Lauantai iltaa sinulle nainen, Neiti!

Sinulle nainen

11

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenelle

      laitas joku vinkki minnepäin menee,edes

    • Neiti.

      Kiitos, sinulle myös Kuokka.

      • Kiitos, sinullekkin Neiti !


      • Neiti.
        KUOKKA kirjoitti:

        Kiitos, sinullekkin Neiti !

        Laita vaikka et olisi 100 varma, eihän sinun tarvitse heti mitään sellaista laittaa mitä ehkä häpeäisit jos ei toinen olisikaan kiinnostunut. Miksi uskosi on noin heikko? Sitä paitsi, jos laitat vaikka et ole täysin varma, se tunne palkitsee sitten enemmän kun olet saanut tehtyä asialle jotain.

        Mikä muuten olisi semmoista mistä tunnistaisit, uskaltaisitko siltikään luottaa ettei se olisi vain sattumaa että tunniste osuu?


      • Neiti. kirjoitti:

        Laita vaikka et olisi 100 varma, eihän sinun tarvitse heti mitään sellaista laittaa mitä ehkä häpeäisit jos ei toinen olisikaan kiinnostunut. Miksi uskosi on noin heikko? Sitä paitsi, jos laitat vaikka et ole täysin varma, se tunne palkitsee sitten enemmän kun olet saanut tehtyä asialle jotain.

        Mikä muuten olisi semmoista mistä tunnistaisit, uskaltaisitko siltikään luottaa ettei se olisi vain sattumaa että tunniste osuu?

        Kyllä uskaltaisin laittaa viestin ... laita mulla tänne joku sanonta jonka oot kurillasi jostain rak. sanonut.


      • Neiti.

        https://www.youtube.com/watch?v=qROpmFn2O6k

        "Pidä Musta Kii - Nelli

        Tällainen pieni tyttö
        Helposti häviää.
        Jos tuuli tarttuu hiuksiin,
        Voi kauas lennähtää.

        kertosäe
        Pidä musta kii,
        Älä päästä koskaan.

        Tällainen pieni tyttö
        Helposti unohtuu.
        Kun ei sanottua saakaan
        "Älä mee."
        Ovi sulkeutuu.

        kertosäe (3x)

        Vihdoin suhun törmäsin.
        (Mä löysin sut, mä löysin sut)
        Kauan sua odotin.
        (Sä löysit mut, sä löysit mut)
        Olet totta vihdoinkin.
        (mmmmm)
        Nyt kun olet siinä,
        Jääthän vielä vähän.

        kertosäe (2x)"
        http://lyrics.fi/nelli/pida-musta-kii


      • Neiti. kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=qROpmFn2O6k

        "Pidä Musta Kii - Nelli

        Tällainen pieni tyttö
        Helposti häviää.
        Jos tuuli tarttuu hiuksiin,
        Voi kauas lennähtää.

        kertosäe
        Pidä musta kii,
        Älä päästä koskaan.

        Tällainen pieni tyttö
        Helposti unohtuu.
        Kun ei sanottua saakaan
        "Älä mee."
        Ovi sulkeutuu.

        kertosäe (3x)

        Vihdoin suhun törmäsin.
        (Mä löysin sut, mä löysin sut)
        Kauan sua odotin.
        (Sä löysit mut, sä löysit mut)
        Olet totta vihdoinkin.
        (mmmmm)
        Nyt kun olet siinä,
        Jääthän vielä vähän.

        kertosäe (2x)"
        http://lyrics.fi/nelli/pida-musta-kii

        Näin Öitä . sinulle . Neiti .


    • Kiitos :)

      Kuokka.
      Hallikaisen leppoisista biiseistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe