Käyttäjäprofiilien yksityisasetukset monipuolisemmaksi

Olisiko mitään mahdollisuutta, että sain käyttäjäprofiiliin
monipuolisemmat asetukset.
Esimerkiksi sellainen, että vain rekisteröityneet käyttäjät
pääsee katsomaan profiilia, nythän se on vain joko
kaikki tai kaverit.
Tuossa voisi olla valinnat esim:
Kaikki, rekisteröityneet käyttäjät, kaverit tai ei kukaan.

Tällä voisi pitää profiiliaan näkyvillä rekisteröityneille
käyttäjille, mutta estää sellaisten henkilöiden poimimasta
tietoja jotka eivät ole rekisteröityneenä, useemmiten juuri
tälläiset ovat niitä palstahäiriköitä.

Itse joku aika sitten laitoin profiilini näkymään taas kaikille
ja nyttenhän sieltä poimitaan taas tietoa joita laitellaan
luotsaamilleni palstoille.

Tuosta voisi tehdä oikein kyselyn, että mitä valintoja
luotsit haluisivat käyttää profiilin asetuksissa/yksityisyysasetuksissa...

66

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.S
      Nyt valinnat ovat nämä tutut, mielestäni nuo kaikki
      pitäisi saada monipuolisemmaksi ehdottamillani
      valinnoilla?


      Kuka pääsee katsomaan profiiliasi?
      Kaikki
      Kaverit

      Kuka pääsee lukemaan kuulumisiasi?
      Kaikki
      Kaverit
      Ei kukaan

      Kuka näkee kaverilistasi?
      Kaikki
      Kaverit
      Ei kukaan

      Kuka saa kirjoittaa Kuulumiset-sivullesi?
      Kaikki
      Kaverit
      Ei kukaan

      Kuka saa lähettää sinulle viestejä?
      Kaikki
      Kaverit
      Ei kukaan

      Näytä vierailijalista profiilissani
      Ei
      Kyllä

    • Kannatan, olen samaa pähkäillyt.

    • Kannatan myös.
      Se on jotenkin monimutkainen ja vaikka miss.007 olet salainen niin yritän lähettää sinulle viestin.
      Mutta mitä siinä tapahtuu ensin, on tietääkseni hyväksyttävä ystäväksi että viesti menee perille tai profiili on salainen.
      Rekisteröineet käyttäjät olisi hyvä lisä.

      • Lähetä ystävänpyyntö niin voit kirjoittaa viestin =)
        Jos profiilissa ei lue sitä "lisää kaveriksi" niin mene
        kuvan päälle hiirellä niin valinnat tulee näkyviin =D


      • ml77 lähetän sulle mailia @suomi24.fi sillä en voi laittaa sulle muuten viestiä.


      • ml77, vastaukseni ei lähtenyt, koska "sinä olet torjunut käyttäjän tai käyttäjä on torjunut sinut". Minulla ei ainakaan ole tullut missään vaiheessa tarvetta torjua sinua, joten tarkista oletko torjunut minut :) Tai en tiedä sitten onko kommunikointi minun osaltani estynyt, siksi että sinulla on salainen profiili?


      • Godsmack kirjoitti:

        Lähetä ystävänpyyntö niin voit kirjoittaa viestin =)
        Jos profiilissa ei lue sitä "lisää kaveriksi" niin mene
        kuvan päälle hiirellä niin valinnat tulee näkyviin =D

        En tiedä teenkö jonkun etiketti-netiketti-luotsinetti virheen mutta laitoin jo ja yrittäkää ymmärtää jos mokailen välillä.
        Mutta ok ootellaan jos joku vastaisi.


      • miss.007 kirjoitti:

        ml77, vastaukseni ei lähtenyt, koska "sinä olet torjunut käyttäjän tai käyttäjä on torjunut sinut". Minulla ei ainakaan ole tullut missään vaiheessa tarvetta torjua sinua, joten tarkista oletko torjunut minut :) Tai en tiedä sitten onko kommunikointi minun osaltani estynyt, siksi että sinulla on salainen profiili?

        Hetkinen en ole torjunut ketään?
        Tarkistan.


      • ml77 kirjoitti:

        Hetkinen en ole torjunut ketään?
        Tarkistan.

        Lähetin mailia.
        Sulla varmaan vaan yksityisasetuksista juuri laitettuna pois päältä ne kuka voi ottaa yhteyttä jne =)


      • miss.007 kirjoitti:

        ml77, vastaukseni ei lähtenyt, koska "sinä olet torjunut käyttäjän tai käyttäjä on torjunut sinut". Minulla ei ainakaan ole tullut missään vaiheessa tarvetta torjua sinua, joten tarkista oletko torjunut minut :) Tai en tiedä sitten onko kommunikointi minun osaltani estynyt, siksi että sinulla on salainen profiili?

        Äläpäs plikka vedä palkoja nenuun siellä =D


      • ml77 kirjoitti:

        Hetkinen en ole torjunut ketään?
        Tarkistan.

        Voin kyllä laittaa s-postia (jos se on arvattavissa nimimerkistäsi xD), jos olet vieläkin hankalampi tavoteltava kuin minä *nolo*


      • Godsmack kirjoitti:

        Äläpäs plikka vedä palkoja nenuun siellä =D

        En toki, mua hävettää kun olen näin... hankala ihminen :`D


      • miss.007 kirjoitti:

        En toki, mua hävettää kun olen näin... hankala ihminen :`D

        Pysy sellaisena kuin olet eihän me enää tunnistettaisi sinua =)


      • ml77 kirjoitti:

        Pysy sellaisena kuin olet eihän me enää tunnistettaisi sinua =)

        Öö... Kii..tos..?? :D


      • miss.007 kirjoitti:

        Öö... Kii..tos..?? :D

        Se oli kohteliaisuus. =)


    • Avasin profiilin kokonaan.

      • Tuossa on muuten aukko! Siis että jos joku salainen tyyppi (salaisen profiilin omaava) haluaa itselleen kaverin, niin hänelle ei voi vastata viestillä. Minun tapaukseni lisäksi lienee myös henkilöitä, jotka haluavat ensin vähän pohjatietoja ennen kaveriksi hyväksymistä. Omalla kohdallani kerään näitä pohjatietoja lopun elämäni :`D


    • Moi Godsi! Hyvä kun pysyit remmissä ... *peukku ylöspäin*

      :O ... mutta, miksi täällä ei ole hymiöitä, kuten Sefulassa. Voisi välillä sopivassa tilanteessa olla käyttöä sellaisellekin.

      Öitä ja unia kaikille tältä illalta!

      T. Evil

      • Hyvää yötä katti


      • Kiits, mutta remmissä en helposti pysy,
        ei ole sellasta naista vielä kohdalle sattunu,
        että mua saisi liekaan laitettua =D

        Ole nöyrä, mutta älä matele =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Kiits, mutta remmissä en helposti pysy,
        ei ole sellasta naista vielä kohdalle sattunu,
        että mua saisi liekaan laitettua =D

        Ole nöyrä, mutta älä matele =)

        Hmm... ei sun lieassa...liekassa...lie'assa...täh... no mut siinä kuitenkaa, tartte olla. Pääasia että oot niin kiltti että tottelet ilman sitäkin. Oliko tuhmasti sanottu xP


      • Godsmack kirjoitti:

        Kiits, mutta remmissä en helposti pysy,
        ei ole sellasta naista vielä kohdalle sattunu,
        että mua saisi liekaan laitettua =D

        Ole nöyrä, mutta älä matele =)

        Pitkin mennä valitsemaan pikaisesti sana *remmissä* ... eli siis, meidän jengissä, porukassa, sakissa, yhteisössä, teamissa jne. No, ei sinuu nyt kukaan varmasti täällä ainakaan... ole remmiin, tai liekaan laittamassa... kai... ja sen voin sanoa yleisesti, että sellaista miestä ei ole vielä edes syntynyt, jota ei ihan oikeasti saisi *liekaan* eikä synny ... AaHhahhAaAa *Ne* tyypit luulee vaan itse, että kulkevat omia polkujaan, mutta niinhän se ei kuitenkaan ole, koska nainen osaa olla niin ovela tarvittaessa, että saa tyypin uskomaan, että jannu itse on se *Boss* vaikka ei olekaan. Näin se menee... äläkä yhtään ala mulle väitteleen mitään tuosta enempää, kun jäät kuitenkin toiseksi tässä skapassa mulle ... gRrauhh... *`` khihihi ``* :


      • EvilCat kirjoitti:

        Pitkin mennä valitsemaan pikaisesti sana *remmissä* ... eli siis, meidän jengissä, porukassa, sakissa, yhteisössä, teamissa jne. No, ei sinuu nyt kukaan varmasti täällä ainakaan... ole remmiin, tai liekaan laittamassa... kai... ja sen voin sanoa yleisesti, että sellaista miestä ei ole vielä edes syntynyt, jota ei ihan oikeasti saisi *liekaan* eikä synny ... AaHhahhAaAa *Ne* tyypit luulee vaan itse, että kulkevat omia polkujaan, mutta niinhän se ei kuitenkaan ole, koska nainen osaa olla niin ovela tarvittaessa, että saa tyypin uskomaan, että jannu itse on se *Boss* vaikka ei olekaan. Näin se menee... äläkä yhtään ala mulle väitteleen mitään tuosta enempää, kun jäät kuitenkin toiseksi tässä skapassa mulle ... gRrauhh... *`` khihihi ``* :

        ...korjaan... voi olla yksi mies... Tauski Peltonen... mUrRr...


      • EvilCat kirjoitti:

        ...korjaan... voi olla yksi mies... Tauski Peltonen... mUrRr...

        hyvä korjaus! Tauski käy muuten samassa kaupassa kuin minä :O


      • miss.007 kirjoitti:

        hyvä korjaus! Tauski käy muuten samassa kaupassa kuin minä :O

        ... no huh, huh... kamala tyyppi, mutta hyvä artisti...


      • EvilCat kirjoitti:

        ... no huh, huh... kamala tyyppi, mutta hyvä artisti...

        Hihi... meinasin laittaa tän tohon perään, mutten uskaltanu. (Evil *uskaltaa mitä vaan* :D) Mutta siis joka kerta kun mun auto käynnistyy, pärähtää soimaan yks Tauskin kappale. Se nyt vaan on niin hyvä. Ja onhan se ihan kivan näkönenkin. Eli jos äänihuulet jättäis ja aivot vaihtais ni oikein jees vois tulla.


      • miss.007 kirjoitti:

        Hihi... meinasin laittaa tän tohon perään, mutten uskaltanu. (Evil *uskaltaa mitä vaan* :D) Mutta siis joka kerta kun mun auto käynnistyy, pärähtää soimaan yks Tauskin kappale. Se nyt vaan on niin hyvä. Ja onhan se ihan kivan näkönenkin. Eli jos äänihuulet jättäis ja aivot vaihtais ni oikein jees vois tulla.

        ..totuushan on se, että monelle miehellekin vois tehdä samat vaihdot :)


      • miss.007 kirjoitti:

        Hihi... meinasin laittaa tän tohon perään, mutten uskaltanu. (Evil *uskaltaa mitä vaan* :D) Mutta siis joka kerta kun mun auto käynnistyy, pärähtää soimaan yks Tauskin kappale. Se nyt vaan on niin hyvä. Ja onhan se ihan kivan näkönenkin. Eli jos äänihuulet jättäis ja aivot vaihtais ni oikein jees vois tulla.

        Minkäs takia naisella on kahdet huulet??
        Toisilla vittuillaan ja toisilla pyydetään anteeks ;)

        Menipä seksistiseksi =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Minkäs takia naisella on kahdet huulet??
        Toisilla vittuillaan ja toisilla pyydetään anteeks ;)

        Menipä seksistiseksi =)

        Voijjumaliste!!!
        Evil, totta... Alotetaan Godzillasta.


      • Godsmack kirjoitti:

        Minkäs takia naisella on kahdet huulet??
        Toisilla vittuillaan ja toisilla pyydetään anteeks ;)

        Menipä seksistiseksi =)

        No voe helsvetti sun kanssas :) melkonen epeli oot ja... jumalattoman väärässä ainakin siinä, kun ei kaikki naiset pyydä sillattii anteeks, ehe ehe.


      • miss.007 kirjoitti:

        Voijjumaliste!!!
        Evil, totta... Alotetaan Godzillasta.

        ;)
        ... jestas... ei kait tämä nyt ollut semmonen virallinen ketju :O


        Kas, kas ei täälläkään vastaukset osu taas kohilleen joka kerta.


      • EvilCat kirjoitti:

        No voe helsvetti sun kanssas :) melkonen epeli oot ja... jumalattoman väärässä ainakin siinä, kun ei kaikki naiset pyydä sillattii anteeks, ehe ehe.

        Eikö riitä että 2/52 vastausta on aiheesta? xD Olen menettäny jo toivoni että täällä pystyttäis yhdessä ketjussa vaan turisemaan mukavia. Paitsi että tuo nyt ei ollu mukavaa nähnytkään. Minä en ole koskaan käyttänyt tuollaisia konsteja sopimiseen. Kyllä ne ylimmäiset huulet on sitä varten, mutta sen jälkeen voi olla tarpeellista paikata tilannetta, mikäli esim. mykkäkoulu on kestänyt liian kauan.


      • miss.007 kirjoitti:

        Eikö riitä että 2/52 vastausta on aiheesta? xD Olen menettäny jo toivoni että täällä pystyttäis yhdessä ketjussa vaan turisemaan mukavia. Paitsi että tuo nyt ei ollu mukavaa nähnytkään. Minä en ole koskaan käyttänyt tuollaisia konsteja sopimiseen. Kyllä ne ylimmäiset huulet on sitä varten, mutta sen jälkeen voi olla tarpeellista paikata tilannetta, mikäli esim. mykkäkoulu on kestänyt liian kauan.

        En minäkään käytä *sitä* konstia ja ei edes tarvitse käyttää mitään konstia, kun me ei oikeestaan ikinä riidellä... ehkä kinataan joskus jostakin pienestä, mutta aika harvoin sitäkin. Ollaan isännän kanssa melkeen aina samaa mieltä lähes kaikista asioista. Ollaan niin kun peppu ja paita :) En tule / tullut oman ikäisen äijän kanssa toimeen (exä nyt oli muutenkin semmonen henkinen sadisti) ja avioerohan siitä tuli lopulta, kun sainsen ekan ukkoni kauheen urakan jälkeen iroittamaan otteensa minusta... huoh... oli se kauheeta aikaa.

        Nyt 20 vuotta mennyt hienosti tämän viimeisen aviomieheni kanssa en antais päivääkään pois, vaikka on ollut muuten vaikeita asioita matkan varrella, mutta ei keskenäisiä. Moon kuule se halvatun Puuma ;) ...öhöm... on mulla Puuman reppukin, kengät (useammat) ja ja muitakin Puuman juttuja löytyy ;) Ja sit kun horoskoopissa oon viel Jellona, niin on tässä kissaeläintä kerrakseen... niin ja kaksi ihanaa kisua mulla / meillä täällä kotona myös :)

        Tervehdys tänne Leelian lepotuoli palstalle vaan! *Smile*


      • EvilCat kirjoitti:

        En minäkään käytä *sitä* konstia ja ei edes tarvitse käyttää mitään konstia, kun me ei oikeestaan ikinä riidellä... ehkä kinataan joskus jostakin pienestä, mutta aika harvoin sitäkin. Ollaan isännän kanssa melkeen aina samaa mieltä lähes kaikista asioista. Ollaan niin kun peppu ja paita :) En tule / tullut oman ikäisen äijän kanssa toimeen (exä nyt oli muutenkin semmonen henkinen sadisti) ja avioerohan siitä tuli lopulta, kun sainsen ekan ukkoni kauheen urakan jälkeen iroittamaan otteensa minusta... huoh... oli se kauheeta aikaa.

        Nyt 20 vuotta mennyt hienosti tämän viimeisen aviomieheni kanssa en antais päivääkään pois, vaikka on ollut muuten vaikeita asioita matkan varrella, mutta ei keskenäisiä. Moon kuule se halvatun Puuma ;) ...öhöm... on mulla Puuman reppukin, kengät (useammat) ja ja muitakin Puuman juttuja löytyy ;) Ja sit kun horoskoopissa oon viel Jellona, niin on tässä kissaeläintä kerrakseen... niin ja kaksi ihanaa kisua mulla / meillä täällä kotona myös :)

        Tervehdys tänne Leelian lepotuoli palstalle vaan! *Smile*

        Kuinka puuma? *vaatimalla vaatii konkreettisia lukuja :P* Onneks pääsit edellisestä turjakkeesta! Toi on kyllä hupaisa toi puuma-nimitys. Puuma voi olla vasta sitten kun on sen ikäinen, että huomattavasti nuorempi on täysi-ikäinen, siis laillinen puuma *hekottaa*. Eli periaatteessa alan olla itsekin puumaiässä. Mutta amisviikset ei kyllä sytytä, ei sitten millään. Minä taidan siis olla... onko sille nimeä, että tykkää 20 vuotta itsestään vanhemmista miehistä? Gold digger? xD Raha on tosin mielestäni pelkkää miinusta. Pelkkää! Ellei sitten ole sellainen tillanne ettei mies ole keksinyt _vielä_ mihin hyväntekeväisyyteen laittaa ylläriperintönsä. Olen kans puuma nykyisin. Mieheni on 20 päivää nuorempi xD Lukiossa aloin sommitella kenellä se puku näyttäisi parhaalta vanhojentansseissa ja sen minä sitten nappasin ja naimisiinkin päädyin. Ja kun kasvaa yhdessä, tulee ne kasvukivutkin yhdessä. That's my story. To be continued.

        Hehe, kiitos, viihdyin lepotuolissa. Nyt tekemään kesäkurpitsakeittoa :)


      • miss.007 kirjoitti:

        Kuinka puuma? *vaatimalla vaatii konkreettisia lukuja :P* Onneks pääsit edellisestä turjakkeesta! Toi on kyllä hupaisa toi puuma-nimitys. Puuma voi olla vasta sitten kun on sen ikäinen, että huomattavasti nuorempi on täysi-ikäinen, siis laillinen puuma *hekottaa*. Eli periaatteessa alan olla itsekin puumaiässä. Mutta amisviikset ei kyllä sytytä, ei sitten millään. Minä taidan siis olla... onko sille nimeä, että tykkää 20 vuotta itsestään vanhemmista miehistä? Gold digger? xD Raha on tosin mielestäni pelkkää miinusta. Pelkkää! Ellei sitten ole sellainen tillanne ettei mies ole keksinyt _vielä_ mihin hyväntekeväisyyteen laittaa ylläriperintönsä. Olen kans puuma nykyisin. Mieheni on 20 päivää nuorempi xD Lukiossa aloin sommitella kenellä se puku näyttäisi parhaalta vanhojentansseissa ja sen minä sitten nappasin ja naimisiinkin päädyin. Ja kun kasvaa yhdessä, tulee ne kasvukivutkin yhdessä. That's my story. To be continued.

        Hehe, kiitos, viihdyin lepotuolissa. Nyt tekemään kesäkurpitsakeittoa :)

        Noo... siksi puuma, kun hän ei ole yhtä paljon nuorempi, mitä on Jenny, Sauli pressaansa ja enempi kuitenkin, kuin 10 vuotta, mut tarkemmin en kerro ;)

        Minä en tosiaan voisi kuvitella, että olisin nyt naimisissa oman ikäiseni, tai vanhemman miehen kanssa ja raha ei ole mulla kanssa ollut se tärkein asia ikinä, kunhan sitä on sen verran, että pärjää ja selviää :)

        Ootkos itse ollut kuin kauan naimisissa? :)


      • EvilCat kirjoitti:

        Noo... siksi puuma, kun hän ei ole yhtä paljon nuorempi, mitä on Jenny, Sauli pressaansa ja enempi kuitenkin, kuin 10 vuotta, mut tarkemmin en kerro ;)

        Minä en tosiaan voisi kuvitella, että olisin nyt naimisissa oman ikäiseni, tai vanhemman miehen kanssa ja raha ei ole mulla kanssa ollut se tärkein asia ikinä, kunhan sitä on sen verran, että pärjää ja selviää :)

        Ootkos itse ollut kuin kauan naimisissa? :)

        En tarpeeksi kauan ollakseni täydellinen vaimo, mutta ei kai minusta sellaista sitten tullutkaan. Mieskin on vielä keskenkasvuinen *odottaa, odottaa*, joten onhan mullakin vielä aikaa tulla kunnolliseksi ja tunnolliseksi :D 10 vuotta ollaan oltu naimisia, mutta nyt vasta se kuuluisa seitsemäs käynnissä.... :|

        Minä söisin näkkileipää ja käpertyisin kainaloon sillan alle, jos vaan saavutettais nyt se connection uudelleen. Eiköhän se tästä kun tämä kuluttava homekatastroofi on ohi ja vuodessa on enemmän terveitä kuin sairaita päivä. *kuullostaa ihan lempihäiriköltään ja pelkää alkavansa spämmäämään tarinaa luotsipalstalle* xD


      • miss.007 kirjoitti:

        En tarpeeksi kauan ollakseni täydellinen vaimo, mutta ei kai minusta sellaista sitten tullutkaan. Mieskin on vielä keskenkasvuinen *odottaa, odottaa*, joten onhan mullakin vielä aikaa tulla kunnolliseksi ja tunnolliseksi :D 10 vuotta ollaan oltu naimisia, mutta nyt vasta se kuuluisa seitsemäs käynnissä.... :|

        Minä söisin näkkileipää ja käpertyisin kainaloon sillan alle, jos vaan saavutettais nyt se connection uudelleen. Eiköhän se tästä kun tämä kuluttava homekatastroofi on ohi ja vuodessa on enemmän terveitä kuin sairaita päivä. *kuullostaa ihan lempihäiriköltään ja pelkää alkavansa spämmäämään tarinaa luotsipalstalle* xD

        "10 vuotta ollaan oltu naimisia" ...miksen sanonu vaan että 10 vuoteen ei oo ollu naimisia? xDDD Vitsivitsi. Hyvinnii ;D


      • miss.007 kirjoitti:

        "10 vuotta ollaan oltu naimisia" ...miksen sanonu vaan että 10 vuoteen ei oo ollu naimisia? xDDD Vitsivitsi. Hyvinnii ;D

        Nonni ... onhan sitä jo siinäkin :) Se 7-vuosi on ihan puppujuttua... elä vaan usko tommoseen hömpötykseen ... *sekin* on muuten välillä sitten *kausiluontoista* ... siis... *se* :) ... hömm... voi olla tauolla jopa vuosikausiakin... niin ne isot tädit ovat kertoneet joskus. Semmosta se on... ne homevauriot.

        Täytynee mennä laittamaan tuolle elämäni miehelle sapuskat tuonne valmiiksi, kun hän kohta karauttaa voorttilla pihhaan :)

        Moi!


      • EvilCat kirjoitti:

        Nonni ... onhan sitä jo siinäkin :) Se 7-vuosi on ihan puppujuttua... elä vaan usko tommoseen hömpötykseen ... *sekin* on muuten välillä sitten *kausiluontoista* ... siis... *se* :) ... hömm... voi olla tauolla jopa vuosikausiakin... niin ne isot tädit ovat kertoneet joskus. Semmosta se on... ne homevauriot.

        Täytynee mennä laittamaan tuolle elämäni miehelle sapuskat tuonne valmiiksi, kun hän kohta karauttaa voorttilla pihhaan :)

        Moi!

        Kuulkaas tyttölapset, huumoria pitää ymmärtää =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Kuulkaas tyttölapset, huumoria pitää ymmärtää =)

        Moi. Tein Velhot ja Godsmackit. Elikkä arvaattekos mitkä?


      • Godsmack kirjoitti:

        Kuulkaas tyttölapset, huumoria pitää ymmärtää =)

        No et kai sä nyt vaan luulut, että me tosissaan oltiin ja vedettiin säkillinen herneitä nenuun :)


      • EvilCat kirjoitti:

        No et kai sä nyt vaan luulut, että me tosissaan oltiin ja vedettiin säkillinen herneitä nenuun :)

        * mun kommentti ignoorattiin * mun kommentti ignoorattiin *

        * Hälyttää kauhuissaan :O *

        No saatte anteeks. Ja Godsmack myös. Mutta me ei lähetä *siihen* anteekspyyntöön kumminkaan xP

        Evilille piti sanoa että meilläkin on voorttimiäs jolle piti sapuskaa vääntää! Niin paljon jo katos yhteistä jo :D

        Eli miss.007 se täällä luotsailee nyt uusissa ulottuvuuksissa ja uudella extrasalaisella nimimerkillä, ettei vie häiriköitä palstalta toiselle. Eli tein velhot ja godsmackit tein kun tein puolikkaan nassujulkistuksen.

        Yötyöt edessä sittenkin. Ah tätä yrittäjyyttä ja ylläreitä


      • kohteliaampi kirjoitti:

        * mun kommentti ignoorattiin * mun kommentti ignoorattiin *

        * Hälyttää kauhuissaan :O *

        No saatte anteeks. Ja Godsmack myös. Mutta me ei lähetä *siihen* anteekspyyntöön kumminkaan xP

        Evilille piti sanoa että meilläkin on voorttimiäs jolle piti sapuskaa vääntää! Niin paljon jo katos yhteistä jo :D

        Eli miss.007 se täällä luotsailee nyt uusissa ulottuvuuksissa ja uudella extrasalaisella nimimerkillä, ettei vie häiriköitä palstalta toiselle. Eli tein velhot ja godsmackit tein kun tein puolikkaan nassujulkistuksen.

        Yötyöt edessä sittenkin. Ah tätä yrittäjyyttä ja ylläreitä

        Mamma mia, mikä yllättävä yllätys :O! :)

        Tää alkaa olla jo melko mystistä tää *yhtäläisyys* että melkeen alkaa jo pelottaan... äh, ei minua ala niin vaan pelottaan mikään... se nyt on selvä, mutta kituminen on kamalaa, se on pahempi kun ikiuni ja se kyllä minuukin pelottaa ja kauhistuttaa.

        Menipä vakavaksi :)


      • EvilCat kirjoitti:

        Mamma mia, mikä yllättävä yllätys :O! :)

        Tää alkaa olla jo melko mystistä tää *yhtäläisyys* että melkeen alkaa jo pelottaan... äh, ei minua ala niin vaan pelottaan mikään... se nyt on selvä, mutta kituminen on kamalaa, se on pahempi kun ikiuni ja se kyllä minuukin pelottaa ja kauhistuttaa.

        Menipä vakavaksi :)

        Ihana toi "yllättävä yllätys" *käkättää väsyneenä* :`D Kukapa pääsis kattia kiduttamaan ;) Pitää kumminkin ne tassut pehmeenä ja kun tulee vaaratilanne - *jättää loput mielikuvituksen varaan*

        Katos, olen näköjään missinä ines. Jaa niin pitäiskö lähtee yökeikalle, tsihih :P


      • EvilCat kirjoitti:

        Mamma mia, mikä yllättävä yllätys :O! :)

        Tää alkaa olla jo melko mystistä tää *yhtäläisyys* että melkeen alkaa jo pelottaan... äh, ei minua ala niin vaan pelottaan mikään... se nyt on selvä, mutta kituminen on kamalaa, se on pahempi kun ikiuni ja se kyllä minuukin pelottaa ja kauhistuttaa.

        Menipä vakavaksi :)

        Ihana toi "yllättävä yllätys" *käkättää väsyneenä* :`D Kukapa pääsis kattia kiduttamaan ;) Pitää kumminkin ne tassut pehmeenä ja kun tulee vaaratilanne - *jättää loput mielikuvituksen varaan*

        Katos, olen näköjään missinä ines. Jaa niin pitäiskö lähtee yökeikalle, tsihih :P


    • Semmoinen juttu, että trollit/spämmijät luovat profiilin ja piilottavat sen, niin miksei sitä voi ilmoittaa asiattomaksi?

      -Kyllä, kommentoin taas

      • Miksi ei voisi ilmoittaa?
        Kyllähän sä käyttäjänki jo ilmoitat ylläpidolle häirikkönä?


      • kurpizza, ole hiljaa välillä, ihan tajutonta sun toi juttuvirta...

        xDD

        Eli puhu lisääää


    • Tarjoaa martinin miss.007
      Sano miten saan profiilikuvan laitetuksi?

      • -Thank you. Shaken, not stirred.

        Täällä taitaa olla kyllä noita tietoteknisempiä henkilöitä, jotka on parempia neuvomaan. Nyt unohdin jo mitä sanoit asiasta toisessa ketjussa. Sait otettua jpeg-kuvan koneelle. Mutta et saa sitä koneelta profiiliin?


      • Eikö asetuksista löydy se profiilikuvan lisäys.
        Olettaa kuitenkin pitää, että sulla on koneellasi
        kuva jonka haluat sinne laittaa.
        Tai voit puhelimesta suoraan liittää kuvasi
        profiiliisi jos puhelin on sitä mallia, että sillä
        voi nettiin mennä =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Eikö asetuksista löydy se profiilikuvan lisäys.
        Olettaa kuitenkin pitää, että sulla on koneellasi
        kuva jonka haluat sinne laittaa.
        Tai voit puhelimesta suoraan liittää kuvasi
        profiiliisi jos puhelin on sitä mallia, että sillä
        voi nettiin mennä =)

        Mun pikku i-alkusilla mobiililaitteilla saa kyllä ladattua kuvan tänne, mutta sitä ei saa rajattua haluamaansa kohtaan. Eli profiiliin tulee kuva vasemmasta ylänurkasta, joka mun kuvassa tarkottaa takaraivoa.


      • miss.007 kirjoitti:

        Mun pikku i-alkusilla mobiililaitteilla saa kyllä ladattua kuvan tänne, mutta sitä ei saa rajattua haluamaansa kohtaan. Eli profiiliin tulee kuva vasemmasta ylänurkasta, joka mun kuvassa tarkottaa takaraivoa.

        Sen voi käydä rajaamassa tietokoneella myöhemmin =)


      • miss.007 kirjoitti:

        -Thank you. Shaken, not stirred.

        Täällä taitaa olla kyllä noita tietoteknisempiä henkilöitä, jotka on parempia neuvomaan. Nyt unohdin jo mitä sanoit asiasta toisessa ketjussa. Sait otettua jpeg-kuvan koneelle. Mutta et saa sitä koneelta profiiliin?

        Mutkien kautta se meni murr... eikä vieläkään näy?
        Ensin kamerasta siirto koneelle siis ei kännykamera ja oli pakko laittaa prinscreen että sai sen painttiin ja sitten siirto sieltä pöydälle ja tänne profiiliin.
        Tunti meni kun ei hyväksynyt aluksi kuvaa se rajahan on 2teraa. =)
        Mutta sain kai sen mitä halusin eli reybanit ja huivin.


      • Godsmack kirjoitti:

        Sen voi käydä rajaamassa tietokoneella myöhemmin =)

        Nii, niinhän minäkin tein.


      • ml77 kirjoitti:

        Mutkien kautta se meni murr... eikä vieläkään näy?
        Ensin kamerasta siirto koneelle siis ei kännykamera ja oli pakko laittaa prinscreen että sai sen painttiin ja sitten siirto sieltä pöydälle ja tänne profiiliin.
        Tunti meni kun ei hyväksynyt aluksi kuvaa se rajahan on 2teraa. =)
        Mutta sain kai sen mitä halusin eli reybanit ja huivin.

        Mikkoa ei näy, mutta tuokin on parempi :D Näkyy Mikon vermeet! Ei se kyllä vielä kuvakkeeseen päätyny. Meneeköhän aikaa ennen kun se tulee...


      • ml77 kirjoitti:

        Mutkien kautta se meni murr... eikä vieläkään näy?
        Ensin kamerasta siirto koneelle siis ei kännykamera ja oli pakko laittaa prinscreen että sai sen painttiin ja sitten siirto sieltä pöydälle ja tänne profiiliin.
        Tunti meni kun ei hyväksynyt aluksi kuvaa se rajahan on 2teraa. =)
        Mutta sain kai sen mitä halusin eli reybanit ja huivin.

        Onneksi ei kuitenkaan kokoaraja ole 2 teraa, aikamoisia olisivat kuvat =D
        Nyt en ymmärrä miksi sun pitää tehdä noin hankalaksi tuo kuvanteko.

        Oletan että käytät windowsia?
        Otat kameralla kuvat ja heität ne koneelle.
        Avaat haluamasi kuvan ihan winukan omalla
        Microsoft Office Picture Manager ohjelmalla
        ja muokkaat siinä kuvat yhellä ruksin laitolla pienemmiksi.
        Oletan, että sinulla on MS Office?

        Jos ei ole, niin sun kannattaa ladata joku ilmanen
        kuvan esikatseluohjelma joka sisältää muokkauksen,
        sillä itse en nyt muista onko winukassa valmiina
        yhtään valokuvan esikatseluohjelmaa jossa
        olisi edes jotain muokkausvaihtoehtoja.

        Lindqvist tietää varmaan noista enempi =)
        Menithän entistä sekaisemmaksi =D


      • Godsmack kirjoitti:

        Onneksi ei kuitenkaan kokoaraja ole 2 teraa, aikamoisia olisivat kuvat =D
        Nyt en ymmärrä miksi sun pitää tehdä noin hankalaksi tuo kuvanteko.

        Oletan että käytät windowsia?
        Otat kameralla kuvat ja heität ne koneelle.
        Avaat haluamasi kuvan ihan winukan omalla
        Microsoft Office Picture Manager ohjelmalla
        ja muokkaat siinä kuvat yhellä ruksin laitolla pienemmiksi.
        Oletan, että sinulla on MS Office?

        Jos ei ole, niin sun kannattaa ladata joku ilmanen
        kuvan esikatseluohjelma joka sisältää muokkauksen,
        sillä itse en nyt muista onko winukassa valmiina
        yhtään valokuvan esikatseluohjelmaa jossa
        olisi edes jotain muokkausvaihtoehtoja.

        Lindqvist tietää varmaan noista enempi =)
        Menithän entistä sekaisemmaksi =D

        Mulla on ilmainen, ihankiva PhotoFiltre ladattuna mein xp-winukassa. Ranskan kielisenä. Älkää kysykö.


      • Godsmack kirjoitti:

        Onneksi ei kuitenkaan kokoaraja ole 2 teraa, aikamoisia olisivat kuvat =D
        Nyt en ymmärrä miksi sun pitää tehdä noin hankalaksi tuo kuvanteko.

        Oletan että käytät windowsia?
        Otat kameralla kuvat ja heität ne koneelle.
        Avaat haluamasi kuvan ihan winukan omalla
        Microsoft Office Picture Manager ohjelmalla
        ja muokkaat siinä kuvat yhellä ruksin laitolla pienemmiksi.
        Oletan, että sinulla on MS Office?

        Jos ei ole, niin sun kannattaa ladata joku ilmanen
        kuvan esikatseluohjelma joka sisältää muokkauksen,
        sillä itse en nyt muista onko winukassa valmiina
        yhtään valokuvan esikatseluohjelmaa jossa
        olisi edes jotain muokkausvaihtoehtoja.

        Lindqvist tietää varmaan noista enempi =)
        Menithän entistä sekaisemmaksi =D

        Joo ei sentäs teraa.
        En tiedä siirsin kamerasta kuvan ja koko ajan tämä suomi24käyttis väitti vastaan.
        Nyt näen itse profiilikuvani mutta muut ei taida nähdä eli odottaa ehkä hyväksyntää ettei ole waltheria kuvassa, heh miss007.

        Windows 7, kamera, printscreen, paint niin ja minulla on piuha jolla yhdistää kamera koneeseen muttei känny.
        Kameran mukana tuli asennusdiski mutten tykkää ylimääräisistä ohjelmista taustalla ja yleensä ne jää taustalle kuormittamaan konetta.
        Läppärissä olisi ubuntu mutten sitä jaksa avata.

        Olet oikeassa Godsmack menin entistä sekaisemmaksi. =)


      • miss.007 kirjoitti:

        Mikkoa ei näy, mutta tuokin on parempi :D Näkyy Mikon vermeet! Ei se kyllä vielä kuvakkeeseen päätyny. Meneeköhän aikaa ennen kun se tulee...

        Verneet? =)


      • ml77 kirjoitti:

        Verneet? =)

        Vermeet.

        Mikäköhän ois paras synonyymi... Tarvikkeet? :)


      • miss.007 kirjoitti:

        Vermeet.

        Mikäköhän ois paras synonyymi... Tarvikkeet? :)

        Mikko muuten. Mä rupeen sun bodyguardiks. Koska sanoit tuolla että joskus on jotain ikävää sattunu. Mä ja mun Walther. Ni nyt uskallat puhuu täällä ihan rauhassa.


      • ml77 kirjoitti:

        Joo ei sentäs teraa.
        En tiedä siirsin kamerasta kuvan ja koko ajan tämä suomi24käyttis väitti vastaan.
        Nyt näen itse profiilikuvani mutta muut ei taida nähdä eli odottaa ehkä hyväksyntää ettei ole waltheria kuvassa, heh miss007.

        Windows 7, kamera, printscreen, paint niin ja minulla on piuha jolla yhdistää kamera koneeseen muttei känny.
        Kameran mukana tuli asennusdiski mutten tykkää ylimääräisistä ohjelmista taustalla ja yleensä ne jää taustalle kuormittamaan konetta.
        Läppärissä olisi ubuntu mutten sitä jaksa avata.

        Olet oikeassa Godsmack menin entistä sekaisemmaksi. =)

        Kyllä sun kuva näkyy =)
        Minulla ei kuvien laitossa ole hyväksyntää odottanut koskaan,
        joten tuskin sinunkaan kuvassa on sitä viivettä ollu =)


      • ml77 kirjoitti:

        Joo ei sentäs teraa.
        En tiedä siirsin kamerasta kuvan ja koko ajan tämä suomi24käyttis väitti vastaan.
        Nyt näen itse profiilikuvani mutta muut ei taida nähdä eli odottaa ehkä hyväksyntää ettei ole waltheria kuvassa, heh miss007.

        Windows 7, kamera, printscreen, paint niin ja minulla on piuha jolla yhdistää kamera koneeseen muttei känny.
        Kameran mukana tuli asennusdiski mutten tykkää ylimääräisistä ohjelmista taustalla ja yleensä ne jää taustalle kuormittamaan konetta.
        Läppärissä olisi ubuntu mutten sitä jaksa avata.

        Olet oikeassa Godsmack menin entistä sekaisemmaksi. =)

        Tosin nyt näkyy koko alue jonka kuvakaappasit =)
        Ehkä rajaus jollain ohjelmalla ois ollu kohallaan =)
        Muistaakseni myös paintissa on rajaus oninaisuus jonkinlainen =)
        Ja hymiö =)


      • miss.007 kirjoitti:

        Mikko muuten. Mä rupeen sun bodyguardiks. Koska sanoit tuolla että joskus on jotain ikävää sattunu. Mä ja mun Walther. Ni nyt uskallat puhuu täällä ihan rauhassa.

        Paketti =)
        Jotenkin tulee mieleen suomalaisuimarin revenneet speedot joka oli aika hauska juttu.

        Sain kuvan näkyviin lasien ja bandanan kanssa mutta en halunnut laittaa facea sinne.
        Kiitos ylläpito että hyväksyitte kuvan.
        Tulevaisuudessa ehkä näytän naamani.

        Sinä ja sinun Walther with silencer rauhoittaa erittäin paljon oloani.

        Terveisin,
        Q


      • Godsmack kirjoitti:

        Tosin nyt näkyy koko alue jonka kuvakaappasit =)
        Ehkä rajaus jollain ohjelmalla ois ollu kohallaan =)
        Muistaakseni myös paintissa on rajaus oninaisuus jonkinlainen =)
        Ja hymiö =)

        Rajasin sen voi yhen kerran,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe