Tämä on

13

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • En mä sitä sillä . . . aina jää jo heistäkin elämään meissä!


    • lämmöllä

      Niinkö "Kuokka"? Voi ei... olen pahoillani! Muutama kyynel vierähti, kun kuuntelin biisit ja ajattelin...

      • Lapsiinhan jää jotan perimää vanhemmistaan:D
        Äidin nukkumisesta on jo sen verran aikaa, suuremmat surut on surtu.
        Mutta muistelan äitiän aina joskus.


      • lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

        Lapsiinhan jää jotan perimää vanhemmistaan:D
        Äidin nukkumisesta on jo sen verran aikaa, suuremmat surut on surtu.
        Mutta muistelan äitiän aina joskus.

        Mutta silti, iso asia... varsinkin jos nuorena menettää. Ajatuksenakin omien vanhempien menettäminen tuntuu erittäin pahalta.


      • lämmöllä kirjoitti:

        Mutta silti, iso asia... varsinkin jos nuorena menettää. Ajatuksenakin omien vanhempien menettäminen tuntuu erittäin pahalta.

        Niinpä uskon sen ja olen siitä kanssasi samaa mieltä. Tämmöstä tietysi olis vaikea kasvotusten puhua kun ei tiedä kunka toinen ajattelee. Ne vaan on jollain tasolla käsiteltävä eli surtava silloin kun on suru aika. Nuoren ihmisen vaan pitäs elää ... nää on tietty aina tapaus kohtasiakin. Ja kai se asiasta puhuminenkin auttaa.


      • lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

        Niinpä uskon sen ja olen siitä kanssasi samaa mieltä. Tämmöstä tietysi olis vaikea kasvotusten puhua kun ei tiedä kunka toinen ajattelee. Ne vaan on jollain tasolla käsiteltävä eli surtava silloin kun on suru aika. Nuoren ihmisen vaan pitäs elää ... nää on tietty aina tapaus kohtasiakin. Ja kai se asiasta puhuminenkin auttaa.

        Ikävä asia, mikä varmaankin pakottaa vahvistumaan, mutta toisaalta jättää todennäköisesti myös omat jälkensä, jos siis nuorena... Mutta mun ei kuulu analysoida asiaa sen enempää. Se on sun henkilökohtainen asia, josta puhut halutessasi. :))


      • lämmöllä kirjoitti:

        Ikävä asia, mikä varmaankin pakottaa vahvistumaan, mutta toisaalta jättää todennäköisesti myös omat jälkensä, jos siis nuorena... Mutta mun ei kuulu analysoida asiaa sen enempää. Se on sun henkilökohtainen asia, josta puhut halutessasi. :))

        Mistäs me nyt pälistäis, vettä on tullut tuolta taivaalta jonnin verran. Vai pitäskö nukkua? Vai valvoa? Öitä kumminkin sinne. :)


      • lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

        Mistäs me nyt pälistäis, vettä on tullut tuolta taivaalta jonnin verran. Vai pitäskö nukkua? Vai valvoa? Öitä kumminkin sinne. :)

        Säästä, no voihan siitä aina keskustella! :) Nyt on sen verran hyvä, että pitää päästä ulos... Ja nukahdin, tarviin paljon yöunta, ei ollut tarkoitus jättää vastaamatta. Ihmettelen, miten jotkut tuntuvat pärjäävän niin vähällä unella.. Mukavaa päivän jatkoa "Kuokalle" !


      • lämmöllä kirjoitti:

        Säästä, no voihan siitä aina keskustella! :) Nyt on sen verran hyvä, että pitää päästä ulos... Ja nukahdin, tarviin paljon yöunta, ei ollut tarkoitus jättää vastaamatta. Ihmettelen, miten jotkut tuntuvat pärjäävän niin vähällä unella.. Mukavaa päivän jatkoa "Kuokalle" !

        Kyllä minäkin aika paljon nukun, viikon loppuisin varsinkin, et melkein hävettää.
        Myöskin nimekki "lämmollä" tätä päivää sinulle! ;D Tuostahan tuli kiva noin . . .
        Toisto-lämmöllä tätäpäivää sinulle


    • tuskatilat

      Kun luin tätä niin mulle tuli kauhea tuska päälle läheisen menettämisen johdosta.
      joskus se kirpaisee niin syvältä sydämestä.

    • Neiti.

      Pitkä lämmin jaksamishalaus Kuokka sulle.

      • Noh. . voi kiitos oiken paljon Neidille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe