Vääränmäen kyyhkymetsästys

kesykyyhky

Onko mitään järkeä ampua satamäärin kyyhkyjä ja rehvastella siitä. Tälläisia ampujia ei pitäisi ottaa mihinkään metsästyseuraan, vaan ottaa viranomaisten määräyksestä aseet pois. Tätä on jatkunut vuosikausia ja loppua ei näy. Kyll'ä tästä maanomistajakin on vastuussa. Ensi syksylle parrikaadit. Loppuu lahtaus.

Kesykyyhky

7

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsänpeikko

Näinhän ne nämä pökelöt metsästäjät toimii.. Sitten ollaan niin suurta metsämiestä, kun on kuville ammuttu reilusti yli oman tarpeen riistaa. Törkeimmät tapaukset heittävät vielä saaliinsakin pois, koska ampuvat vain ampumisen ilosta..

Sen ymmärrän, jos ampuu muutamia riistaeläimiä ja laittaa niistä ruokaa itselleen ja perheelleen.
      Mutta tuota silmitöntä tappamista/ampumista jota valitettavasti tietyt henkilöt ympäri Sonkajärveäkin harrastavat en voi ymmärtää.

Mielestäni metsästysseurojen tulisi ohjeistaa jäseniään hyvään ja asianmukaiseen käyttäytymiseen.

Tulevaisuudessa tulen henkilökohtaisesti tarkkaan harkitsemaan vuokraanko enää maitani metsästysseuroille metsästyskäyttöön.

• Lahtarit

Samaa se on Vieremälläkin. Itketään jos vain saatu 10 kappaletta. On se niin törkeetä ensin ruokitaan ja sitten tapetaan!

• metsäläisiä

eikös ne vieremäläiset lahdanneet lihanhimossaan takavuosina mummon kesyn villisian ja söivät suihin.naureksivat päälle vielä että liipasin sormi liian herkkänä kun eivät saaneet hirviä lahdata.

• Pyssytön

Olisiko Oinasjärven Jahtimiesten hyvä tarkistaa näitten "kyyhkylahtaajien" henkilöllisyys ja ryhtyä toimenpiteisiin. Näin ei voi jatkua. Loppuu vuokrasopimukset ja luottamus. Myös RHY ryhdistäytykää.

Pyssytön

• viiksetväpättää

Aseet pitäisi kerätä pois ja säilöä ne lukittuun urheiluseuran varastoon

• pul

Onhan se hienoa kun nämä tosimiehet metsästävät ja saavat saalista. Kateelliset vain jahruavat paskaa.

• harvanmäenhaaveilija

Taitaa tämä katkeruus kohdistua taas yhteen henkilöön tässäkin pakinassa.Olisikohan takana toisenlainen "kyyhkykateus"... Mahtaa jalattomia reppanoita korveta kun kaverit saa lintuja ja omat akatkin taitaa noteerata positiivisemmin nämä oikeat saama-miehet. By the way, siinä kylän kupeessa 6 samanlaista ruokintaa, eikä yhdestäkään tullu sanomista vaikka lähtee kovempikin pauke. Ja epäilen hiukan mahtaisiko tuo ruokinta/kyyhkynmetsästys mäellä kuulua Jahtimiehille millään lailla.Vielä "vanhankansan" sanontaa viitaten kateus vie linnut metsistä ja kalat järviltä, saattaa sama päteä niihin emäntiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2447
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1333
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      828
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe