Niin elikkäs olisin aloittamassa bloggaamisen enkä tiädä oikeen mitään siitä olisiko vinkkejä? ja olisiko Nikon COOLPIX 820 digikamera hyvä??? olis ihanaa jos joku voisi kertoa vähän!!!!!:)
Kuka TIÄTÄÄ!!!????? Nikon...
5
170
Vastaukset
Kaikki uudet kamerat ovat jonkun mielestä hyviä. Yleensä niillä saa kuvia.
Jos haluaa tietää jotain hyvyydestä niin kysyjän pitää antaa ne asiat joissa hän haluaa sen hyvyyden eritoten tulevan esille.
Mitä ihmettä tarkoitat bloggaamisella? Minulla on ollut se kuva asiasta, joskaan en moista harrasta, että siinä kokeneet kansalaiset kertovat kokemuksistaan asioista joihin he ovat perehtyneet. Voin tietysti olla väärässäkin ja mutu blogit opvat se elämän suola.
Kun menet Rajalan sivuille niin siellä on pelkästään hyviä kameroita myytävänä, valitse niistä.- hyvä??? olis
Minusta tuollainen kamera on halpa, mutta aika kömpelö bloggaajalle. Tuo on ehkä ”ihan kiva” satunnaiselle kuvaajalle esim etelänmatkoille. Paljon riippuu myös siitä mitä aiot kuvata.
– kuvittelen, että pitkille polttoväleille ei ole paljon käyttöä.
– f/3–5,8 valovoima on melko vähän.
Sinun sijassasi ostaisin parhaan taskukameran minkä budjetti sietää. Noin 3xzoom lienee hinta-laatusuhteeltaan paras valinta. - -LF1?
Toinen hyvä vaihtoehto
Panasonic LF-1
f/2, 28-200 mm/35
http://www.eglobalcentral.eu/?subcats=Y&status=A&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&q=LF1&dispatch=products.search&gclid=CPb_qYLQq8ACFcLPcgodQg0Amw
Sulantoblog:
Kokonaisuutena Panasonic LF1 on erinomainen pokkari …mielestäni LF1 on yksi parhaista taskukameroista. Pana LF1 on huomattavasti monipuolisempi kuin puhelinkamera ja helppo pitää mukana. WiFin avulla kuvien jakaminenkin sujuu. - taskuAle-pullotus
"Niin elikkäs olisin aloittamassa bloggaamisen enkä tiädä oikeen mitään siitä olisiko vinkkejä? ja olisiko Nikon COOLPIX 820 digikamera hyvä??? olis ihanaa jos joku voisi kertoa vähän!!!!!:) "
Ei bloggaaja kameraa tarvitse.
Sen ku sössöttää paskaa heppatrytöjen perseen kiristymisestä ja et onks siideri hyvä'ä ku yksin juo.
Sit jos tarvii kuvan, niin PÖLLII sen netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984