Sinulle nainen
Lauantai iltaa sinulle nainen, Neiti!
11
157
Vastaukset
- kenelle
laitas joku vinkki minnepäin menee,edes
- Neiti.
Kiitos, sinulle myös Kuokka.
- Neiti.
KUOKKA kirjoitti:
Kiitos, sinullekkin Neiti !
Laita vaikka et olisi 100 varma, eihän sinun tarvitse heti mitään sellaista laittaa mitä ehkä häpeäisit jos ei toinen olisikaan kiinnostunut. Miksi uskosi on noin heikko? Sitä paitsi, jos laitat vaikka et ole täysin varma, se tunne palkitsee sitten enemmän kun olet saanut tehtyä asialle jotain.
Mikä muuten olisi semmoista mistä tunnistaisit, uskaltaisitko siltikään luottaa ettei se olisi vain sattumaa että tunniste osuu? Neiti. kirjoitti:
Laita vaikka et olisi 100 varma, eihän sinun tarvitse heti mitään sellaista laittaa mitä ehkä häpeäisit jos ei toinen olisikaan kiinnostunut. Miksi uskosi on noin heikko? Sitä paitsi, jos laitat vaikka et ole täysin varma, se tunne palkitsee sitten enemmän kun olet saanut tehtyä asialle jotain.
Mikä muuten olisi semmoista mistä tunnistaisit, uskaltaisitko siltikään luottaa ettei se olisi vain sattumaa että tunniste osuu?Kyllä uskaltaisin laittaa viestin ... laita mulla tänne joku sanonta jonka oot kurillasi jostain rak. sanonut.
Hän tietää kyllä.
Jos haluaa . . . . . . . . .
https://www.youtube.com/watch?v=a1rfeTylMrI- Neiti.
https://www.youtube.com/watch?v=qROpmFn2O6k
"Pidä Musta Kii - Nelli
Tällainen pieni tyttö
Helposti häviää.
Jos tuuli tarttuu hiuksiin,
Voi kauas lennähtää.
kertosäe
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.
Tällainen pieni tyttö
Helposti unohtuu.
Kun ei sanottua saakaan
"Älä mee."
Ovi sulkeutuu.
kertosäe (3x)
Vihdoin suhun törmäsin.
(Mä löysin sut, mä löysin sut)
Kauan sua odotin.
(Sä löysit mut, sä löysit mut)
Olet totta vihdoinkin.
(mmmmm)
Nyt kun olet siinä,
Jääthän vielä vähän.
kertosäe (2x)"
http://lyrics.fi/nelli/pida-musta-kii Neiti. kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=qROpmFn2O6k
"Pidä Musta Kii - Nelli
Tällainen pieni tyttö
Helposti häviää.
Jos tuuli tarttuu hiuksiin,
Voi kauas lennähtää.
kertosäe
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.
Tällainen pieni tyttö
Helposti unohtuu.
Kun ei sanottua saakaan
"Älä mee."
Ovi sulkeutuu.
kertosäe (3x)
Vihdoin suhun törmäsin.
(Mä löysin sut, mä löysin sut)
Kauan sua odotin.
(Sä löysit mut, sä löysit mut)
Olet totta vihdoinkin.
(mmmmm)
Nyt kun olet siinä,
Jääthän vielä vähän.
kertosäe (2x)"
http://lyrics.fi/nelli/pida-musta-kiiNäin Öitä . sinulle . Neiti .
- Kiitos :)
Kuokka.
Hallikaisen leppoisista biiseistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427