Työskentelen " tiimissä" naisten kanssa ( olen nainen) ja yksi heistä on aivan rajaton käyttäytymiseltään. Hän on kova ääninen kontrolli friikki, joka keksii omasta päästään minua vastaan raskauttavia syytöksiä ja uhkailua.
Työni kärsii hänen takiaan, koska hän on saanut jo muut puolelleen.
Vaihdanko suosiolla työpaikkaa.En suostunut hänen esittämään "diiliin" ja hän raivostui aivan järkyttävällä tavalla.
Onko teidän työpaikallanne rajattomia ongelmallisia henkilöitä ja miten pidätte heidät poissa kimpustanne?
Rajattomuus
1
200
Vastaukset
- RatherHappy
Meillä on, 100% narsisti , aina pitää olla äänessä, ja jos joku kertoo jonkun tarinan esim mitä on ahkeroinut tehdä viikonloppuvapailla, tämä naurahtaa, ja vetäsee AINA "paremman" tarinan tyyliin, ei tuo mitään, minä kerran tein sitä ja tätä. Ihan järkyttävän moukkamainen ihminen ,joka keskeyttää kaikkien jutut ja neuvoo /tunkee nokkansa joka pikku työasiaan joka ei hänelle edes kuulu. Pomoa haukkuu selän takana minkä kerkiää, samoiten pomon kanssa kahden haukkuu muita työkavereitaan. Jos häntä menee joku neuvomaan jossain työasiass, siitäpä huuto alkaa, hän ei siedä minkäänlaista ohjausta. Tällaisen kanssa en itse rupattele yhtään mitään, tervehdin kun nähdään,mutta muut asiat hoidan muiden "terveempihenkisten" kanssa ja toivon hiljaa mielessäni että tämä ihminen perustaisi vaikka oman firman, jossa ei tarvitsisi kenenkään kärsiä tällaisesta päsmäristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1284114Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693964Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks462256Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582241- 582124
- 531796
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101258Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601139