Tunnustaisinko...

sonata

ihastukseni tekstiviestillä? Ollaan tämän tytön kanssa samassa opiskelupaikassa, nähdään melkein päivittäin kahvilla/luennoilla. Harvemmin enää kahden kesken. Tytön kiinnostuksesta ei ole mitään tietoa, saattaa tykätä tai sitten ei merkit on niin ristiriitaset... Tästä saa kyllä syyttää myös minua, välillä oon ollu kuin en huomais tätä tyttöö. Anto mulle numeronsa vaikka ei ois varsinaisesti tarvinnut. Että sitä pitääkin olla näin ujo. Ennen olimme tekemisissä enemmän, lähinnä opiskelujuttuja. Nykyisin tulee väännettyä tikusta asiaa, moikkailtua ja pientä silmäpeliä & hymyilyä ilmassa. Voisko muuten sosiaalinen tyttö olla ujo tälläsissä asioissa? Ulkonäöltään tää tyttö on sen verran kaunotar että luulis kyllä saavansa kenet vain. Luulis sen puoleen löytyvän itseluottamusta tehdä aloite. Mutta eiväthän naiset noita aloitteita näytä tekevän, miehen harteille se aina näyttää jäävän. Voihan tää nainen varattukin olla, ei ole puheeksi tullut, sen tiedän että yksin asuu.
Muuten en vaivaisi päätäni asialla, mutta kun tää tyttö pyörii mielessä jatkuvasti, eikä edes opiskelusta tule mitään. Pakko saada tietää, päähän tässä muuten sekoo.

8

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyty

Kyllä sosiaalinenkin tyttö voi olla samalla ujo, sillä on ihan eri asia jutella isossa kaveriporukassa kuin kahdestaan oman ihastuksen kanssa. Ja jos hän vielä antoi sinulle numeronsa jostain tekosyystä niin sehän on hyvä merkki! Sinuna laittaisin hänelle kyllä tekstiviestin. Voithan laittaa siihen silleen aika neutraalisti että vähän tykkäät hänestä ja haluaisit pyytää häntä treffeille, mutta että ymmärrät jos hän ei tunne samoin ja pyydät häntä kertomaan sen siinä tapauksessa reilusti niin asia ei jää vaivaamaan kumpakaan vaan on sitten pois päiväjärjestyksestä.

• sonata

ollaan viestitelty jo vähän, jotain opiskelujuttuja. Pikkasen oon kyllä jo vihjannu kiinnostuksesta, mut en ulos pyytänyt tai mitään. Siis tästä on jo yli kuukausi aikaa, ei pitäis kyllä vihjailla mitään vaan kysyy suoraan, vihjailuista ei tule kuin ongelmia.

• siiri
        sonata kirjoitti:

ollaan viestitelty jo vähän, jotain opiskelujuttuja. Pikkasen oon kyllä jo vihjannu kiinnostuksesta, mut en ulos pyytänyt tai mitään. Siis tästä on jo yli kuukausi aikaa, ei pitäis kyllä vihjailla mitään vaan kysyy suoraan, vihjailuista ei tule kuin ongelmia.

näin on! ainakin itelläni, välillä ihan paineessa jos olen sen yhden ihanan miehen kanssa kahdestaan, kyllä jännittää!

• tyttö
        siiri kirjoitti:

näin on! ainakin itelläni, välillä ihan paineessa jos olen sen yhden ihanan miehen kanssa kahdestaan, kyllä jännittää!

Ja kun ovat ihastuksissaan tekevät kaiken päin honkia ja sitten harmittaa, kun ei saanut sanottua niitä ratkaisevia sanoja. Ja moittii iteään sen jälkeen. Haukkuu itsensä pystyyn.
        Mutta kun jännität ihastukses seurassa. Eikö kukaan ihan oikeesti huomaa, kuinka se sosiaalinen tyttö tai kaunis nainen ehkä menee puihin. Seuratkaapa joskus. Auta nyt ihmeessä tyttöäsi, tule puolitiehen vastaan. Oletko ajatellut, mitä muuten voit menettää.

• tyttö

vai miten se nyt menikään :)

• klise

Kliseistä puhetta. Täällä on paljon niitä, jotka heittävät fraaseja fraasin perään. Ne voisi kerätä yhteen ja suomentaa omalle kielelle sopivaksi. Jos ei ole kokemusta, ei voi...

• nainen

Et häviä mitään, voit vain voittaa. Jos tulee pakit, asia ei jää epäselväksi ja mielesi rauhoittuu (kokemusta asiasta on, kahdesti olen tehnyt aloitteen ja saanut pakit) Koskee aikansa, mutta helpottaa yllättävän pian.

Jos et saa pakkeja, voit saada rinnallesi ihmisen, jonka kanssa leikit lastenlasten kanssa 30 vuoden kuluttua

• juhiz

Totta kai sun kannattaa tunnustaa, vaikka tekstiviestillä. Itse olen tehnyt samoin. Kuten aiemmat puhujat ovat sanoneet sosiaalinen tyttö voi olla ujo näissä asioissa. Itse olen sosiaalinen mies, mutta kun pitää tunnustaa ihastus olen ujo. Tekstiviesti antaa aikaa miettiä vastausta, jos sitä tarvitsee ja se monesti se helpompi, muttei huonompi tapa...
      Rohkeasti vain tultapäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2511
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe