Sisätilalämmitin

jukkap,

morjens,

Olisi tarvis asentaa Neoniin (vm.2003) sisätilalämmitin. Ongelmaa aiheuttaa johdon veto konehuoneen puolelta. Löytyykö sille valmista reittiä vai onko johdolle tehtävä reikä? Ja mihin kohtaan? Asennusohjeen mukaan reiän koko olisi 28 mm!! Eli ei sitä ihan joka paikkaan viitsi tökätä. Kyselee nimimerkki "kerran lattakaapeliin osunut"

6

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neonisti

mulle laitettiin valmiiksi luovutus huollossa,mutta luulen,että merkkiliikkeessä huolto miehet kertovat sulle paikan.käy kysymässä munkkipussin kanssa uskon että saat oikean vastauksen.ps.älä kysy huoltoneuvojilta he saattavat isotella hommaa ja toden näköisesti eivät kerro mitään.

• Juha

Yksi vaihtoehto on, että pyydät Autokeskusta seuraavan huollon yhteydessä pyöräyttämään reiän tulipeltiin. Itse tein edelliselle autolle näin, kun oli peukalon paksuinen styrkkarin virtapiuha vietävänä moottorilasta sisälle.

• jukkap,
        Juha kirjoitti:

Yksi vaihtoehto on, että pyydät Autokeskusta seuraavan huollon yhteydessä pyöräyttämään reiän tulipeltiin. Itse tein edelliselle autolle näin, kun oli peukalon paksuinen styrkkarin virtapiuha vietävänä moottorilasta sisälle.

Hyvät ystävät Juha/Neonisti, pyydän oikeita ti-neuvoja. Jos Autokeskuksen huoltopalveluja käyttäisin ja huolto sopivasti ajoittuisi, voisin noin menetelläkin mutta kun seuraava huolto sattuu johonkin ensi vuoden puolelle, niin ajattelin selvitä hommasta itse.

• neonisti
        jukkap, kirjoitti:

Hyvät ystävät Juha/Neonisti, pyydän oikeita ti-neuvoja. Jos Autokeskuksen huoltopalveluja käyttäisin ja huolto sopivasti ajoittuisi, voisin noin menetelläkin mutta kun seuraava huolto sattuu johonkin ensi vuoden puolelle, niin ajattelin selvitä hommasta itse.

jos sinulle ei neuvot kelpaa,ei voi mitään tuskin tällä palstalla on yhtään henkilöä joka on itse tehnyt läpiviennin rintapeltiin.eikö sinustakin olisi helpompaa vaikka soittaa merkkihuoltoon ja varmistaa asia.vaikka teettäisit työn jossain pajalla ei se tule hintoihin.minulla meni kahvikupin verranaikaa siis 15 minuuttia odottelua kuin johto oli paikoillaan.minä en oikein ymmärrä miksi kaikki pitäisi tehdä itse kun on olemassa ammattimiehet sitä varten.mutta onnea vaan yrityksellesi.

• jukkap,
        neonisti kirjoitti:

jos sinulle ei neuvot kelpaa,ei voi mitään tuskin tällä palstalla on yhtään henkilöä joka on itse tehnyt läpiviennin rintapeltiin.eikö sinustakin olisi helpompaa vaikka soittaa merkkihuoltoon ja varmistaa asia.vaikka teettäisit työn jossain pajalla ei se tule hintoihin.minulla meni kahvikupin verranaikaa siis 15 minuuttia odottelua kuin johto oli paikoillaan.minä en oikein ymmärrä miksi kaikki pitäisi tehdä itse kun on olemassa ammattimiehet sitä varten.mutta onnea vaan yrityksellesi.

Neuvothan kelpaa mutta vain kysymykseen vastaavat.
        Olit aivan oikeassa, Neonisti, eihän tässä uusavuttomassa porukassa näytä olevan yhtään ti-autoilijaa. Jätän toki huollot ja muut ammattimiestä vaativat hommat niile, jotka osaavat jo oman etuni tähden mutta jotain voi tehdä itsekin...

Tähän kysymykseeni sain vastauksen bensamittarilla. Viereen sattui Neon ja pyyntö sen kuljettajalle antoi mahdollisuuden todeta johdon oikean läpivientipaikan ja sen jälkeen homma hoitui.

• Väiski
        jukkap, kirjoitti:

Neuvothan kelpaa mutta vain kysymykseen vastaavat.
        Olit aivan oikeassa, Neonisti, eihän tässä uusavuttomassa porukassa näytä olevan yhtään ti-autoilijaa. Jätän toki huollot ja muut ammattimiestä vaativat hommat niile, jotka osaavat jo oman etuni tähden mutta jotain voi tehdä itsekin...

Tähän kysymykseeni sain vastauksen bensamittarilla. Viereen sattui Neon ja pyyntö sen kuljettajalle antoi mahdollisuuden todeta johdon oikean läpivientipaikan ja sen jälkeen homma hoitui.

Täytyy sanoa , että helvetisti näit vaivaa muutamasta 10:stä.
        Tais tulla persnettoa.
        Mutta pihi mikä pihi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe