. olihan tuolla taifuuni taas tehnyt tuhojaan :(
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760