pitäisikö laihduttaa

apua tarttis

Oon Emma ja oon 14 vuotta ja painan 64 kiloa ja olen 159 cm. Ja olen miettinyt että pitäisikö minun alkaa laihduttamaan kun läskit alkaa pursuta vaatteita ulos. Mä oon yrittäny laihduttaa mutta ei se auta yhtään. Lihon viikossa noin kilon. Mä kylläkin syön joka päivä keksejä lähes 200 g. Mä silti kyllä kuntoilen tosi paljon. Mitä mä teen enkä sitä paitsi pysty lopettaa keksien syöntiä vaikka yritän ei se auta. Viikonloppuna on pakko mennä kauppaan ostamaan iso suklaa keksi pussin. Auttakaa mua pliis

4

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatka syömistä

syö ihan rauhassa hyvälllä omalla tunnolla edelleen. Ei sinun tarvitse laihduttaa, olet hyvän painoinen.

• tehdään sitten niin

Ok mää alan siis syömään paljon enemmän keksejä kuin ennen. Mä alan syömään joka päivä Jaffa keksi paketin ja syön paljon kalori pommi keksejä.

• tehdään sitten niin

Ok mää alan siis syömään paljon enemmän keksejä kuin ennen. Mä alan syömään joka päivä Jaffa keksi paketin ja syön paljon kalori pommi keksejä.

• keksit rulaa
        tehdään sitten niin kirjoitti:

Mmm ihania keksejä oon syöny kello kuudesta lähtien. Lihon varmaan nyt viikossa jos jatkan samaan malliin niin ainakin 3-5 kiloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4308
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      137
      3021
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2342
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      45
      2254
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1832
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1539
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      148
      1384
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe