Zonette

Katson muutamalle.

52

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naturalia*

      Hei Zonette pitkästä aikaa!
      Katsoisitko minulle, keski-ikäiselle brunetelle lähitulevaa... erityisesti puuttuva rakkaus kiinnostaisi?

      • Sinulla ei ole ollut oikein melen kiintoa etsiä kaveria itsellesi.Enkä sitä täällä nääkään tällä hetkellä olevan.Tietyn laista päätäväisyyttä sinä siinä tarvitsetkin.Etsi tasapaino itsesi kanssa ekäkä säntäille sinne sun tänne.Raha asioitten selvitelyä vanhemman miehen kanssa tiedossa.Zonette


      • naturalia*
        zonette222 kirjoitti:

        Sinulla ei ole ollut oikein melen kiintoa etsiä kaveria itsellesi.Enkä sitä täällä nääkään tällä hetkellä olevan.Tietyn laista päätäväisyyttä sinä siinä tarvitsetkin.Etsi tasapaino itsesi kanssa ekäkä säntäille sinne sun tänne.Raha asioitten selvitelyä vanhemman miehen kanssa tiedossa.Zonette

        kiitos paljon!


    • Kaksonen:)

      Vaalea mies ja minä. Minkälaisia muutoksia on tulossa meille rakkauteen? Kotiasiat yleensä - näkyykö muuttoa? Miten työasiat etenee kun ovat muutoksen kourissa? Kiitos

      • Kaikkien asioitten kassa on tehtävä töitä niin suhteen kuin työn eteen.Suhteen tulee olemaan kestävä kunhan sanotte asiat niinkuin ne on toisillenne,rehellisyys ennen kaikkea.Muuttoa en tässä nääTyö asiat järjestyvät yllätävällä tavalla hyväksenne.Musta sukkaisuus pois talostanne siihen ei ole aihette.Zonette


      • Kaksonen:)
        zonette222 kirjoitti:

        Kaikkien asioitten kassa on tehtävä töitä niin suhteen kuin työn eteen.Suhteen tulee olemaan kestävä kunhan sanotte asiat niinkuin ne on toisillenne,rehellisyys ennen kaikkea.Muuttoa en tässä nääTyö asiat järjestyvät yllätävällä tavalla hyväksenne.Musta sukkaisuus pois talostanne siihen ei ole aihette.Zonette

        Miten työasiat järjestyy? Näit yllättävällä tavalla järjestyvän. Katsotko työasian tarkemmin vielä mitä näkyy- en ymmärtänyt:)? Se asia stressaa minua!! Kiitos paljon ajastasi


    • Vihersilmä

      Miltä työkuviot näyttävät vaalealle nelissäkymmenissä olevalle naiselle? Muuta tulevaan?

      • Oleti.yrittänyt kaikesi työn suhteen mutta jokin kumma on aina ollut tielläsi.Älä suutu mutta asenne siihen on sinussa itsesäsi.Älä ajatele nekatiivisesti asioihin aivan sama mitä ne onkin,Ota positiivisesti ne vastaan niin hyvä tulee sinun luoksesi.Solmit uusia suhteita työasioihin littyvää ja se tuo sinulle sitä toivottua tasapainoa jota tarvitset..Voit hoitaa sitten ne raha asiat kuntoon jotka mieltäsi painaa tällä hetkellä.Zonette


    • Yksinäiset sydämmet

      Milloin rakastamani miehen ja minun välit ovat hyvin? Tätä odotan. Näetkö meille minkälaisia muutoksia? Muuttaako mies lähemmäksi minua vai tuleeko/näkyykö tähän joku muu ratkaisu? Raha-asiani?

      • Tasapaino heijastuu tästä miehestä joka on vasta kohta sinusta siksi tuletekin toimeen toisten kanssa.Nään tässä ilon ja yhteisen tulevaisuuden joten mies tulee luoksesi kun on saanut asianssa järjestettyä.Sinun on selvitettävä raha kun tartut siihen oikealla otteella ja asenteella.nään sen onnistvan Sekin vahvitaa teidän suhdettanne enemmän.Zonette


      • Yksinäiset sydämmet
        zonette222 kirjoitti:

        Tasapaino heijastuu tästä miehestä joka on vasta kohta sinusta siksi tuletekin toimeen toisten kanssa.Nään tässä ilon ja yhteisen tulevaisuuden joten mies tulee luoksesi kun on saanut asianssa järjestettyä.Sinun on selvitettävä raha kun tartut siihen oikealla otteella ja asenteella.nään sen onnistvan Sekin vahvitaa teidän suhdettanne enemmän.Zonette

        Kiitos Zonette. Mitä mahdoit tarkoittaa lauseellasi: Sinun on selvitettävä raha kun tartut siihen oikealla otteella ja asenteella.nään sen onnistvan. Koskeeko se ansiotyötä vai jotain muuta raha-asiaa? Toivon että näet vielä tämän!


    • arabella16

      Minun ja ristiverisen miehen suhteseen..Kiitos

      • Onni on arvaamaton niin ainakin tunnet tämän miehen rinnalla, myös musta sukkaisuutta on välilänne.Seurustelu jatkuu välillänne edelleen hyvää tarkoittava mies hän on.Zonette


      • Arabella 16
        zonette222 kirjoitti:

        Onni on arvaamaton niin ainakin tunnet tämän miehen rinnalla, myös musta sukkaisuutta on välilänne.Seurustelu jatkuu välillänne edelleen hyvää tarkoittava mies hän on.Zonette

        Kiitos :)


    • timpurin tyttö

      Mitä tumma, pitkä ja roteva mies minusta nykyään ajattelee? Keväällä vielä kun viimeksi näimme, oli hän minusta kiinnostunut, ehkä ihastunutkin.

      • Tulet hänet näkemään viellä koska hän kiinostui sinusta ei ole unohtanut.Rakkautta ilmassa.Zonette


      • timpurin tyttö
        zonette222 kirjoitti:

        Tulet hänet näkemään viellä koska hän kiinostui sinusta ei ole unohtanut.Rakkautta ilmassa.Zonette

        Olen ehkä taas palaamassa samaan työpaikkaan, missä häntä näin, mutten tiedä onko hän enää siellä. Mutta senhän sitten näkee :)
        Kiitos vastauksesta!


    • m ja t

      Menenkö vielä kihloihin? Ja näetkö milloin olisi se kaunis hetki? Olen punahiuksinen ja mies on vaalea.

    • Kaksonen:)

      Tein jatkokysymyksen koskien työtäni joka on ylempänä. Kiitos jos katsot sen vielä

    • pelargonia2

      Hei! Tulenko aina olemaan yksin?

      • En nää sinun olevan yksin,tässä näkyy että sinulla on ollut suhde joka on mennyt kaeille.Ja tämä ei ole viellä loppuun käsitelty.Koita saada ajatuksesi oikeille raiteille ja ole valmis ottamaan uusi suhde vastaan joka on tässä tulollaan.Älä tuhoa sitä turhalla mustasukkaisuudella.Zonette


    • Onnea tarvitseva

      Osituksen jako on tekemättä. En voi sitä asiaa enää avata. Tai en halua. Koko omaisuus meni lapselleni vuosi sitten. Näetkö miten asiat selviää tulevassa? Olen
      tässä kohtaa optimistinen ja uskon että "minkä taakseen jättää sen edestään löytää"! Uskon kaikkeen hyvään

    • Syksy87

      Zonette!

      Mitä näkisit 26 v. tummalle naiselle (hiukset blondatut tällä hetkellä), saanko parisuhteen tumman minua vanhemman miehen kanssa? Itsellä kovin ristiriitaiset tunteet ko. miestä kohtaan, onko miehellä mitään tunteita minua kohtaan?

    • itkevä sisko

      Hei ,

      Isoveljeni kuoli muutama kk sitten ja olen ollut tosi maassa siitä saakka.
      Jotenkin ihan pois paikoiltani, koska ei ole voinut jakaa surua kenenkään kanssa.
      Hän soitteli ainoana sukulaisitani säännöllisesti ja postiakin lähettelimme -- nyt sitten poistettuani hänen puhelinnumeronsa jäi vain tosi karsea olo joka jatkuu.
      Surettaa miehenikin puolesta joka näyttää huolestuneelta ja yrittää piristää, kun olen niin hiljainen kun on niin hämmentyneen järkky olo ja tulevaisuus pelottaa .

      Helpottaako tämä, sitä hartaimmin toivon ja tulisiko vaikkapa jotain uutta sisältöä ja ystäviä elämässä tilalle tulevaisuudessa, ettei tunnu niin yksinäiseltä.
      Kiitos oikein paljon jos vastaat.

      • surulle on annetava aikaa,niin sinunkin on se käytävä läpi.Sen jälkeen on aika jatkaa eteen päin omaa elämää.hyvät muistot veljestäsi putkahtavat mieleen eikä tee enää kipeää vaan hyvän tunteen hänestä.Hän on sinun lähelläsi vaikka sitä sinä et ehkä tunne tai jotenkin sen tiedät.Perhe asiasi on hyvässä kunnossa ja järjestyy ennalleen pikku hiljaa.Raha asioitten miettimistä on tullossa .zonette


      • itkevä sisko.
        zonette222 kirjoitti:

        surulle on annetava aikaa,niin sinunkin on se käytävä läpi.Sen jälkeen on aika jatkaa eteen päin omaa elämää.hyvät muistot veljestäsi putkahtavat mieleen eikä tee enää kipeää vaan hyvän tunteen hänestä.Hän on sinun lähelläsi vaikka sitä sinä et ehkä tunne tai jotenkin sen tiedät.Perhe asiasi on hyvässä kunnossa ja järjestyy ennalleen pikku hiljaa.Raha asioitten miettimistä on tullossa .zonette

        Raha asiat ovat kunnossa. Lähinnä kiinnosti tuo uusien ystävien ja harrastusten löytyminen.

        Kiitos paljon viestistä.


      • sama.
        itkevä sisko. kirjoitti:

        Raha asiat ovat kunnossa. Lähinnä kiinnosti tuo uusien ystävien ja harrastusten löytyminen.

        Kiitos paljon viestistä.

        jotenkin säikähti tuota "Raha asioitten miettimistä on tullossa .zonette "
        apua jos tähän surutyön keskelle tulee vielä joku kamala rahaprobleema niin en kyllä jaksa.

        Nyt kaduttaa kun kysyin.


    • pauliina4

      Hei, olen yksinäinen nelikymppinen. Kumppania ei vain löydy, siis sopivaa minulle. Milloin on kumppanin aika? Kiitos jos vastaat.

      • Todella yksin

        Hei, näkyykö ristiveriselle iäkkäämmälle naiselle työtä ja miestä.
        Paraneeko ihmis-suhteet varsinkin iäkkäämmän naisen kanssa.
        Kiitos jos ehdit.


    • working girl

      Jos vielä katselet...olen tehnyt paljon töitä kesällä,eikä ole ollut muuhun aikaa..jotain piristystä kaipaisi elämään..oisko mitään kivaa näkyvissä?Rakkauselämäkin kaipaisi potkua..;)

    • Pehmis*

      Jos näet minulle...kiitos

    • rakstunut neitsyt

      Hei Zonette! Jos ehdit katsoa minullekkin? Keskiikäinen olen ja seurustellu vakavasti yli vuoden, joka päivä. tosimiehen kanssa. Matkalle olemme lähdössä miten se menee. Pääseekö mies kouluun syksyllä ja työllistyy sitä kautta?
      Entä minä itse menestynkö töissäni. Mies on minua hieman nuorempi ja tumma.

    • toivon vielä ♡

      voi zonette katsotko :-) ristiverinen nuorempi mies on siltikin ajatukseni vanginnut vaikka tiet veivätkin erilleen mutta tunne on että se ei vielä ole tässä vaikka kumpikin jonkun laisissa suhteissa tällä hetkellä ollaan..mutta miten tulevassa? vieläkö tiet yhteen vie ilman pahan puhumista välissä...

    • stressaantunut

      Jos vielä vastailet, niin näkyykö minulle ristiveriselle, noin viisikymppiselle naiselle mitään työrintamalla ja ihmissuhdeasioissa ja entä raha-asiat, selkiytyykö ne missään vaiheessa. Elämässä on tällä hetkellä stressiä liittyen läheisten hoitoihin, tuleeko niissä mitään apuja vai joudunko selviytymään yksin kaikesta. Kiitos etukäteen vastauksestasi.

    • "Tintti"

      Vaalealle sinkkunaiselle rakkauteen ja talouteen ?Millainen mies olisi se oikea ?

    • Amarillo5

      Hei Zonette.Näkyykö selkeytyykö mitenkään ajatukseni miesten suhteen ?Kaksi vaaleaa miestä toinen nuorempi,"vuorottelevat" ajatuksissani enkä osaa päättää kumpi olisi Hän vai olisiko kumpikaan?Tämä on vaikeaa.Jos vain jotain näet niin kerro miten käy.Olen itse tumma nainen.

    • Joutsenen siivin

      Heippa.Mitä näkyisi tulevaan minulle ja vähän nuoremmalle miehelle?Kaiken tämän takkuamisen jälkeen.

    • mizzart

      kysyisin syksyyn mitä näkyy?mimmi.

    • onneton 2

      Hei, onko liitossamme lopun alkua vai voiko tämä nelivuotinen yhdessäolo vielä pelastaa?

      • Sinun se pitäisi tietää yksin sinä sen pystyt tekemään ja tiedät kyllä missä on syy.Pelko ja uuden elämän alku on suru sydämessä kummalakin .Jalat menevät erisuuntiin kummiskin menemättä minnekään.Selvitäkää asiat oikeille raiteille niin tunne rakkaus palautuu ennaleen.Zonette


      • puolukka:)
        zonette222 kirjoitti:

        Sinun se pitäisi tietää yksin sinä sen pystyt tekemään ja tiedät kyllä missä on syy.Pelko ja uuden elämän alku on suru sydämessä kummalakin .Jalat menevät erisuuntiin kummiskin menemättä minnekään.Selvitäkää asiat oikeille raiteille niin tunne rakkaus palautuu ennaleen.Zonette

        Kahdeksan vuotta erosta, tuleeko uusi rakas elämääni ja mikä merkitys
        oli miehellä joka kävi hetken olemassa elämäsäni, onko mahdollisesti jatkoa hänen kanssaan?


      • Onneton 2
        zonette222 kirjoitti:

        Sinun se pitäisi tietää yksin sinä sen pystyt tekemään ja tiedät kyllä missä on syy.Pelko ja uuden elämän alku on suru sydämessä kummalakin .Jalat menevät erisuuntiin kummiskin menemättä minnekään.Selvitäkää asiat oikeille raiteille niin tunne rakkaus palautuu ennaleen.Zonette

        Hei, halusisin kyllä kovasti että liitollamme on jatkoa. Mies vaikuttaa masentuneelta. Silloin kun hän on samanlainen kuin alkuvuosina:huomaavainen, iloinen, nauravainen. Kaikki on hyvin. Nyt hän yleensä valittaa jostain mitättömästä ja nalkutuksessa hän on mestari. Siinä loppuu huumorintaju pitkävieterisimmältäkin naiselta.


    • Minni*

      Moikka !

      Katoisitko minulle, 39 v sinkkunainen.
      Miten työssä ja vapaa ajalla tulevaisuus näyttää...onko mitään muutoksia tai muuta kivaa:)

    • Pauliina.

      Milloin olisi läheisyyttä tarjolla ja kumppanuutta? Olen yksinäinen, 40 nainen

    • Iltavuoro kutsuu jatketaan.Pitäkää uholi itsestänne ja positiivinen elämä mielessänne.Asioilla on tapana aina järjestyä meidän hyväksemme vaikka se tuntuu joskun niin pitkältä odotukselta.Zonette

    • Rakastunut neitsyt

      Hei Zonette! Jos ehdit katsoa minullekkin? Keski-ikäinen tumma sinisilmäinen olen, ja seurustellut vakavasti yli vuoden, joka päivä. tosimiehen kanssa. . Pääseekö mies kouluun syksyllä, ja työllistyy sitä kautta?
      Entä minä itse menestynkö töissäni. Mies on minua hieman nuorempi, ja tumma.

    • Uusi elämäntie?

      Ja se odottavan aika on ollut Pitkä. Tässä on rakas vaalea mies. Joka on vienyt sydämeni. Miten rakkausasiat ja kotiasiat menevät? Mitä uutta suhteeseen näkyy tähän syksyyn? Toteutuuko toiveeni jotta asioihini tulisi korjaus ja uusi elämäntie alkaisi ja saisin synkät asiat jätettyä taakseni?

    • epätoivo

      Voisitko millään katsoa vaalealle 53 rouvalle.Rahat vähissä mutta henkinen puoli kiinnostaa kuitenkin enemmän kuin raha.Yksi rakkaus on mutta hän jätti viestillä,ollaan oltu yhdessä ja erottu muutamaan kertaan vuosien aikana.Rakastan häntä kuin mielenvikainen:) Tuleeko koskaan enää mitään yhteistä? Naimisissa olen mutta suhde mieheen on kuin hyvään kaveriin,rakastan vain tuota yhtä.Tuleeko hän koskaan luokseni?

    • neiti.vm84

      hei zonette,

      en ole koskaan kuullut ennustusta itselleni.. ja nyt tuntuu siltä että olisi hyvä hetki kuulla jotain kun 30 rajapyykki ylitetty...

      pääsenkö työelämään? ja mitä tapahtuu tälle nykyiselle rakkaudelleni?

    • Cathariina

      Hei Zonette,
      Ehtisitkö katsoa minulle rakkauteen?
      Kiitos etukäteen!

    • Hulda 53

      Hei Zonette...

      Jo vuosia kulunut siitä kun olen kysellyt Sinulta, sama mies edelleen matkassa,tuleeko yhteenmuuttoa josks ?

      ONko oikeasti "rehellinen" ?

      Välitän itse tosi paljon, mutta joskus pelko astuu mieleen,onko turhaan?

    • Uusin silmin

      Näkyykö minulle muuttoa tähän loppuvuoteen tai ensivuoden alkuun? Mitä muutoksia se tuo mukanaan jos asia toteutuu? Työasiat? Asiani ovat olleet pysähtyneessä tilassa koko kesän. Rakkaus ja toteutuuko toiveeni/mitä näkyy?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      101
      1944
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      93
      1363
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      476
      1060
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      938
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe