Tämä on

13

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • En mä sitä sillä . . . aina jää jo heistäkin elämään meissä!

• lämmöllä

Niinkö "Kuokka"? Voi ei... olen pahoillani! Muutama kyynel vierähti, kun kuuntelin biisit ja ajattelin...

• Lapsiinhan jää jotan perimää vanhemmistaan:D
        Äidin nukkumisesta on jo sen verran aikaa, suuremmat surut on surtu.
        Mutta muistelan äitiän aina joskus.

• lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

Lapsiinhan jää jotan perimää vanhemmistaan:D
        Äidin nukkumisesta on jo sen verran aikaa, suuremmat surut on surtu.
        Mutta muistelan äitiän aina joskus.

Mutta silti, iso asia... varsinkin jos nuorena menettää. Ajatuksenakin omien vanhempien menettäminen tuntuu erittäin pahalta.

• lämmöllä kirjoitti:

Mutta silti, iso asia... varsinkin jos nuorena menettää. Ajatuksenakin omien vanhempien menettäminen tuntuu erittäin pahalta.

Niinpä uskon sen ja olen siitä kanssasi samaa mieltä. Tämmöstä tietysi olis vaikea kasvotusten puhua kun ei tiedä kunka toinen ajattelee. Ne vaan on jollain tasolla käsiteltävä eli surtava silloin kun on suru aika. Nuoren ihmisen vaan pitäs elää ... nää on tietty aina tapaus kohtasiakin. Ja kai se asiasta puhuminenkin auttaa.

• lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

Niinpä uskon sen ja olen siitä kanssasi samaa mieltä. Tämmöstä tietysi olis vaikea kasvotusten puhua kun ei tiedä kunka toinen ajattelee. Ne vaan on jollain tasolla käsiteltävä eli surtava silloin kun on suru aika. Nuoren ihmisen vaan pitäs elää ... nää on tietty aina tapaus kohtasiakin. Ja kai se asiasta puhuminenkin auttaa.

Ikävä asia, mikä varmaankin pakottaa vahvistumaan, mutta toisaalta jättää todennäköisesti myös omat jälkensä, jos siis nuorena... Mutta mun ei kuulu analysoida asiaa sen enempää. Se on sun henkilökohtainen asia, josta puhut halutessasi. :))

• lämmöllä kirjoitti:

Ikävä asia, mikä varmaankin pakottaa vahvistumaan, mutta toisaalta jättää todennäköisesti myös omat jälkensä, jos siis nuorena... Mutta mun ei kuulu analysoida asiaa sen enempää. Se on sun henkilökohtainen asia, josta puhut halutessasi. :))

Mistäs me nyt pälistäis, vettä on tullut tuolta taivaalta jonnin verran. Vai pitäskö nukkua? Vai valvoa? Öitä kumminkin sinne. :)

• lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

Mistäs me nyt pälistäis, vettä on tullut tuolta taivaalta jonnin verran. Vai pitäskö nukkua? Vai valvoa? Öitä kumminkin sinne. :)

Säästä, no voihan siitä aina keskustella! :) Nyt on sen verran hyvä, että pitää päästä ulos... Ja nukahdin, tarviin paljon yöunta, ei ollut tarkoitus jättää vastaamatta. Ihmettelen, miten jotkut tuntuvat pärjäävän niin vähällä unella.. Mukavaa päivän jatkoa "Kuokalle" !

• lämmöllä kirjoitti:

Säästä, no voihan siitä aina keskustella! :) Nyt on sen verran hyvä, että pitää päästä ulos... Ja nukahdin, tarviin paljon yöunta, ei ollut tarkoitus jättää vastaamatta. Ihmettelen, miten jotkut tuntuvat pärjäävän niin vähällä unella.. Mukavaa päivän jatkoa "Kuokalle" !

Kyllä minäkin aika paljon nukun, viikon loppuisin varsinkin, et melkein hävettää.
        Myöskin nimekki "lämmollä" tätä päivää sinulle! ;D Tuostahan tuli kiva noin . . .
        Toisto-lämmöllä tätäpäivää sinulle

• tuskatilat

Kun luin tätä niin mulle tuli kauhea tuska päälle läheisen menettämisen johdosta.
      joskus se kirpaisee niin syvältä sydämestä.

• Neiti.

Pitkä lämmin jaksamishalaus Kuokka sulle.

• Noh. . voi kiitos oiken paljon Neidille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1662
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      852
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe