TATTI KIIMA

luokka tippuu

Taas on se aika vuodesta kun ihmiset keräävät tatteja,Dalla Valta naureskelee ja maksaa pilkka hintaa,pitää meitä kerääjiä pilkkanaan,hyvää syksyä.

9

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaun

      käätän tuota isännän herkkutattia kallista on mutta hintansa väärti

      • Nuapurin emäntä

        Hyvvee on. Ja kasvaa talavellahii. Se teijän isännän herkkutatti.


      • toinen emäntä
        Nuapurin emäntä kirjoitti:

        Hyvvee on. Ja kasvaa talavellahii. Se teijän isännän herkkutatti.

        Tattispalaa piisaa kauempana asuvillekin. Kiitos teidän isännän.


    • riep

      Mikähän mahtaa DV:llä olla kilohinta? Alle 5e en viitsi myyntiin kerätä, vaan pidän parhaimmat itse.

    • luokka tippuu

      Ykkös luokan tatit 4 e,kakkosluokan 2e ja kolmosluokan 1e,että kovat on hinnat,tattia nousee,hinnat tuskin.

    • rouva nuapurista

      Meijän isännän tatti on ennee 3-luokkaa,onko se nyt sittä se löpötatti.

      • isäntä

        Eipä tuo omakaa oo ennee mikään limanuljaska. Mieluummin kuiva hapero.


    • suaphan

      HYVEE ON naapurin emännän nuljaska kun isäntä ei oe kotona

    • laatua piisaa

      Suuret kiitokset "herra" Tatti Valta,olisit nyt pudottanut hintaa kerralla enemmän,vai säästätkö tarjouksesi ensiviikolle, 1-luokan tatit 3,50e,toivottavasti olette nyt tyytyväinen,kerääjät eivät nimittäin ole,hyvää syksyn jatkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe