Äidille joka on jo . . .
https://www.youtube.com/watch?v=Fni5WzF-OoA
Tämä on
13
178
Vastaukset
- lämmöllä
Niinkö "Kuokka"? Voi ei... olen pahoillani! Muutama kyynel vierähti, kun kuuntelin biisit ja ajattelin...
Lapsiinhan jää jotan perimää vanhemmistaan:D
Äidin nukkumisesta on jo sen verran aikaa, suuremmat surut on surtu.
Mutta muistelan äitiän aina joskus.- lämmöllä
KUOKKA kirjoitti:
Lapsiinhan jää jotan perimää vanhemmistaan:D
Äidin nukkumisesta on jo sen verran aikaa, suuremmat surut on surtu.
Mutta muistelan äitiän aina joskus.Mutta silti, iso asia... varsinkin jos nuorena menettää. Ajatuksenakin omien vanhempien menettäminen tuntuu erittäin pahalta.
lämmöllä kirjoitti:
Mutta silti, iso asia... varsinkin jos nuorena menettää. Ajatuksenakin omien vanhempien menettäminen tuntuu erittäin pahalta.
Niinpä uskon sen ja olen siitä kanssasi samaa mieltä. Tämmöstä tietysi olis vaikea kasvotusten puhua kun ei tiedä kunka toinen ajattelee. Ne vaan on jollain tasolla käsiteltävä eli surtava silloin kun on suru aika. Nuoren ihmisen vaan pitäs elää ... nää on tietty aina tapaus kohtasiakin. Ja kai se asiasta puhuminenkin auttaa.
- lämmöllä
KUOKKA kirjoitti:
Niinpä uskon sen ja olen siitä kanssasi samaa mieltä. Tämmöstä tietysi olis vaikea kasvotusten puhua kun ei tiedä kunka toinen ajattelee. Ne vaan on jollain tasolla käsiteltävä eli surtava silloin kun on suru aika. Nuoren ihmisen vaan pitäs elää ... nää on tietty aina tapaus kohtasiakin. Ja kai se asiasta puhuminenkin auttaa.
Ikävä asia, mikä varmaankin pakottaa vahvistumaan, mutta toisaalta jättää todennäköisesti myös omat jälkensä, jos siis nuorena... Mutta mun ei kuulu analysoida asiaa sen enempää. Se on sun henkilökohtainen asia, josta puhut halutessasi. :))
lämmöllä kirjoitti:
Ikävä asia, mikä varmaankin pakottaa vahvistumaan, mutta toisaalta jättää todennäköisesti myös omat jälkensä, jos siis nuorena... Mutta mun ei kuulu analysoida asiaa sen enempää. Se on sun henkilökohtainen asia, josta puhut halutessasi. :))
Mistäs me nyt pälistäis, vettä on tullut tuolta taivaalta jonnin verran. Vai pitäskö nukkua? Vai valvoa? Öitä kumminkin sinne. :)
- lämmöllä
KUOKKA kirjoitti:
Mistäs me nyt pälistäis, vettä on tullut tuolta taivaalta jonnin verran. Vai pitäskö nukkua? Vai valvoa? Öitä kumminkin sinne. :)
Säästä, no voihan siitä aina keskustella! :) Nyt on sen verran hyvä, että pitää päästä ulos... Ja nukahdin, tarviin paljon yöunta, ei ollut tarkoitus jättää vastaamatta. Ihmettelen, miten jotkut tuntuvat pärjäävän niin vähällä unella.. Mukavaa päivän jatkoa "Kuokalle" !
lämmöllä kirjoitti:
Säästä, no voihan siitä aina keskustella! :) Nyt on sen verran hyvä, että pitää päästä ulos... Ja nukahdin, tarviin paljon yöunta, ei ollut tarkoitus jättää vastaamatta. Ihmettelen, miten jotkut tuntuvat pärjäävän niin vähällä unella.. Mukavaa päivän jatkoa "Kuokalle" !
Kyllä minäkin aika paljon nukun, viikon loppuisin varsinkin, et melkein hävettää.
Myöskin nimekki "lämmollä" tätä päivää sinulle! ;D Tuostahan tuli kiva noin . . .
Toisto-lämmöllä tätäpäivää sinulle
- tuskatilat
Kun luin tätä niin mulle tuli kauhea tuska päälle läheisen menettämisen johdosta.
joskus se kirpaisee niin syvältä sydämestä. - Neiti.
Pitkä lämmin jaksamishalaus Kuokka sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437