Rapumies + vaakanainen

Femi40

Rapu nouseva vaaka.
Vaaka nouseva kauris.

Kokemuksia?
Tuntuu nyt hyvältä, mutta entä ens vuonna... ;)

7

2025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emali

Sama merkki nousevana- ja aurinkomerkkinä on yleensä hyvä pohja suhteelle. Katsopa vielä laskevatmerkit, nousevien merkkien vastapäätä.

• nouseva puntarimies

Itselläni ei toiminut vaakanaisen kanssa ollenkaan, vaikka vaakanousuinen rapu olenkin. Hänen nousevaa merkkiään en tiedä. Vuosikausia yhdessä, kunnes ero tuli. Ainaista kinastelua ja arvostelua kaikesta, aivan kaikesta. En muiden naisvaakojenkaan kanssa sitä yhteistä tosikemiaa ole löytänyt. Onnea kuitenkin peliin teille :)

• Aamu

Eikös vaakojen pitäisi olla rauhaarakastavia ja sopuisia? Ite ainakin olen ja hyvin voimakkaasti!

No, meillä pelaa kemiat kyllä siihen tahtiin että oksat pois...

• vaaka-nainen
        Aamu kirjoitti:

Eikös vaakojen pitäisi olla rauhaarakastavia ja sopuisia? Ite ainakin olen ja hyvin voimakkaasti!

Olen seurustellut vajaan vuoden Rapumiehen kanssa ja heti ensitapaamisella meillä on ollut sielujen sympatiaa. Tuntuu kuin toinen osaisi lukea toisen ajatukset. Ja yhtä hyvää rakastajaa minulla ei ole ollut aikaisemmin, seksikin on täydellistä. Sääli vaan kun hän on jo varattu, ja Rapumieshän ei eroa ja jätä perhettään?

• nouseva puntarimies
        Aamu kirjoitti:

Ei vaa'at sotaisia välttämättä ole, mutta melko omalaatuinen huumori teillä on. En täysin samalle taajuudelle pääse ikinä, vaikka muuten melko hyvin toimisikin, vesi- ja ilmamerkki vaan puhuu aivan eri kielillä. Asiat pohjimmiltaan varmasti on samoja, mutta miten sen näyttää, siinähän se ihmisten välinen ero on. Vaaka ei helposti sisintään paljasta, avoimuus puuttuu ja se ainakin mua vaivaa. Mutta yleistäähän ei saa ;)

• Tomaz

Sama juttu on minukin kohdalla,olen vaakanousuinen
        rapu ja naiseni vaaka.Olemme olleet yhdessä yli 20:tta,mutta kemiamme ei pelaa pätkääkään.Samoin ai-
        naista kinastelua,kaikesta arvostelua ja vikojen,virheiden hakemista toisesta ja kaiken lisäksi se on melkein jokapäiväistä.Siispä tämä liitto loppuu eroon piakkoin.
        Hyvää syksyä teille kaikille.

• Kikkarapää
        vaaka-nainen kirjoitti:

Olen seurustellut vajaan vuoden Rapumiehen kanssa ja heti ensitapaamisella meillä on ollut sielujen sympatiaa. Tuntuu kuin toinen osaisi lukea toisen ajatukset. Ja yhtä hyvää rakastajaa minulla ei ole ollut aikaisemmin, seksikin on täydellistä. Sääli vaan kun hän on jo varattu, ja Rapumieshän ei eroa ja jätä perhettään?

Seurustelen rapumiehen kanssa. Seksi hänen kanssaan on täydellistä. Se onkin ehkä ainoa syy, miksi olen hänen rinnallaan. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että hänellä on erittäin kipeä menneisyys, josta hän ei puhu, vaikka kuinka yritän saada hänet avautumaan. Onko teillä keinoja, millä saisin hänet avautumaan? Haluaisin oppia tuntemaan hänet...Hän sanoo vaan, että hänellä on nyt uusi elämä kanssani, eikä siis puhua pukahda sanakaan menneisyydestä. Turhauttavaa...Mutta seksi hänen kanssaan on elämäni kohokohtia! Kommentteja, kiitos. -Vaakanainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe